Millainen on ihminen, jota KUKAAN ei tule iskemään baarissa?
En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.
Kuulin jonkun valittavan työpaikalla, kun kukaan ei koskaan tule iskemään. Millainen ihminen pitää olla? Tää kyseinen tapaus on ainakin ruma, naama kuin hevosella.
Kommentit (99)
Veikkaisin että sellaista ihmistä joka ei käy baareissa.
Miten olisi sellainen susiruma tai ehkä tyhmä kuin saapas
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:19"]
Miten olisi sellainen susiruma tai ehkä tyhmä kuin saapas
[/quote]
Eihän se tyhmyys yleensä näy päällepäin, joten miten vältät sen, ettet vahingossa mene iskemään tyhmää?
Tälllainen ruma, tyhmä ja läski. Kaverit napataan saman tien, mä en kelpaa kellekään. Itse isken välillä baarin surkeimman miehen, sellaisen saan mukaani ettei tarvi ihan ilman olla. Neuvo sun kaveria tekemään samoin.
On ihmisiä, joilta puuttu "se jokin". Mua ei pokailtu baarissa, en oo löytäny kumppania mistään vaikka oon aktiivinen, ihmisten ilmoilla liikkuva ja sosiaalinen (lue: tykkään olla ihmisten kanssa ja olen kiinnostunut heistä, vaikken itse ole maailman hauskin smalltalk -tyyppi). Enkä oo ollenkaan pahan näkönen :)
Sellainen ihminen on hyvin todennäköisesti mies. Annan puheenvuoron laulu- ja soitinyhtye Zen Cafe:lle.
Noh. Ylipainoinen. Ja äärettömän kauniin ystävän kanssa liikenteessä yleensä.
Eli olen itse ylipainoinen, mutta kasvoiltani ihan nätti. Käyn baareissa ehkäpä kolmisen kertaa vuodessa, mutta melkein aina menen baariin ihan älyttömän kauniin ystäväni kanssa ja miehet pörräävät vain hänen ympärillään. Joka kerta vähintään kolme miestä yrittää häntä. Totta puhuen vähäsen minua harmittaa (mikä vika minussa on? - no se ylipaino tietysti), mutta ei paljoa, sillä kotona on oma mies. Lisäksi tämä ystäväni on maailman ihanin ja herttaisin, joten häntäkään en kadehdi :)
Minä. Olen ihan ok-näköinen reilu parikymppinen neiti-ihminen, ylipainoa ei ole mutta rakenteeltani olen hieman pyöreä kumminkin. Johtuneeko sitten kroppani rakenteesta ettei ketään kiinnosta, vaikka en edes näytä läskiltä.
Ongelmana tässä on se ettei ihmiset tajua tasoerojaan. Rumat miehet iskee/haluaisi iskee kauniita naisia, ja rumat naiset haaveilee niistä komeista miehistä. Pysykää kastissanne, niin kaikille riittää vientiä :)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:02"]
En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.
Kuulin jonkun valittavan työpaikalla, kun kukaan ei koskaan tule iskemään. Millainen ihminen pitää olla? Tää kyseinen tapaus on ainakin ruma, naama kuin hevosella.
[/quote]
Suurinta osaa baarissa istujissa ei tulla ikinä iskemään. Jos sulta kuorii sen maalikerroksen naamasta pois niin tuskinpa suakaan kukaan kahta kertaa katsoo huora.
[/quote]
Joku on selkeästi puutteessa kun noin aggressiivisesti täytyy hyökätä :)
Toissa viikonloppuna alkoi ensimmäistä kertaa eläissäni nainen juttelemaan minulle baarissa sillä mielellä. Olin häkeltynyt ja erittäin otettu, koska kyseessä oli itseäni nuorempi ja nätti naisihminen. Olen 36-vuotias. Tosin en mikään komistus, vaan pikemminkin pärstältäni ruma. Kroppa tosin kunnossa.
Miehet saa itse katsoa peiliin miksei teitä lähestytä enemmän. Mä olen joskus naisena mennyt aloittamaan keskustelun tai sitten todella selkeästi vihjaillut miehelle, että saa tulla puhumaan (lähemmäksi hakeutuminen, hymyily, silmäpeli) ja SILTI miehistä näkee että ne ihan häkeltyvät ja puhumaan tulemisessa kestää.
Ja sitten vingutaan, että naiset ei lähesty tai pokaaminen ei onnistu. No eipä kai, kun me aktiiviset naiset ollaan tultu tunteja sitten jo isketyiksi niiden itsevarmojen ja sosiaalisesti rentojen miesten taholta :D
Suurin osa suomalaisista naisista kärsii BRF-syndroomasta. Uskon, että siinä on syy jos miehet kiertävät kaukaa.
Lisätietoja kyseisestä vaivasta löytyy mm. Youtubesta
No, minua.
Olen 162/58/70E, pitkät vaaleat hiukset jotka aina hyvin laitettu, pukeudun uloslähtiessäni (joskus vähän retrotyyliseen) mekkoon, koska sääreni ovat kauniit. Kasvoni eivät ole missin, mutta olen sievä ja minulla on todella suuret silmät, jotka osaan meikata nätisti. Baarissa tanssin tyttökaverin kanssa tai juttelen kavereille, mutta samalla haen katsekontaktia ympärillä oleviin. Hymyilen, nauran, pidän hauskaa - mutta vielä ei kukaan ole halunnut jutella tai tanssia kanssani.
Huonoa minussa lienee se, että en käytä korkkareita, en ole koskaan humalassa ja en etsi yhden yön seksiä. Kaipa sitten miehet tajuavat tämän jo parin metrin päästä eivätkä edes moikkaa... Olen myös itse koittanut lähestyä huonoin tuloksin. (Ja kuitenkin kaverini ovat löytäneet myös vakavia suhteita baarista?! Miten tämä tapahtuu?!)
Miten nättinä naisena voisi käyttäytyä niin ettei miehet tulis ahdistelemaan mutta mielellään ei mitenkään kuitenkaan hirveesti paheksuntaa herättävästi?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:09"]
Suurin osa suomalaisista naisista kärsii BRF-syndroomasta. Uskon, että siinä on syy jos miehet kiertävät kaukaa.
Lisätietoja kyseisestä vaivasta löytyy mm. Youtubesta
[/quote]
Minä kärsin juuri tästä, muttei se silti kokemukseni mukaan miehiä karkoita, naiset lähinnä pitävät ylimielisenä. Minusta on muutenkin yleensä todella vaikea tietää mistä se johtuu, että jotain lähestytään ja jotain ei. Mua lähestytään aika usein baarissa, joskus ihan siihen asti että se ärsyttää sinkkukavereita, jotka niitä miehiä olisivat hakemassa. Itse olen varattu, joten en katsele kiinnostuneena ympärilleni, en hymyile tai ole sosiaalinen. Olen ujo ja varautunut, ja tosiaan perusilmeeni on aika vittumaisen näköinen. Olen perussievä, mutten mikään kaunotar, pitkä ja hoikka kylläkin. En pukeudu tyrkysti, mutta kuitenkin siististi ja tykkään meikata kivasti jos lähden baariin. En tiedä mikä tässä kombossa viehättää, mutta jokin ilmeisesti. Ehkä on olemssa miestyyppi, jota viehättää hankalan oloiset naiset? ;)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:02"]
[/quote] Veikkaanpa, että ehdotteluja saat liikaakin, juomia tarjotaan ja niin edelleen, mutta vakavaan suhteeseen kanssasi ei ryhdytä. Tai ainakaan se ei kestä.
Et nimittäin todellakaan vaikuta sydämelliseltä ihmiseltä. Parempi hevosen naama kuin käärmeen sielu.