Jos vaihtaisitte miehenne kanssa työpaikkaa päikseen,kumpi selviäisi huonomin?
Oletetaan että kumpikin saisi pikakoulutuksen työhön, perusasiat selväksi. Kummalla olisi enemmän haastetta?
Kommentit (153)
Minä. Mieheni oppisi varmasti hoitoalan työni nopeammin. Minä tuskin hänen töitään koskaan.
Molemmilla olisi haasteita, mutta luulen, että mies pärjäisi paremmin. Minä olisin kamala poliisi, kun olen pieni ja ujo. Mies taas ei ymmärrä minun opettamastani alasta mitään, mutta voisihan se teettää paljon aktivoivia ryhmätöitä ajan hengen mukaisesti. :)
Minä selviäisin huonommin, en tajua miehen töistä yhtään mitään joten tulisi paljon ongelmia asiakkaiden kanssa.
Miehellä voisi mennä hyvin tai yhtä huonosti kuin minulla. Mies on tehnyt samaa työtä, jossa minä nyt olen, mutta ei päivääkään yksin. Jos siis pääsisi jonkun kanssa yhdessä työskentelemään, voisi selvitä ihan mallikkaasti, mutta jos joutuisi yksin työskenetelemään, ei hommasta tulisi lasta ei paskaa.
Mies olisi loistava kotiäiti mutta en mä ole ihan varma kuinka pitkälle pelkäl supliikil pääsisin tietokonehommissa. Varsinki kun en ole ihan varma mitä se tekee? Joku tieto jotain arkkitehti? Ööö...
Olisihan se päivä-pari vähän takkuamista mutta kyllä se siitä lähtisi menemään molemmilla. Mieheni on joskus jopa tuurannut työkaveriani töissä joten samoissa hommissa oltiin.
Tosin hän ei kuulemma jaksa niin raskasta fyysistä työtä. Oli jo eka päivänä sitä mieltä että kuolema korjaa... Itse taas en jaksaisi kiljuvia kersoja.
Olen siis jakeluautonkuljettaja ja hän on koulubussikuski ;-)
Minä selviäisin huonommin. Mies on ATK hommissa ja minä osaan käyttää tetokonetta jus tämän verran, että voin keskustella AV palstalla. Minä erikoiskaupassa myyjänä. Siellä mies voisi kuitenkin hyllyttää tavaraa ja pienen koulutuksen jälkeen käyttää kassaa ja neuvoa asiakkaille missä mikin on, vaikka ei osaisikaan sen kummemmin tuotteita esitellä tai asikkaiden tarpeita kartoittaa.
pärjäisin helposti lähihoitajana, miehellä vähän vaikeempaa mutta selviäisi :-D sh siis oon
en ole tällä vuosituhannella kirjoittanut riviäkään koodia, mies ei ole koskaan ollut projektipäällikkönä. Luulen silti, että miehellle vaihto olisi hieman helpompi vaikkei hänen mukavuusalueella olekaan,
Mies on yrittäjä, jolla on töissä 8 luotettavaa henkilöä. Varmasti alussa olisi ongelmia, koska minun pitäisi osata sekä jakaa että tehdä töitä ja omistajana vielä kehittää systeemiä. Sidosryhmissä olisi ihmettelemistä. Mies pärjäisi varmasti asiantuntijatehtävässäni pelkällä yleissivistyksellä ja vankalla yhteiskunnallisella osaamisella, mutta voisi olla, että lakeja tulkittaisiin hieman eri tavalla kuin nyt.
Molemmat yhtä huonosti. Puolella Suomea olis sähköt poikki ja koululaisten musatunnit vois olla aika mielenkiintosia...
Minä pärjäisin melko hyvin (olen itsekin ollut aiemmin myyntityössä), mies pärjäisi huonommin (koska ei osaa kieltä millä työskentelen, eikä myöskään sitä voisi pikana oppia)
Minä voisin yrittää leikkiä stylistiä ja väittää, että ne hirveät viritelmät on kuuminta hottia Pariisissa. Marko taasen ei osaa hitsata, joten kyllä Marko vetäisi tässä lyhyemmän korren.
Pahan pisti ap :)
Kyllä molemmilla olisi tekemistä ja lirissä oltais. Mies insinööri ja tarkastusluonteista työtä tekee ja mä sosiaalialalla lastenkodissa. Mies siis "keskustelee" koneiden kanssa ja mä vuorovaikutuksessa teinien kanssa.
Veikkaan kuitenkin, että mä pärjäisin paremmin ja samaa mieltä tuo mieskin on.