Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2021-2022

21.10.2020 |

Moikka!
Onkos täällä muita, joilla hirmuisen kova vauvakuume ja vauvahaaveet menevät 2021 vuoden loppupuolelle tai 2022 vuodelle? :)
Itselläni ollut vauvakuume jo toukokuusta saakka, kun Mirena otettiin pois ja sain sosionomi-tutkinnon valmiiksi. Mies ei kuitenkaan vielä ole ollut valmis, vaikka itse tunnen että nyt olisi se hetki. Molemmilla tällä hetkellä työpaikat, miehellä vakituinen ja itselläni vuoden 2021 loppuun saakka tällä hetkellä työsopimus. Asumme omassa omakotitalossa 9 kuukautisen koiran kanssa ja arki on rutinoitunut.

Nyt itse asiaan, vauvakuume on siis hirmuinen ja mies alkanut nyt myös lämmetä ajatukselle ja ollaan pohdittu yhdessä että ensi keväänä voitaisiin jättää ehkäisy(kondomi) pois. Kierto ollut itsellä nyt suht.säännöllinen 28 +-1. Noh nyt ollaan tässä edellisen ovulaationkin aikana harrastettu keskeytettyä yhdyntää, joten saa hieman jännittää taas kierron lopussa. Nyt kp 20/28. Pienen pienen pieni toivonkipinä että mitäs jos sittenkin, vaikka hyvin pieni mahdollisuus onkin. En meinaa millään malttaa odottaa että vihdoin jätettäisiin ehkäisy pois kokonaan. Löytyykö haaveilutovereita? <3

Kommentit (1576)

141/1576 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpas minäkin tähän uuteen ketjuun tuolta 20-21 ketjusta. Olen pitänyt jonkin aikaa taukoa näiltä palstoilta. vaihteeksi ovis käytettiin hyvin hyödyksi. En jaksanut stressata asiasta ja onnistuikin hommat paremmin. Silti ajatus, että olisi tärpännyt, on hyvin kaukainen. Kohta 9kk keskenmenosta niin alkaa jo entistä enemmän epäilyttää onnistuuko koskaan enää. Miten te pidempään yrittäneet jaksatte uskoa tärppiin? Sitäkin tässä jo mietin, että lähdetäänkö kohta selvittään onko joku vialla. Sitä en sitten tiedä lähdetäänkö hoitotielle vai jatketaanko kuten ennenkin ja tulee jos on tullakseen.. tällaisia mietintöjä tänään. Dyt menossa varmaan dpo 5 tms. ja r-testejä en tee ennen kun menkat reilusti myöhässä .

Onnea plussanneille!

142/1576 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lumikko ja Acaia. ❤️ Muistakaa yrittää nauttia hetkestä ja omasta pienestä salaisuudesta!

Haaveissa21, me ollaan ennen esikoista (-20) oltu ilman ehkäisyä vuosia. Vuosia mentiin ajatuksella "tulee jos on tullakseen" ja loppuviimein vauvakuume jysähti kunnolla 2018. Negakiertoja kuukaudesta toiseen.. Yk8 istuttiin miehen kanssa alas ja käytiin ekaa kertaa keskustelu, ollaanko valmis hoitoihin. Oltiin molemmat sitä mieltä, että jos yk12 ei tuota tulosta, lähdetään julkiselle puolelle soittelemaan ja miettimään jatkoa. Pelkästään tämä keskustelu vähensi stressiä ihan älyttömästi ja oltiin molemmat rennompia. Eli mun neuvo on paljon keskustelua puolison kanssa aiheesta ja ehkä suunnitelma jos asiat ei etene. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/1576 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oon itsekin miettinyt, et miten tätä jaksaa! Me ollaan jo kauan yritetty. Mut ehkä se toivo sitte aina nousee uudelleen, joka kuukausi. Oon käyny yksityisellä tsekkaan perusjutut ja ajattelin viimeistään kesällä sit julkisen kautta hakeutua tutkumuksiin jos ei tärppiä tuu.

Mulla ehkä dpo 6 tai 7. Ei oireita vielä.

144/1576 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa21 kirjoitti:

Tulenpas minäkin tähän uuteen ketjuun tuolta 20-21 ketjusta. Olen pitänyt jonkin aikaa taukoa näiltä palstoilta. vaihteeksi ovis käytettiin hyvin hyödyksi. En jaksanut stressata asiasta ja onnistuikin hommat paremmin. Silti ajatus, että olisi tärpännyt, on hyvin kaukainen. Kohta 9kk keskenmenosta niin alkaa jo entistä enemmän epäilyttää onnistuuko koskaan enää. Miten te pidempään yrittäneet jaksatte uskoa tärppiin? Sitäkin tässä jo mietin, että lähdetäänkö kohta selvittään onko joku vialla. Sitä en sitten tiedä lähdetäänkö hoitotielle vai jatketaanko kuten ennenkin ja tulee jos on tullakseen.. tällaisia mietintöjä tänään. Dyt menossa varmaan dpo 5 tms. ja r-testejä en tee ennen kun menkat reilusti myöhässä .

Onnea plussanneille!

145/1576 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettelut jo plussanneille! ❤️

Itsellä ensimmäistä kertaa oviksen laskemista yms muuta, aikaisemmin asenne ollut tulee jos on tullakseen (esikoinen toisesta kierrosta, kuopus ensimmäisestä). Silti nyt fiilis jotenkin sellanen ettei noin helpolla voi aina päästä ja saan ootella omaa plussaani kaaauan🙈

146/1576 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acaia ja Lumikko, paljon onnea! Siis mulla oli menny ohi, oli jäänyt edelliselle sivulle nuo teidän uutiset😍 Mahtavaa!!

147/1576 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Lumikko ja Acaia! ❤️ Ihanaa kun jo parilla tärpänny 😊

Itse odottelen vielä menkkojen alkamista, joita ei vieläkään kuulu. Edelliset ollu Joulukuussa 😔 vihaan tätä. Sillon kun ne tulee niin alkaa päivän tarkkuudella ja kierrot on normaalin mittasia mutta sillon tällön sitten ottavat muutaman kuukauden vuosiloman. Yhteen väliin mietin että voisiko olla pcon oire mutta en tiedä onko muita oireita siihen liittyen 🤔

Onko muilla ollu ongelmia epäsäännöllisten kiertojen kanssa?

En käytä hormonaalista ehkäisyä, kerran kokeilin pillereitä mutta tappo halut niin lopetin 😅

148/1576 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lumikko ja Acaia! 😍😍

Tänään kp 5 ja yk1 alkoi vihdoinkin! Kaapit täynnä ovis- ja raskaustestejä, foolihappo aloitettu. 🤭

Pelottaa, että jos ei ihan pian tärppääkään. Vauvakuume pahenee vaan ja ajatukset pyörii vaan tässä "vauvaprojektissa".

149/1576 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannapuuro kirjoitti:

Onnea Lumikko ja Acaia. ❤️ Muistakaa yrittää nauttia hetkestä ja omasta pienestä salaisuudesta!

Haaveissa21, me ollaan ennen esikoista (-20) oltu ilman ehkäisyä vuosia. Vuosia mentiin ajatuksella "tulee jos on tullakseen" ja loppuviimein vauvakuume jysähti kunnolla 2018. Negakiertoja kuukaudesta toiseen.. Yk8 istuttiin miehen kanssa alas ja käytiin ekaa kertaa keskustelu, ollaanko valmis hoitoihin. Oltiin molemmat sitä mieltä, että jos yk12 ei tuota tulosta, lähdetään julkiselle puolelle soittelemaan ja miettimään jatkoa. Pelkästään tämä keskustelu vähensi stressiä ihan älyttömästi ja oltiin molemmat rennompia. Eli mun neuvo on paljon keskustelua puolison kanssa aiheesta ja ehkä suunnitelma jos asiat ei etene. Tsemppiä!

Kiitos.🤗

150/1576 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti plussoista 👍🏼

Aina helpottaa kuulla että vähistäkin ” talletteluista” ihmiset raskautuu, ei ole niin epätoivoinen olo meidän tilanteesta kun nuo hommat meillä ei ihan optimaaliset ole.

Itellä viikonloppuna pitäis alkaa menkat eikä ole yhtään mitään oloja et vois olla tärpännyt 🙁 ainoastaan olen itkenyt kuin hullu mutta luulen että mulla joku yleinen stressi ja väsymys aiheuttaa herkkyyden. Nyt jännitän millaiset menkat tulee tällä kertaa kun viimeksi ne kesti oikeastaan vain kolme päivää.

Töissä on uutta haastetta tulossa ja innolla ja kauhulla odotan 🙈 toisaalta töiden kannalta ois hyvä jos en nyt lähiaikoina tulisi raskaaksi...mutta tottakai silti toivon sitä eniten!

36v ja mies 38v. Ensimmäinen lapsi toiveissa, yritys toden teolla aloitettu 4/20.

151/1576 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Taidampas hiippailla tänne kans pikkuhiljaa takaisin. Kirjoittelin 19-20 ketjussa viimeksi. Esikoinen syntyi toukokuussa 9kk yrittämisen jälkeen ja mulla jo vauvakuume nostaa päätään kun hänen vauvavuotensa alka olla piakkoin loppusuoralla. Vielä emme siis yritä mutta toivottavasti jo syksyllä jättäisin pillerit pois ja päästäisiin tositoimiin. :)

Yritys aloitettu 3/2022
Esikoinen 5/2020

152/1576 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Halusin kans liittyä tänne muiden kuumeilijoiden joukkoon, kun tuntuu että tästä lapsen yrittämisestä ei voi puhua oikein kellekään. Meillä on siis suurena toiveena esikoinen. Tällä hetkellä yk5 ja kp11 eli ovis lähellä. Mulla on tästä kierrosta jostain syystä tosi toiveikas olo!

153/1576 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muut, joilla loppukierto menossa? Onko oireita? Mulla kp24/29 ja ei niin mitään oireita! Välillä ollu alamahan nippailuja, mut niitä aina loppukierrosta. Vielä pitäs hetki jaksaa piinailla. 🙂

154/1576 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaaveilija345 kirjoitti:

Mites muut, joilla loppukierto menossa? Onko oireita? Mulla kp24/29 ja ei niin mitään oireita! Välillä ollu alamahan nippailuja, mut niitä aina loppukierrosta. Vielä pitäs hetki jaksaa piinailla. 🙂

Kuulostaa hyvältä, ettei sulla ole oireita! 🙂

Piti ihan laskea niin mulla nyt kp23/30-32. oireita on vaikka muille jakaa, kuten aina loppukierrossa. Silti pieni toivon kipinä kytee. Ja yli viikko pitää vielä odotella....

155/1576 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovulaation mukaan tulossa pitempi kierto eli nyt 28/32-33. Yleensä kierto tasan 29. Oireita nyt olisi, mutta niin on ennenkin ollut... nyt en ole antanut itselle vielä lupaa testailla ennen perjantaita. Nyt 3.inseminaatio yritys, toiveissa olisi että onnistaisi jo plussan kanssa. Ongelmaa kun ei pitäisi olla minkään tutkimuksen mukaan

156/1576 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, niin vain pärähti tänään kaksi viivaa testiin 😳. Seksiä harrastettiin kierron aikana 2 kertaa muutaman päivän väliajalla, joten toinen noista oli sit näköjään täsmäisku, vaikka kumpikaan ei kaiken järjen mukaan olisi pitänyt osua edes ovis-päivään 🤔. Ovistestien käyttöä en ehtinyt edes aloittaa. Nähtäväksi jää, pysyykö tämä matkassa mukana.

Kovasti tsemppiä teille kaikille! Minä poistun nyt toisaalle, enkä toivon mukaan palaa tänne takaisin...

157/1576 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaurinko kirjoitti:

Ohhoh, niin vain pärähti tänään kaksi viivaa testiin 😳. Seksiä harrastettiin kierron aikana 2 kertaa muutaman päivän väliajalla, joten toinen noista oli sit näköjään täsmäisku, vaikka kumpikaan ei kaiken järjen mukaan olisi pitänyt osua edes ovis-päivään 🤔. Ovistestien käyttöä en ehtinyt edes aloittaa. Nähtäväksi jää, pysyykö tämä matkassa mukana.

Kovasti tsemppiä teille kaikille! Minä poistun nyt toisaalle, enkä toivon mukaan palaa tänne takaisin...

Onnea Aamuaurinko plussasta ❤️

158/1576 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaurinko kirjoitti:

Onnea plussasta! 🥰🥰

159/1576 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis 5 päivää menkkoihin.. Rinnat on olleet arat mutta ne ovulaation jälkeen aina välillä muutenkin on, tänään on särkenyt alavatsaa ja alaselkää nyt illalla. Ostin varhaisen raskaustestin mutta en tiedä uskallanko sitä huomenna tehdä..

160/1576 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä noin viikko menkkoihin. Olo on täysin oireeton. Yleensä mullakin ovulaation jälkeen rinnat kipeytyy heti ja tietysti mietin voiko tää oireettomuus kertoa jotain.

Esikoinen 2018
Toinen haaveissa. Yritys aloitettu 01/21