Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2021-2022

21.10.2020 |

Moikka!
Onkos täällä muita, joilla hirmuisen kova vauvakuume ja vauvahaaveet menevät 2021 vuoden loppupuolelle tai 2022 vuodelle? :)
Itselläni ollut vauvakuume jo toukokuusta saakka, kun Mirena otettiin pois ja sain sosionomi-tutkinnon valmiiksi. Mies ei kuitenkaan vielä ole ollut valmis, vaikka itse tunnen että nyt olisi se hetki. Molemmilla tällä hetkellä työpaikat, miehellä vakituinen ja itselläni vuoden 2021 loppuun saakka tällä hetkellä työsopimus. Asumme omassa omakotitalossa 9 kuukautisen koiran kanssa ja arki on rutinoitunut.

Nyt itse asiaan, vauvakuume on siis hirmuinen ja mies alkanut nyt myös lämmetä ajatukselle ja ollaan pohdittu yhdessä että ensi keväänä voitaisiin jättää ehkäisy(kondomi) pois. Kierto ollut itsellä nyt suht.säännöllinen 28 +-1. Noh nyt ollaan tässä edellisen ovulaationkin aikana harrastettu keskeytettyä yhdyntää, joten saa hieman jännittää taas kierron lopussa. Nyt kp 20/28. Pienen pienen pieni toivonkipinä että mitäs jos sittenkin, vaikka hyvin pieni mahdollisuus onkin. En meinaa millään malttaa odottaa että vihdoin jätettäisiin ehkäisy pois kokonaan. Löytyykö haaveilutovereita? <3

Kommentit (1576)

941/1576 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä voinut paria päivää odottaa seuraavaan testiin. Tiedättekö en uskonut, että tämä päivä edes koskaan koittaisi. Ensimmäistä lasta toivottiin viisi vuotta, ja tälle toiselle annettiin lupa tulla heti kun haluaa. Esikoinen nyt melkein 2,5 vuotta. Nyt vaan pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä, että hän pysyisi matkassa mukana. 😍

942/1576 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva nähdä, että täälä on porukkaa 😊. Mä voisin varmaan siirtyä tänne kun perjantaina plussasin, vajaan vuoden yritettiin. Meidän esikoinen täyttää vuoden nyt elokuussa ja melkeen heti alkoi nro 2 yritys. Mulla on niin epäsäännöllinen kierto, että viikot voi olla välillä 4-6 mutta eikö nuo selviä. Tänään oli ekaa kertaa huono olo kahvin jälkeen, on tosi väsy ja alamahassa paineen tunnetta. Tässä vielä kuvia testailusta, ylin rfsu testi ja alimmat apteekin ultra. Onnea kaikille plussaneille ja tsemppiä kaikille sitä odottaville 🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
943/1576 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupallo, noo odottelen nyt vielä jos tulis kunnon viiva 😊

Jadelle onnea! 🤩 jospa sitä omakin viiva seuraavina päivinä vahvistuis..

944/1576 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mäkin nyt uskon, että tämä on totta 😅 nyt on myös aika varattu äitiysneuvolaan.

945/1576 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ❤️

Nopea kysymys Clearblu ovistestistä - en saanut tänään hymynaamaa, mutta testissä oli kaksi viivaa. Mitäs ihmettä se meinaa 😄 Ymmärsin et hymynaama pitäs kumminkin tulla 🙈

946/1576 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussainneille ❤️ täällä eilen alotettu oviksen tikuttelu Pesupallon vinkistä lyhimmän kierron mukaan. Tässä kierrossa jotenki toiveikas olo, mutta silti välillä tuntuu ettei kuitenkaan tärppää.

Sunnuntaityttö, mulla ei oo kokemusta CBn testeistä, en oo siis ikinä sellasta nähnytkään, mutta voisko olla että LH on nousussa, muttei kuitenkaan vielä huipussaan ja siksi viiva näkyy ilman hymynaama 🤔

947/1576 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö tässä toisen viivan? Irl näkyy aika selkeästikin vaikka haalee onkin, mutta vaikea saada kuvaan..

948/1576 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemi, todennäköisesti on viivanpaikka. Näkyy tietyssä valossa harmaana viivana. Monta päivää oviksesta? Mulla noi näytti vasta dpo11 haaleaa haamua.

949/1576 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi tuo viivanpaikkakin olla. Ei vaan tullut vielä dpo9 tai 10 mitään. Nyt 2 pvää tullut haalea ja tänään vähän tummempi viiva. Tänään siis dpo12. Täytynee odotella vaan menkkoja tulevaksi tai tulemattomaksi 😁

950/1576 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Eemi kävi?

951/1576 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin unohtui tänne laittaa. Oletan että menkat oli ja meni, tosi niukat olivat ja aattelin nyt vielä maanantaina testailla mut uskoisin että seuraavaan kiertoon siirtyi 😊

952/1576 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Toivotaan plussaa seuraavasta kierrosta. 👍

Mulla tänään kp 22 ja veikkaan oviksesta olevan 6-7 päivää. Alkaa taas väsymys painamaan ja päätä särkemään. Voisin vain nukkua seuraavaan kiertoon asti.. Ajattelin testata ekan kerran parin-kolmen päivän päästä. Yllättävän rauhallinen olo mikä on melko erikoista piinapäivillä. :D olo on sellainen että plussa tulee kyllä lähipäivinä, mikäs kiire tässä on. Outoa. :D

953/1576 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyyn Mannapuuro ❤️🙈

Pirriäinen, kiitos - tätä mäkin mietin! Kävi myös mielessä että alotin liian myöhään testauksen, koska se viiva vaan hiipu 😄

Kp 19/28 eli menkkoihin reipas viikko, piinapäivät menossa ja yritän olla tulkitsematta liikaa kropan merkkejä, ettei taas tulis pettymystä… Suuta kuivas yöllä, mutta imetyksen takia sekään ei ehkä raskausoire 🤷🏻‍♀️

954/1576 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannapuuro, onko sulla mitään kuuluisia oireita? 😄

Mulla dpo 9 ja tissit tosi arat. Heräsin yölläki siihen, et oli epämukavaa nukkua mahallaan.. Vois parin kolmen päivän päästä testata. Toki rintojen arkuutta ollu aiemminkin, mut nyt yöllä heräsin. Alavatsassa myös menkkaoloa ollu.

955/1576 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mitä tekis.. 😐

Tänää starttasi kiertopäivä 59..

Ei ikinä ollu tälläistä tilannetta kiertojen kanssa..

Lopetin pillerit kesäkuun alussa ja söin säännöllisesti 2 liuskaa putkeen endon takia 3 vuoden ajan. Pillereiden lopettamisen jälkeen ei mitään vuotoa tähän asti paitsi valkovuotoa oli hetkellisesti enemmä muutama viikko sitten.

Voiko olla et koronarokote tekee tän tilanteen 😬 Sain rokotteen kesäkuussa..

Luulin että sain tikutettua ovista pari viikkoa sitten (selkeä viiva tuli mutta ei täysin vahvaa) ja itkun kanssa tehny pari raskaustestiä jos vaikka tärppi olisikin tullut mut ei..

Pitääköhän tässä miettiä jo haittavaikutusilmoituksen tekoa vai tekiskö uuden testin, kerta viikkoo niitä tässä tehnyt.. 😒

956/1576 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodapop, voisko endo vaikuttaa? Lääkäri vois auttaa, että saisit sun kierrot käyntiin!

Ei ole selkeitä oireita, ihan perus tuntemuksia alavatsalla ja oviksen jälkeistä näläntunnetta, väsymystä ja päänsärkyä. Paitsi! Vähän vatsa sekaisin, se on lupaava oire.

957/1576 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut paljon plussia ja muutenkin jännitystä ilmassa monella! Onnea plussanneille ja toivottavasti myös jännittäjät siirtyvät samaan porukkaan! 😍🥳

Sodapop, endon tai rokotteenkaan vaikutuksesta en osaa kommentoida, mutta minulla itselläni kävi samoin vuosi sitten yrityksen alussa. Jätin pillerit pois huhtikuun lopussa ja viimeisen tyhjennysvuodon jälkeen meni 3 kuukautta, että seuraavat menkat tulivat. Soittelin neuvolaan asiasta ja siellä sanottiin sen olevan ihan normaalia hormonaalisen ehkäisyn loputtua ja kehoitettiin olemaan uudestaan yhteydessä jos venyy yli sen 3kk. No sitten minulla alkoikin menkat joskus elokuun paikkeilla. Sinullakin saattaa siis olla ihan vain tuota samaa eikä se vuodon poisjäänti tarkoita etteikö ovulaatio tapahtuisi vaikka toki se on aika hankala bongata sieltä välistä 🙄.

Sitten vähän omaa napaa pitkästä aikaa 😊. Nyt voin rehellisesti sanoa, että olemme tehneet kaikkemme tässä kierrossa onnistumisen eteen: minä sain ensimmäistä kertaa oviksen kiinni tikulla ja tallettelimme tarpeeksi ennen ja varmuuden vuoksi vielä jälkeenkin. Nyt voin vain odottaa ja toivoa 👌🏻😌. Ovulaatio tapahtui kyllä paljon myöhemmin, kuin olin ajatellut, eli kp 22. Toki minulla ovat kierrot olleet aika säännöllisesti 35 päivää.

958/1576 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mahdollinen oire bongattu: lapsi ihmetteli maidon makua eikä oikein halunnut rintaa enää. Mielenkiintoista 😄 onko täällä kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Jos vaikka johtuisi raskaudesta.

959/1576 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaaveilija, oletko malttanut olla testaamatta? Tänään on itsellä ollut jo vähän malttamaton olo testaamisen suhteen. Mun täytyy keksiä jotain tekemistä mikä vie ajatukset muualle näistä piinapäivistä.

Almmaria, mikä kp/dpo sulla nyt menossa?

960/1576 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannapuuro, jännältä kuulostaa oireiden perusteella!

Tällä hetkellä meneillään kp 25/35 eli dpo 3. Silti kuvittelen jo kaikenlaista menkkamaista särkyä vaikka ei varmasti vielä mitään tuntisi vaikka olisikin tärpännyt 😅. Toiveikas ihmismieli on niin höpsö.