Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ihminen, jota KUKAAN ei tule iskemään baarissa?

Vierailija
25.01.2014 |

En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.

Kuulin jonkun valittavan työpaikalla, kun kukaan ei koskaan tule iskemään. Millainen ihminen pitää olla? Tää kyseinen tapaus on ainakin ruma, naama kuin hevosella.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotisen elämäni aikana käynyt noin 500 kertaa baarissa, eikä koskaan kukaan nainen ole tullut juttelemaan minulle. Kerran tanssilattialla joku kysyi "mennäänkö pöytään istumaan?". Katsekontakteja saan jonkin verran, mutta ehdottomasti kukaan ei ole lähestynyt tai antanut ns. vihreää valoa edes taksijonossa.

Pidän hygieniasta huolta, minulla on siistit vaatteet ja olen ihan normaali vartaloltani. Joten en tiedä olenko sitten ruma vai paistaako minusta läpi epävarmuus? Yritän kyllä olla hymyileväinen ja normaali - ehkä liikaakin, joka kieltämättä saattaa tehdä minusta hieman jäykän oloisen.

Vierailija
2/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Jessica Parkeria sanotaan myös hevosnaamaksi. Minusta hän on kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa pitää olla itsevarma ja ei saa jäädä odottamaan, että vastakkainen sukupuoli tekee aloitteen. Täytyy kestää pakkeja. Kyllä lopulta irtoaa.

Vierailija
4/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se iskemistä, jos mies liimautuu tanssilattialla melkein kiinni? Jos on, niin sitten mua isketään koko ajan, kun saan väistellä näitä sankareita. Käyn harvoin baarissa (0-4 kertaa vuodessa) ja keskityn tanssimiseen ja juomiseen. Mulla on jo puoliso, joten iskijöitä en kaipaa. Olen kaunis, mutta ikinä ei kukaan tilaa mulle juomia. Mulla ei ole haku päällä ja varmaan se näkyy? Joskus narikassa känniset yrittää kyllä silti. Missä kohtaa baaria pitäisi seisoa, jotta näitä ilmaisia drinkkejä tulisi? Ei vaan, maksan ihan mielelläni itse.

Vierailija
5/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies

Vierailija
6/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka, kauniiksikin kehuttu blondi, mutta silti minua ei tule nuoret miehet iskemään eikä kukaan ole koskaan tarjonnut juomaa :(. Olen myös kuullut, että näytän surumieliseltä ja pälyilevältä, eli siinä lienee syy. En siis jotenkin osaa olla luontevasti diskoissa enkä kehdannut pukeutua kovin paljastavasti.

Vierailija
7/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus: ylipainoinen, kevyt meikki ja ujo nainen on se, jota ei tulla iskemään baareissa.

Nykyisin hoikkana, blondina, hyvin pukeutuneena miehet tulee iskemään jatkuvastI: ihan seksimielessä & mutta myös niin, että halutaan viedä päiväsaikaan oikeille treffeille :)

Vierailija
8/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani oon huomannut sen, että kun oikein panostan eli laitan mekkoa ja korkokenkää jne, kukaan ei tule iskemään (toki silloin yleensä on kyseessä isommat juhlat ja baarissakin ollaan siten isolla kaveriporukalla jatkoilla). Sitten taas kun lähden arkivaatteissa (ts. pillifarkuissa, printti-T-paidassa ja tennareissa) ihan vaan kavereiden kanssa kaljalle, joka vähän venähtää, miehiä ois tarjolla jonoksi asti, niin juomantarjoajaa kuin tanssilattialla kontaktia ottavaa. Go figure?!

Niin, ja oon kymmenisen kiloa ylipainoinen enkä mikään kaunotar. Ikää 35.

Vierailija
9/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 18:32"]

Ongelmana tässä on se ettei ihmiset tajua tasoerojaan. Rumat miehet iskee/haluaisi iskee kauniita naisia, ja rumat naiset haaveilee niistä komeista miehistä. Pysykää kastissanne, niin kaikille riittää vientiä :)

[/quote]

Yleisesti ottaen ihmiset tietävät tasonsa suhteellisen tarkkaan, myös baareissa. Naiset ainakin erittäin hyvin.

Vierailija
10/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:41"]Minä. Kuulemma nätti, mutta hapan. Tuijotan ympärilleni tuiman näköisenä.

Känninen kapakkaseura ei kiinnostanut, mutta toisinaan joku pakotti paikalle.

Ystävien ja tuttujen kanssa tietenkin juttelin mielelläni.  

Pidän käsittämättömänä sitä, että joku kännikala iskee jonkun kapakasta ja lähtee tämän mukaan. Ikäviä ja kihiseviä tartuntoja ja riski pahoinpitelyyn tai jopa hengenlähtöön tiedossa.
[/quote]

Mulla on myös perusilme melko tuima, niin kuin suurella osalla suomalaisista -ellei yläluomi ole erityisen avoin. Kannattaa välttää siis ajautumista
perusilmeilyyn ja olla sosiaalinen ja vuorovaikuttava. Toiset on luonnostaan, minä taas ajaudun omaan mietiskelyyni, ei ole ottajia.

Vierailija
11/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harvoin tulee kukaan iskemään. Olen kuulemma vaikeasti lähestyttävä. Mulle tuo on ok, en baarista hae seuraa.

Vierailija
12/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kukaan ole koskaan iskenyt. Olen 22, pitkät hiukset, meikkaan, olen hoikka yms. Kaverini sanovat minun olevan iloinen ja hauska. En tiedä, ehkä oon vaan susiruma.

Vierailija
13/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:12"]

Jos olet lihavan ystävän seurassa, kukaan ei kiinnitä huomiota vaikka olisit miten nätti.

Lyhyet hiukset karkottaa miehiä, mutta yleensä houkuttaa lesboja.

Tai sitten on vaan ihan helvetin ruma.

T. Mies

[/quote]

Voisko joku selittää, miten sen lihavan ystävän läsnäolo oletetusti vaikuttaa?
Mun kohdalla ei ole vaikuttanut.

Vierailija
14/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas tullaan joka kerta iskemään, saa oikein häädellä miehiä pois ja olen ylipainoinen :D en tosin mikään lihava mutta..

Vierailija
15/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:37"]

Onnekas.

[/quote]

Sanoo hän, jota tullaan iskemään. Kokeilepa olla ikäsi näkymätön miehille. Voisi mielesi muuttua. 

[/quote]

Mä olin näkymätön miehille ja sitten kun en enää ollut, se oli ihan kivaa vuoden pari. Nykyään olen taas onnellinen jos saan olla rauhassa. Kai se riitti että itsetunto nousi enkä enää tarvitse tuntemattomien kehuja, varsinkin kun tiedän mikä niiden tarkoitus on. Eri asia kavereilta, joiden tiedän olevan vilpittömiä.

Vierailija
16/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja lyhythiuksinen. Olin ennen sellainen. Sitten hoikistuin ja naisellistuin ja nyt on vientiä :)

Vierailija
17/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ylipainon tai kauheasti edes pärstäkertoimenkaan vaikuttavan, koska ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Toinen tykkää lyhyistä tummista hiuksista, toinen pitkistä ja vaaleista. Yhtä saattaa miellyttää runsas ja rehevä vartalo ja toista hyvin kapoinen.. Baareja on myös hyvin eri tyylisiä. Te joita ei koskaan isketä, niin käyttekö varmasti tyylillenne sopivassa paikassa? Itse olen rock-henkinen ja käyn lähes aina samaa tyyliä edustavissa paikoissa. Aina löytyy juttuseuraa ja iskuyrityksiäkin silloin tällöin.

Vierailija
18/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien ystäviensä seurasta kiinnostunutta, joka ei katsele miehiä.

Osa meistä ei siedä känniääliöitä, joten kapakka on huonoin mahdollinen tutustumispaikka. Tylyys ja töykeys toimivat hyvin torjuntakeinoina hölmöjä viinapösilöitä kohtaan.

Hyvin vähän alkoholia nauttineiden miesten älykäs ja mielenkiintoinen seura on aivan eri asia.

Vierailija
19/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:02"]

En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.

Kuulin jonkun valittavan työpaikalla, kun kukaan ei koskaan tule iskemään. Millainen ihminen pitää olla? Tää kyseinen tapaus on ainakin ruma, naama kuin hevosella.

[/quote]

Suurinta osaa baarissa istujissa ei tulla ikinä iskemään. Jos sulta kuorii sen maalikerroksen naamasta pois niin tuskinpa suakaan kukaan kahta kertaa katsoo huora.

Vierailija
20/99 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua. Vaikka minua monesti opiskeluaikoina sanottiin kauniiksi, olin hoikka, oli luonnostaan pitkät tummat hiukset ja mielestäni ihan kivat ja normaalit vaatteetkin, en koskaan saanut seuraa baarista eikä kukaan jutellut minulle. Halusin kyllä tutustua uusiin ihmisiin mutta olin tavattoman ujo. Enkä kyllä koskaan ole uskaltanut lähestyä ketään, katsoin vain ja jos joku katsoi takaisin jäin tuijottamaan omaa lasiani. Onneksi tapasin mieheni ihan muuta kautta ja nyt kun on perhe niin todella harvoin tulee käytyä baareissa, silloinkin oman ukkelin kainalossa :) onneksi en enää ole yksinäinen.