Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vaihtaisitte miehenne kanssa työpaikkaa päikseen,kumpi selviäisi huonomin?

Vierailija
25.01.2014 |

Oletetaan että kumpikin saisi pikakoulutuksen työhön, perusasiat selväksi. Kummalla olisi enemmän haastetta? 

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaisi olla enemmän vaikeuksia, en usko, että lakimiehen hommaa valtionhallinnossa pystyy pikakurssilla hoitamaan :)

Vierailija
42/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koska ei autonasentajaksi voi pikana oppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni voisi olla lentokoneen ohjaimissa hieman hankaluuksia mutta mies pärjäisi kotona lasten kanssa varmasti hyvin.

Vierailija
44/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Tai voi olla että tuo selviäisi, mutta valittavia asiakkaita olisi jonoksi asti. Itse olen parturi-kampaaja ja mies töissä tehtaassa, jossa on paljon muitakin joilta voisin kysyä apua etten koko paikkaa hajottaisi.

Vierailija
45/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kumpikin työ vaatii spesifioitua osaamista, jota ei hankita lyhyellä perehdytyksellä.

Vierailija
46/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimme molemmat kusessa! Mies on Alkossa töissä enkä minä todellakaan tiedä erilaisista viineistä jnejne.. Minä olen rekkakuski eikä miehelläni ole edes B-korttia.

Vierailija
47/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ammatti. :)

Vierailija
48/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin selviäsi huonosti, minä katastrofaalisesti. Täytyisi vain toivoa että ei satu tulipaloja eikä kukaan kaipaa ensihoitoa ja ambulanssia!

Vierailija
49/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi ihan heti ongelmia. En osaisi tehdä tietokoneilla ohjaten  mitään hänen "perusduunarin" töistään tehtaassa. Vielä vähemmän osaisin ohjata tehdashallissa nosturia tai repiä kuumaa rautaa palasiksi käsin tai koneilla.

Mies voisi tehdä perushoivatyötä vaikka silmät kiinni, hymyillä ja peitellä ja paketoida raajoja harsositeisiin, muttei kyllä osaisi lääkehoitoa tai muita sh:n tehtäviä lainkaan. Mies pärjäisi pitempään umikkona, minä en minuuttiakaan.

Vierailija
50/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, molemmat saisivat kenkää lounasaikaan mennessä :D Olemme kouluttautuneet ihan eri aloille ja molemmat asiantuntijatehtävässä!

Vierailija
51/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah... kumpikin olisi vaikeuksissa, mutta luulenpa, että minä enemmän.

Vierailija
52/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei selviäisi, mieheni työssä tarvitaan sosiaalisuutta ja puhetaitoa. En ole mitenkään sanavalmis ja supliikki ihminen.

Minun työssä taas joutuu paljon eritteiden kanssa tekemisiin. Mieheni ei selviäisi siitä, kun vauvankin kakka tekee joskus tiukkaa. Lisäksi haavat olisi miehelle liikaa.

Vierailija
53/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ois lirissä... Mies yrittäjä alalla josta ei mulla niin hajuakaan ja minä 'taidealan hörhö' - en vois edes kuvitella mieheni tekevän mun duuneja...

Vierailija
54/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat yhtä huonosti :D Minulla on koulutus samalle alalle jolla mies on mutta en ole paljoa tehnyt alan töitä. Toiselta koulutukseltani olen jotain aivan muuta. Mies ei ole kovin visuaalinen eikä mielikuvituksekas eikä osaa piirtää, tai ei ainakaan kovin innokkaasti kokeile joten uskon että siinä olisi kyllä haastetta hänellekkin.

Vierailija
55/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin kumpikin lirissä, minä kriittisemmässä - voisi tulla ruumiita aika nopeasti. Mies saattaisi hetken selvitä, mutta paljastuisi varmaan muutamissa päivissä. Tuho tosin ei olisi yhtä katastrofaalista :o)

Vierailija
56/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pärjäisi varmasti opettajana kohtalaisesti, minä huonommin poliisina! :)

Vierailija
57/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perushommista varmaan selviäisi, mutta voisi olla että minä en pärjäisi sitten ihan kaikkien asiakkaiden kanssa. Mies on poliisivankilan ylivartija, minä isännöitsijä.

Vierailija
58/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama ammatti, molemmat rekkakuskeja. Tosin mulla on huomattavasti pidemmät päivät ja kettumaisemmat hommat kuin miehellä, mutta siis hyvin onnistuisi.

Vierailija
59/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei selviäisi. Olemme kumpikin asiantuntijatyössä, jotka vaativat sellaista asioiden tuntemusta, jonka oppiminn vie useamman vuoden.

Vierailija
60/153 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on psykologi ja toinen autopeltiseppä, väitänpä, että molemmat jäis kiinni ensimmäisten minuuttien aikana ;)