Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vuodelle 2021-2022

21.10.2020 |

Moikka!
Onkos täällä muita, joilla hirmuisen kova vauvakuume ja vauvahaaveet menevät 2021 vuoden loppupuolelle tai 2022 vuodelle? :)
Itselläni ollut vauvakuume jo toukokuusta saakka, kun Mirena otettiin pois ja sain sosionomi-tutkinnon valmiiksi. Mies ei kuitenkaan vielä ole ollut valmis, vaikka itse tunnen että nyt olisi se hetki. Molemmilla tällä hetkellä työpaikat, miehellä vakituinen ja itselläni vuoden 2021 loppuun saakka tällä hetkellä työsopimus. Asumme omassa omakotitalossa 9 kuukautisen koiran kanssa ja arki on rutinoitunut.

Nyt itse asiaan, vauvakuume on siis hirmuinen ja mies alkanut nyt myös lämmetä ajatukselle ja ollaan pohdittu yhdessä että ensi keväänä voitaisiin jättää ehkäisy(kondomi) pois. Kierto ollut itsellä nyt suht.säännöllinen 28 +-1. Noh nyt ollaan tässä edellisen ovulaationkin aikana harrastettu keskeytettyä yhdyntää, joten saa hieman jännittää taas kierron lopussa. Nyt kp 20/28. Pienen pienen pieni toivonkipinä että mitäs jos sittenkin, vaikka hyvin pieni mahdollisuus onkin. En meinaa millään malttaa odottaa että vihdoin jätettäisiin ehkäisy pois kokonaan. Löytyykö haaveilutovereita? <3

Kommentit (1576)

861/1576 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaaveilija345 kirjoitti:

Eugenie, mitä viikkoja alkio vastas? Näkyikö syke? Tsemppiä epävarmaan tilanteeseen ❤️

Seepras, ootko testannu uudelleen?

Kiitos! ❤️ Piti olla 7+4 ja vastasi 6+3 ja syke oli melko hidas, lääkäri sanoi että ehkä juuri vasta alkanut sydän sykkiä.

Ja Seepras toivotaan että kaikki menee teillä hyvin!

862/1576 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tämä epätietoisuus ja huoli. Eilisen aamun jälkeen ei tullut edes tuhrua. Nyt aamulla kun kävin vessassa ja pyyhin niin huomasin että pönttö olikin ihan veressä. Illalla tuli touhuiltua miehen kanssa niin mietin voiko liittyä siihen, silloin heti sen jälkeen ei kyllä tosin tullut verta. Nyt välillä menkkamaista jomotusta vatsalla.

Pitäisiköhän käydä ostamassa viikkonäytöllä oleva testi kun eikös siinä pitäisi ne viikot sitten näkyä ihan oikein kun tiedän vielä varmasti koska ovulaatio on ollut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
863/1576 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä ostamassa Seepras. Ite ainakin tekisin varmaan useamman testin sinun tilanteessa.

Täällä kp 28 ja ei mitään oireita, varmaan kierto taas venyy kun ei oo ees menkka oloja. Tilasin raskauskeijulta raskaustestejä perjantaina mutta ei oo vielä lähetetty. Jospa ne menkat alkais ennen juhannusta 🤷‍♀️

864/1576 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että kaikki on kunnossa Seepras!

Eugenielle kanssa voimia epävarmaan tilanteeseen! Toivottavasti pieni siellä kasvaa!

ON Tänään oli virallinen testipäivä ja odotetusti nega. Menkatkin jo pikkuhiljaa alkamassa. Lapsettomuuspoli on nyt kesätauolla, mut saadaan jatkaa letroja tauon ajan. Oon kyllä ihan rikki. Yk 19 alkamassa ja mä varmaan oon täällä vielä 22-23 ketjussa :(

865/1576 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! ♥️

Täällä kp 26 eikä mitään oireita. Haluan tehdä testin ennen juhannusta. Kierukan kanssa kierto oli kuitenkin 27-28. Viimeksi oli pitkä 32, mutta osasin odottaa sitä koska ovulaatio oli myöhään. Tässä kuussa en saanut positiivista tulosta, joten kierron pituus on mysteeri.

25v. Esikoisen yritys aloitettu 4/21.

866/1576 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kaveri on enää matkassa mukana. Eilisestä aamusta asti olen siis taas vuotanut ja illalla alkoi välillä tulla mukana myös tummanpunaisia pieniä hyytymiä.. Nyt aamulla myös rintojen aristus on hävinnyt lähes kokonaan kun vielä illalla olivat todella kipeät ja pinkeät. Tilasin raskaustestit niin saan ainakin varmuuden asiaan mutta toivoa minulla itselläni ei ainakaan enää ole.

867/1576 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Seepras!

ON: täällä ehkä dpo 4. Aamulla oli paineentunnetta alavatsassa, muuten oireetonta. Tämä kierto taas näemmä silleen, et rinnat ei oo arat. Mistähän se johtuu, et toisinaan on ja toisinaan ei? Siis oviksen jälkeen. 🤔

868/1576 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 31 ja tein aamuyöllä raskaus testin. Se näytti negaa ja en jäänyt odottamaan koko 6 min aikaa vaan lähdin nukkumaan. Toinen vaalea viiva siihen on ilmestynyt. Onko tämä nyt se kuuluisa roskis haamu vai viivan paikka? Mulla tosiaan epäsäännöllinen kierto voi olla jopa 38 päivää. Uskaltaako tässä ottaa alkoa vai uutta testiä huomenna 🤨

869/1576 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan näin on että YK 1 toi meille plussan. Pahoinvointi alkoi eilen.

Plussatuulia tänne muille ❤

870/1576 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat Seepras pian selvyyden asiaan! Voimia!

Täällä jälleen piinaillaan, dpo7. Tissit on kipeät kuten aina muutenkin tässä vaiheessa kiertoa. Skeptinen olo...

N26, + 30.6.2021 l.a. 14.3.2022

871/1576 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Minä liityn mukaan. Olen 28 ja mies 37, ja meidän esikoinen täytti juuri 3v. Emme ole kauheasti aiemmin puhuneet toisen lapsen tekemisestä, koska esikoinen on todella touhukas ja hänen kanssaan on kädet täynnä. Sen verran olemme puhuneet, että tiedän miehelleni riittävän yksi lapsi, minä taas sydämessäni haluaisin toisen, mutta järki yrittää sanoa ei. Olen unelmatyössäni ja viihdyn siellä. Toisaalta järki sanoo myös, että töitä kyllä ehtii tekemään, mutta lapsenteko ei sitten myöhemmin niin vain onnistu. Ja että kadun varmasti jos emme ainakaan yritä. Noh, eilen mieheni alkoi höpöttämään toisen muksun tekemisestä, että se pitäisi tehdä piakkoin, jos toisen haluaa, koska hän ei tahdo olla "lapsensa silmissä liian vanha isä." Asiaa olen tänään paljon pohtinut. Päädyin lukemaan tätä ketjua, ja olen helpottunut kun täällä on joissakin kommenteissa ollut samaa juttua, että järki sanoo toista ja sydän toista. Herättää minussakin paloa lähteä kokeilemaan, josko meille vielä yksi vauva siunaantuisi. Itseasiassa palo syttyi aika hurjana, ja aika yllättäen 😅

872/1576 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen raskauden keston selvitys jatkuu, verikokeet pari viikkoa sitten näytti lupaavaa nousua, oli yli 2300 15.6 ja 17.6 arvo oli kohonnut hyvin.

Tänään kävin äitiyspolilla ultrassa ja ei löytynyt alkiota. Sain ens viikon loppu puolelle uuden ajan.

On tää kyllä semmosta malttia vaativaa hommaa 😅

Tsemppiä kaikille muillekkin ❤️

873/1576 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp12. Kierrot on nyt olleet pillereiden jälkeen 24 ja 25 päivää. Kävin nyt ostamassa paketin ovisliuskoja, ja aion aloittaa tänään testailun. Lähdemme torstaina miehen kanssa kumpikin reissuun omille teillemme ja olemme päälle viikon erossa, joten tässä alkuviikosta olisi vielä mahdollisuus tehdä jotain 😅

Nyt on iskenyt tajuntaan, miten hirvittävästi toivon omia lapsia ja haaveilen siitä, että voisin olla jollekin pienelle ihmiselle äiti. Jotenkin huolestuttaa, että mitä jos se toive ei toteudukaan 😅 Ennen yrityksen aloitusta ei tämä huolettanut ollenkaan, koska ajattelin, että sitten vain eletään sen asian kanssa. Nyt on toiveet niin korkealla. En ole ikinä ollut raskaana, joten en tiedä, onko se ylipäätään mahdollista. Aika näyttää! 😊

29-v. - esikoinen toiveissa

874/1576 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistäkertaa kirjoitti:

Täällä edelleen raskauden keston selvitys jatkuu, verikokeet pari viikkoa sitten näytti lupaavaa nousua, oli yli 2300 15.6 ja 17.6 arvo oli kohonnut hyvin.

Tänään kävin äitiyspolilla ultrassa ja ei löytynyt alkiota. Sain ens viikon loppu puolelle uuden ajan.

On tää kyllä semmosta malttia vaativaa hommaa 😅

Tsemppiä kaikille muillekkin ❤️

Tsemppiä sinne! Uskomattoman turhauttavaa tuossa tilanteessa, kun ei itse voi muuta kuin odotella. 

29-v. - esikoinen toiveissa

875/1576 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkonäytölliset testit tuli postissa tänään. Kai on pakko tehdä vaikka olen ihan varma että tämä meni kesken. Viimeisetkin raskausoireet katosivat pari päivää sitten. Perjantain jälkeen en ole enää vuotanut mitään. Teen testin nyt illalla ja tulen kertomaan mitä näytti.

876/1576 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikkien tilanteisiin❤️

Täällä ehkä dpo8, alamahaa taas juilinu + alaselkää! Tänään ollu huono olo ja närästäny. Vaa veikkaan, et ihan vaan loppukierron oireita..

877/1576 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seepras kirjoitti:

Viikkonäytölliset testit tuli postissa tänään. Kai on pakko tehdä vaikka olen ihan varma että tämä meni kesken. Viimeisetkin raskausoireet katosivat pari päivää sitten. Perjantain jälkeen en ole enää vuotanut mitään. Teen testin nyt illalla ja tulen kertomaan mitä näytti.

Toivotaan parasta silti, kyllä noita rajumpiakin vuotoja on ollut raskauksissa, joten ihan en toivoa menettäisi! Saitko jo tehtyä testin?❤️

878/1576 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seepras, jännään täällä taustalla myös!

Mulla on vahva tunne, että mun kierto saattais tällä kertaa olla 28 päivää ja tänään olis dpo4.

Kymmenen päivää edellisiä kiertoja lyhyempi, kohta saa jo testata! :D Aion testata aikaisintaan dpo11, yritän malttaa sinne dpo12 tienoille eli viikon päästä lähden testikaupoille! Sitä ennen kaappiin ei saa eksyä yhtäkään testiä koska muuten tuhlaan sen liian ajoissa.

879/1576 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritykset jatkuu. Nyt kummasti kuukautiset kaksi päivää myöhässä - eivät ole kertaakaan viimeisen vuoden aikana, ainakaan sen jälkeen kun kierto tasaantui 25-27 päivään - olleet, mutta testit näyttävät negaa. Tämå on erityisen kummaa siksi että 2 päivää ennen odotettua alkamista tuli ihan pikkuisen tummanpunaista paperiin, mistä ajattelin että alkavat etuajassa, mutta eivät sitten ollenkaan alkaneetkaan. Ruumiinlämmöt sahailevat kummasti keskiarvon ylä- ja alapuolella vuoropäivin, kun yleensä kuukautisten alettua lämmöt tippuvat selvästi (mulla siis Oura joka näyttää nämä).

Mietin nyt että voiko olla että pari viikkoa sitten saamani koronarokote on vain sekoittanut kierron? Onko muilla ollut sellaista havaintoa? Tietysti toivoisi, että kyse olisi muusta, mutta jotenkin en uskalla liikaa toivoa..

880/1576 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dpo 9 tai 10, luteaalivaihe on tässä kierrossa pisin ikinä (ovulaatio tuli vihdoin aikasemmin!) Toivottavasti ei ole taas kemiallinen.. Outoo et 25 herkkyset antaa viivat testiajan sisällä.. 😲