Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2021-2022

21.10.2020 |

Moikka!
Onkos täällä muita, joilla hirmuisen kova vauvakuume ja vauvahaaveet menevät 2021 vuoden loppupuolelle tai 2022 vuodelle? :)
Itselläni ollut vauvakuume jo toukokuusta saakka, kun Mirena otettiin pois ja sain sosionomi-tutkinnon valmiiksi. Mies ei kuitenkaan vielä ole ollut valmis, vaikka itse tunnen että nyt olisi se hetki. Molemmilla tällä hetkellä työpaikat, miehellä vakituinen ja itselläni vuoden 2021 loppuun saakka tällä hetkellä työsopimus. Asumme omassa omakotitalossa 9 kuukautisen koiran kanssa ja arki on rutinoitunut.

Nyt itse asiaan, vauvakuume on siis hirmuinen ja mies alkanut nyt myös lämmetä ajatukselle ja ollaan pohdittu yhdessä että ensi keväänä voitaisiin jättää ehkäisy(kondomi) pois. Kierto ollut itsellä nyt suht.säännöllinen 28 +-1. Noh nyt ollaan tässä edellisen ovulaationkin aikana harrastettu keskeytettyä yhdyntää, joten saa hieman jännittää taas kierron lopussa. Nyt kp 20/28. Pienen pienen pieni toivonkipinä että mitäs jos sittenkin, vaikka hyvin pieni mahdollisuus onkin. En meinaa millään malttaa odottaa että vihdoin jätettäisiin ehkäisy pois kokonaan. Löytyykö haaveilutovereita? <3

Kommentit (1576)

Vierailija
1141/1576 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, täällä yksi todella malttamaton🤭 Nyt meneillään dpo13 ja kp 27/31-34. Onkohan ihan liian aikaista tehdä raskaustesti? Ollaan huomenna lähdössä miehen vanhemmille ja palataan vasta maanantaina kotiin. Siellä en viitsi mitään testejä tehdä ja en jaksaisi enää odottaa alkuviikkoon testaamista. Mutta onko sitten taas ihan turhaa tehdä se jo nyt🤔

1142/1576 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1914, sulla on todella pitkä luteaali mikäli sulla on jo dpo13 menossa ja kiertoa jäljellä vielä ainakin 4 päivää. Joko sun kierto on nyt lyhyempi tai sitten ovulaatiosta on kulunut vähemmän aikaa. Kannattaa odottaa testaamista sinne kp 31 kun menkat aikaisintaan alkaisivat. Jos ennen reissua pitäisi testaa niin voithan tuhlata huomenna aamulla yhden testin. Jos olet raskaana, testissä saattaa jo joku haalea haamu näkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1143/1576 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä dpo8. Ei niin mitään oireita. Ärsyttävää matalalentoa 😂

Mites muut, onko oireita/ ootteko testailleet viime päivinä?

1144/1576 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuumeilija! Tule mukaan ilmaiselle meditaatiokurssille!

Vauvahaave meditaatiokurssi - Kun vauva antaa odottaa itseään.

_____

Kuuden viikon ilmainen livekurssi verkossa alkaa 30.9.2021.

_____

Ilmoittaudu nyt: vauvahaave@meiliboxi.fi

_____

Opi hyödyntämään meditaatiota hedelmällisyyden haasteiden käsittelemiseksi. Vähennä meditaation avulla stressiä ja lisää hyvää oloa.

_____

Tämä kurssi on sinulle jos:

kärsit selittämättömästä lapsettomuudesta

koet stressiä ja huolta liittyen lapsettomuuteen

ajatuksesi pyörivät pakonomaisesti lapsettomuudessa

_____

_____

Kokoonnumme Zoomissa kuutena peräkkäisenä torstaina klo 17:00 30.9.2021 alkaen. Sessio kestää kerrallaan n. 45 minuuttia ja sisältää teoriaosuuden, meditaation ja pohdintaa kotona tehtäväksi. Meditaatio-osuus on ensimmäisellä kerralla n. 10 minuuttia pidentyen joka kerralla hieman ja siihen sisältyy lyhyt tanssimeditaatio käyttäen vatsatanssin liikekieltä.

_____

Ohjaajana toimin minä, eli Sanna:

Aloitin meditoimisen noin 20 vuotta sitten artenomiopintojeni loppusuoralla ja sain siitä selkeyttä vaihtaa muotoilu tanssiin. Olen harjoittanut meditoimista säännöllisesti siitä lähtien ja tänä keväänä valmistuin sertifioiduksi meditaatio- ja mindfulnessohjaajaksi School of Positive Transformationista.

Olen seitsemänvuotiaan tytön äiti. Toista lasta ei ole tullut usean vuoden yrittämisen ja vielä useampien raskauksien jälkeen. Tiedän siis hyvin, miltä tuntuu, kun vauvaa ei kovasta yrityksestä huolimatta vain kuulu. Olen nyt laatinut kuuden kerran hyvän olon meditaatiokurssin vauvaa kaipaaville.

Odotan innolla, että saan jakaa tämän kurssin kanssasi!

_____

Opit kurssilla:

meditoimisen perusteet

tiedostamaan lantionpohjan alueen ja aktivoimaan sen lihaksia

lisäämään iloa haastavan elämänvaiheen keskelle

_____

Tule mukaan ilmaiselle 6 viikon Vauvahaave meditaatiokurssille ja opi ajattelemaan positiivisemmin hedelmällisyydestäsi.

Vierailija
1145/1576 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemi kirjoitti:

Täällä dpo8. Ei niin mitään oireita. Ärsyttävää matalalentoa 😂

Mites muut, onko oireita/ ootteko testailleet viime päivinä?

Tuntuu että välillä on pieniä oireita ja välillä taas ei mitään. Eli suurella todennäköisyydellä olen kuvitellut ne pienetkin 😂

1146/1576 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no just sellanen olo itsellekin tulee.. 😅 tänään aamulla yskiessä sattui kohdun seudulle ja valkkaria lorissut. Mutta en usko mitään ennen plussaa testissä 🤪

1147/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kierrossa mulla alkoi tänä päivänä tuhruttaan. Saas nähdä mitä nyt. Lämmöt oli 36,8 eli kahden desimaalin nousu siihen mitä ollut nyt lähes joka aamu. Itseasiassa eilen oli 36,7. Liekö tää sitten hyvä merkki 😄

Vierailija
1148/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain seuraillut tätä ketjua, mutta nyt oli pakko rekisteröityä ja tulla kommentoimaan.

Eemi, mulla on sellanen tunne että sulla olis tärpännyt! :) Musta on kiva kun oot tosi aktiivisesti kommentoinut täällä ja vastaillut muiden kysymyksiin. Eli harmi meille muille kun sulla tärppää niin tää keskustelu kyllä hiljenee paljon. 😂

1149/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, toivotaan 😊 enköhän kirjoittele tänne vaikka tärppäisikin.. 😁 täältä on kiva lukea muidenkin oireita ja muuta.

1150/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla tänne kirjottelee, kun meillä toinen lapsi toiveissa nyt vihdoin miehen pitkän taivuttelun jälkeen. Nyt sitten odotellaan tässä pari viikkoa että oliskohan tärpänny. On kyllä kauheeta odotella  nyt kun ei tiedä yhtään onko tärpänny. Saa nähdä tuleeko mitään oireita

1151/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina viimeistään varmaankin olen plussan/negan suhteen viisaampi, mutta niinkuin oon kirjoitellutkin niin verrattuna kahteen aiempaan kiertoon mulla ei oo nyt ollut juuri mitään oireita. Juuri tuossa mietin että ovispäivänä oksensin ja nyt maanantaista tissit olleet turvonneen oloiset sekä olisiko eilen ruvennut kohdun seutu nippaileen. Varsinkin yskiessä voi sattua. Lisäksi oon ollut hullun kuumissani ja posket punaisina 😂😂 mutta mitä oon lueskellut niin monillakaan ei ennen plussaa ole oireita eli eipä niitä kai välttämättä oletusarvoisesti tarvi odottaakaan... 😊

1152/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tausin varmistua jo tänään.. olo on pöllämystynyt. Juuri tein testin 😳

Vierailija
1153/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Eemi, oliko tää nyt yk3 kun tärppäsi? :)

Mulla tänään tuntunut menkkamaisia oireita vatsassa. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi alkaa. Voi kun mullakin olisi tärpännyt.

1154/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kaikille kun täällä yksinpuhelen, mutta työnteostakaan ei meinaa tulla mitään kun oon ihan sumussa.. 😅 oli pakko kääntää vielä negatiiviksi, vaikka tiedänkin että viivanpaikka ei ilmesty heti ja noin vahvana. Huomenna ajattelin pissiä digitikkuun, sitten ehkä uskon tän todeksi jos näyttää plussaa

1155/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7378, joo yk3 on tämä ja kiitos 😊 mulla pitäisi menkat alkaa ma ja menkkamaista jomotusta ollut nyt tänään. Jospa sullakin enteilis hyvää!

1156/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Eemi! Ylemmässä kuvassa nään haamun, negatiivissa mun silmä ei erota 😅

1157/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Eemi - kyllä mäkin nään tossa haamun! 😍

1158/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän aina negatiiviksi kun siitä on helpompi erottaa onko sävyjä 😄 toki itse viivan erottaminen on vaikeempaa ja tänne noi kuvat harmiksi blurraantuu..

1159/1576 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sunnuntaityttö 😊🥰

Mietin vain että näkyyköhän tuossa digitestissä vielä mitään vai pitäiskö odottaa maanantaihin sen kanssa?

1160/1576 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on uskoa 😳😍