Salainen ihastuksenne kohde
Missä kohtasit tai näet häntä, onko hän tietoinen tunteistasi, oletko tehnyt asialle mitään?
Kommentit (22)
Mikä salaisuus se on jos sen täällä kerron? Sanotaan, että paksuperänen..
mies52v
En kerro, luultavasti osaa sen verran lukea käytöstäni, en.
Näen häntä usein samoissa tapahtumissa. En usko että on tietoinen tunteistani. En kehtaisi mennä kertomaan koska vaikuttaisin yli-innokkaalta fanilta.
Ammattikoulussa on henkilökuntaa joten en tee enkä ole tehnyt mitää muuta kuin punastellut
On työpaikalla, en ole tehnyt mitään, mutta luulen että tietää. Tuskin olen voinut niin peittää tunteitani.
Töissä. Yritin aloittaa pienimuotoista projektia hänen kanssaan, jotta tutustuisin paremmin, mutta ei siitä tullut juuri mitään. Nyt hän vaihtaa työpaikkaa ja muuttaa sen perässä ulkomaille 😭
Vierailija kirjoitti:
Tapasin hänet ammatillisissa merkeissä useita kertoja, tosin nyt yhteistyömme
on päättynyt. Olemme sen jälkeen kuitenkin soitelleet pari kertaa ja lähettäneet sähköpostia edellä mainittuun liittyen.Uskon, että tiesi/arvasi jollain tasolla. Keskustelumme sivusi välillä myös henkilökohtaisia asioita, oli kuin oltaisi tunnettu kauan. Sitä on niin hankala selittää.
Viimeinen kerta kun nähtiin, oli jotenkin hankala molemmille. Kun sanottiin heipat ja oltiin lähdössä pois, niin kummatkin olisi halunneet sanoa enemmän. Tilanne oli vaivautunut, näin ja tunsin sen.
----------'
Taas yksi säälittävä hönö. "Oi, katseet kohtasivat"
T. Fiksu mies
Töissä yksi mies. Ei varmaan tiedä tunteistani ja parempi kun ei tiedäkään. Koska ei kukaan mies mua kuitenkaan halua oikeasti. Tällaista hiton ongelmaläjää.
Vaikuttaa olevan kiinnostunut minusta, mutta minä juoksen karkuun niin kuin aina.
Tyydyn vain haaveiluun.
Vierailija kirjoitti:
Töissä. Yritin aloittaa pienimuotoista projektia hänen kanssaan, jotta tutustuisin paremmin, mutta ei siitä tullut juuri mitään. Nyt hän vaihtaa työpaikkaa ja muuttaa sen perässä ulkomaille 😭
Miksiköhän tämä on saanut alanuolia...
Ihastun aina hoivaaviin miehiin. Oma mies on kovalla alalla ja luonne on sen mukainen. Hoivaavat miehet osaa ja haluaa keskustella, on empaattisia ja ystävällisiä. En kuvittele mitään parisuhteita näiden kanssa, mutta on kiva ihastua toisenlaisiin miehiin ja miettiä itsekseen millaista elämä olisi heidän kanssaan.
Naapurin muija. Jotenkin tosi seksikäs, ei klassisen kaunis. En tiedä tietääkö.... ehkä on huomannut katseeni.
Olemme siis molemmat naimisissa. Mieli tekisi...
Vierailija kirjoitti:
Ihastun aina hoivaaviin miehiin. Oma mies on kovalla alalla ja luonne on sen mukainen. Hoivaavat miehet osaa ja haluaa keskustella, on empaattisia ja ystävällisiä. En kuvittele mitään parisuhteita näiden kanssa, mutta on kiva ihastua toisenlaisiin miehiin ja miettiä itsekseen millaista elämä olisi heidän kanssaan.
Mulla sama. On joskus pitänyt tehdä aloitus tästä aiheesta, mutta en ole jaksanut. Mä ihastun AINA mun lääkäreihin/sairaanhoitajiin, hierojiin ja terapeutteihin jne, jos ne vaan on miehiä. Ihastuin jopa teininä autokoulun opettajaani, joka oli nelikymppinen mies. Jokainen kerta kun mies on ammattinsa puolesta empaattinen ja ymmärtäväinen, olen aina ihan myyty. Ihan sama vaikka se olisi vanha möhömahainen pappa. Ok, myönnetään, on daddy issues.
Mutta tämä on mulla jopa niin iso ongelma, että valikoin aina palveluammatissa naisen, jos on mahdollista.
Tumma, älykäs ja kaunis aikuinen nainen, jolla ihanat sinivihreät silmät ja maailman söpöin hymy. Olen kertonut hänelle tunteistani, mutta ne eivät ole molemminpuolisia. Olen edelleen äärimmäisen ihastunut häneen, mutta en voi kuin uneksia hänestä.
T. Nainen, pk-seutu
Televisiossa, tummahiuksinen arvokas, koulutettu ja sivistynyt johtajanainen. Puhuu selkosuomea ja on rauhallinen esiintyjä.
Penikseni meinasi räjähtää kun hän esitteli rintavakoaan lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa, missä kohtasin. Ei ole tietoinen. En ole tehnyt asialle mitään. Paitsi vähän vihjannut.
Tiedän: olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. On joskus pitänyt tehdä aloitus tästä aiheesta, mutta en ole jaksanut. Mä ihastun AINA mun lääkäreihin/sairaanhoitajiin, hierojiin ja terapeutteihin jne, jos ne vaan on miehiä. Ihastuin jopa teininä autokoulun opettajaani, joka oli nelikymppinen mies. Jokainen kerta kun mies on ammattinsa puolesta empaattinen ja ymmärtäväinen, olen aina ihan myyty. Ihan sama vaikka se olisi vanha möhömahainen pappa. Ok, myönnetään, on daddy issues.
Mutta tämä on mulla jopa niin iso ongelma, että valikoin aina palveluammatissa naisen, jos on mahdollista.
Just näin. Olen ihan sulaa vahaa jos miesauttaja kommentoi/tekee jotain. Enkä ole edes puutteessa. Ehkä se on tämä vastakohdat (miehissä) viehättää tai jotain. Itsekin toivon aina naista asiakaspalvelijaksi, ei tällaista jaksa muuten kukaan. En kyllä myönnä omalta osaltani daddy issueita, vain silkkaa huomion puutetta.
Töissä komea nuori mies. Tietää kyllä mun ajatukseni, näen katseesta. En aio tehdä asialle kuitenkaan mitään, siinähän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä on mulla jopa niin iso ongelma, että valikoin aina palveluammatissa naisen, jos on mahdollista.Just näin. Olen ihan sulaa vahaa jos miesauttaja kommentoi/tekee jotain. Enkä ole edes puutteessa. Ehkä se on tämä vastakohdat (miehissä) viehättää tai jotain. Itsekin toivon aina naista asiakaspalvelijaksi, ei tällaista jaksa muuten kukaan. En kyllä myönnä omalta osaltani daddy issueita, vain silkkaa huomion puutetta.
No mä kyllä olen elänyt puutteessa lähes koko elämäni, että sekin saattaa vaikuttaa. Mutta mulla on todellakin daddy issues koska oma isäni oli aina mua kohtaan tyly ja epäempaattinen. Siksi on niin ihanaa kun joku mies kuuntelee, kannustaa ja ymmärtää ❤️
En voi sanoa, missä kohtasin. Ei ole tietoinen. En ole tehnyt asialle mitään. Paitsi vähän vihjannut.