Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä tykätä pissaleikeistä?

Vierailija
21.10.2020 |

Mikä niissä oikein kiehtoo? Ekaa kertaa tuli vastaan mies, joka kuulemma haluaisi että suihkussa pissaan hänen päälleen. En ole koskaan sellaista tehnyt.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä se on, pissa on steriiliä. Pari exää on kussut mun päälle, mutta vaimo ei halua. Otatte vähän viinaa, niin estot häipyy.

Vierailija
2/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan lisäksi myös vettä niin pissa ei ole niin kirpsakkaa jos sattuu vähän suupielele roiskumaan. Kaikki tytöt eivät osaa oikein hallita virtsasuihkuaan tai on niin isot röyhelöt että kusi pirskoutuu niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kiehtoo, onko se yleistä? Mitä väliä sillä on, mistä muut tykkää? Jos miehesi siitä tykkää, niin anna mennä vaan. Ei se nyt mikään harvinainen juttu ole. Mistäpä sitä kukaan tietää, miksi joitakin kiehtoo kumi ja jotakin toista moldovalaisten päivälehtien otsikoiden kuuntelu ääneen luettuina...

Vierailija
4/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä just noin. Jotkin puristit ovat sitä mieltä että vain oman puolison virtsa on kosher mutta mielestäni turhat raja-aidat ainoastaan tukehduttavat seksuaalisuuden.

M48

Vierailija
5/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä sanoisi, että tuo on erityisen yleistä. Ei ole omalle kohdalle koskaan sattunut, eikä yksikään kavereistakaan ole kertonut moisesta. Ja noin hyvä tarina olisi varmasti tullut puheeksi juopotellessa, tms.

Vierailija
6/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt harvinaistakaan ole. Useampikin nainen on halunnut, että pissaan heidän päälleen. Oma naistyyppini on vapautunut turhista estoista.

Vierailija
7/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä sanoisi, että tuo on erityisen yleistä. Ei ole omalle kohdalle koskaan sattunut, eikä yksikään kavereistakaan ole kertonut moisesta. Ja noin hyvä tarina olisi varmasti tullut puheeksi juopotellessa, tms.

Todennäköisesti kaverisi eivät ole kertoneet muistakaan seksin saloistaan. Eivät ne muuten salaisuuksia olisikaan. Itse en palasta fetissejäni kovassakaan jurrissa. Kyllähän aikuisella pitää sen verran olla järki aina mukana.

Vierailija
8/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan molemmin puolin päälle ja suuhun pissaamista. Ei se kovin yleistä ole. Nykyinen on ensimmäinen kumppani jonka kanssa tuota harrastetaan.

Vierailija
9/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kysymys: Kuinka saatte pissasuihkun yhtenäiseksi että se ei suihku ylt’ympäriinsä?

Vierailija
10/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä harrastetaan molemmin puolin päälle ja suuhun pissaamista. Ei se kovin yleistä ole. Nykyinen on ensimmäinen kumppani jonka kanssa tuota harrastetaan.

No tuosta ei ole kyllä enää pitkä matka paskantamiseen ja nekrofiliaan.

Vierailija
11/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan on yleisempää kuin voisi luulla.

Olen tähän 28 ikävuoteen mennessä törmännyt useisiin miehiin jotka ovat halunneet, että pissaan heidän sukupuolielimilleen/kasvoilleen/suoraan suuhun.

Vierailija
12/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kysymys: Kuinka saatte pissasuihkun yhtenäiseksi että se ei suihku ylt’ympäriinsä?

Oisko anatomiasta kiinni?

Minulla ei suihku ikinä ylt’ympäriinsä.

Vierailija
13/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas Prisman pissaaja on nyt sitten täällä.

Vierailija
14/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumiasusteet ja pissiminen on mahtava yhdistelmä!

Vierailija
15/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella naisella virtsasuihku leviä pitkin pers’kannikoita.

Vierailija
16/25 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä on kihoittavaa kun tyttöystävä pissii keltaista pissiä kasvoilleni ja suuhuni.

Vierailija
17/25 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Olisin varmasti joskus kuullut joltain kaverilta tuollaisesta ongelmasta, jos olisi totta.

Pissahan menee alaspäin tai kaartuu loivasti eteenpäin, eikä ympäriämpäri pitkin peppua.

Vierailija
18/25 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Olisin varmasti joskus kuullut joltain kaverilta tuollaisesta ongelmasta, jos olisi totta.

Pissahan menee alaspäin tai kaartuu loivasti eteenpäin, eikä ympäriämpäri pitkin peppua.

Miksi kaverit sellaisia muka puhuisi....

Vierailija
19/25 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sairasta se on.

Vierailija
20/25 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaaminen on kaappihomohommaa. Seuraavaksi ehdottaa kakkaamista tai rupee diggailemaan sun koiraa tai kissaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme