Mitä tekisin töppösormieni kynsille?
Luoja on suonut minulle lyhyet ja suht leveät sormet. Ne eivät kapene kärjestä lainkaan, vaan loppuvat kuin veitsellä leikaten. Onko mitään keinoa saada niitä siedettävämmän näköiseksi? Tähän saakka olen pitänyt kynnet lyhyinä, lakkaakan en oikein osaa niissä käyttää. Neuvoja?
Kommentit (6)
Kasvata kynsiä vähän ja mene laittamaan geelilakkaus. Kynnet pysyvät kauniisti laitettuina itselläni kolmisen viikkoa, ja sitten laitetaan uudet lakat. Kun kynnet kasvavat pidemmiksi, ei sormetkaan näytä niin töpöiltä :) En osaa lakata kauniisti kynsiäni, ja pidin myös ennen lyhyeksi leikattuina, kun tuntui että katkeilevatkin helposti. Lakkaus vahvistaa kynttä, eikä maksakaan niin paljon kuin vaikkapa rakennekynnet. Lisäksi saat uudenlaisia värejä ja kuvioita ja vaikka mitä vaihtelua, on kiva valikoida aina uudet jutut kynsihoitajan kanssa!
Kasvata kynsiä vähän ja mene laittamaan geelilakkaus. Kynnet pysyvät kauniisti laitettuina itselläni kolmisen viikkoa, ja sitten laitetaan uudet lakat. Kun kynnet kasvavat pidemmiksi, ei sormetkaan näytä niin töpöiltä :) En osaa lakata kauniisti kynsiäni, ja pidin myös ennen lyhyeksi leikattuina, kun tuntui että katkeilevatkin helposti. Lakkaus vahvistaa kynttä, eikä maksakaan niin paljon kuin vaikkapa rakennekynnet. Lisäksi saat uudenlaisia värejä ja kuvioita ja vaikka mitä vaihtelua, on kiva valikoida aina uudet jutut kynsihoitajan kanssa!
Töppönaisilla (alle 167 cm) on tietenkin töppösormet.
Töppönaiset luulee itsestää liikoja. Vai onko kukaan koskaan nähnyt misiikisoissa töppönaista?
Vau, yksi ihan asiallinen vastaus, kiitos siitä. Mitä hittoa tuo 4 soperrus oikein tarkoittaa? Ei päätä eikä häntää. Olen kyllä yli 170 cm, kengännumero n. 40, kädet jostain syystä suhteellisen pienet, minkäs sille voi? Vanhemmat unohtaneet laittaa sormet venytykseen lapsena? Ap