Millainen on ihminen, jota KUKAAN ei tule iskemään baarissa?
En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.
Kuulin jonkun valittavan työpaikalla, kun kukaan ei koskaan tule iskemään. Millainen ihminen pitää olla? Tää kyseinen tapaus on ainakin ruma, naama kuin hevosella.
Kommentit (99)
Ihan ihme juttuja kirjottelette pinnalliset hölmö ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:02"]
En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.
Kuulin jonkun valittavan työpaikalla, kun kukaan ei koskaan tule iskemään. Millainen ihminen pitää olla? Tää kyseinen tapaus on ainakin ruma, naama kuin hevosella.
[/quote]
Ketjun aloittaja siis tietää vastauksen. Hän on ulkoisesti kaunis itsensä ja juopuneiden mielestä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:37"]
"... jota kukaan ei tule iskemään?"
- Ilmeisesti takoitetaan naista, niin.... Vähemmän viehättävä, ylipainoinen, hiljainen ja sisäänpäin kääntynyt "harmaavarpunen". Omaa heikot sosiaaliset taidot, ujo, aloitekyvytön, vetäytyvä, tylsä.
Itse en ole em. kuvauksen nainen, mutta olettaisin että tuo olisi sellainen, joka ei valitettavasti saa seura.
[/quote]
Ja miten kaikki nuo em ominaisuudet näkyvät ulospäin?
Kauneus on todellakin katsojan silmissä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 01:20"]
Kauneus on todellakin katsojan silmissä.
[/quote]
Ja kännissä kaikki näyttää kauniimmalta
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 01:00"]
okeiokei, lihavia tulee ehkä oman tason miehet iskemään mutta ei oikeasti komeat sporttiset miehet!
[/quote]
WROOOONG!! Koko ikäni oon ollut ylipainoinen ja aina on poikaystävällä ollut sixpäkki ja särmää. Nykyinen aviomies harrastaa kamppailulajeja SM tasolla, ja kun kysyin miksi hän tuli mua iskemään 11 vuotta sitten baarissa niin hän sanoi että mä olin söpö ja sitt lopulta mun valloittava persoona vei mennessään.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:02"]
[/quote]
Sitä kutsutaan mieheksi. Suurin osa miehistä ei saa mitään ehdotteluja
Minua ei tulla juurikaan baarissa känniset ihmiset iskemään, en juurikaan edes kaipaa sitä.
Mutta jostain syystä baarihenkilökunta usein flirttailee ja paristi puhelinnumeroita vaihdettu.
Kait se osaltaan on ammattikohteliaisuutta, mutta olen halunnut uskotella itselleni että ehkä he selväpäisinä näkevät minussa jotain mitä känniset eivät nää :D tulee hyvä mieli.
Kyllä nelikymppisiäkin isketään, mutta silloin ei ole syytä suunnata 2-kymppisten baariin. Vanheneehan ne miehetkin.
No mua ei ainakaan kukaan koskaan ole yrittänyt iskeä baarissa, mutta en käy ikinä missään baareissa.
Epäviehättävä ulkonäkö tai mökötys. Hymyilevää ihmistä on helpompi lähestyä :)
No mua ei isketä, ja suorastaan paetaan jos juttelen ihan muuten vain. Varmaan sitten niin ruma.
Lihava. Ihan naisen näköinen, mutta ylipainoinen. Ei ole seuraa tyrkyllä ja hyvä niin, en mä ole baareista seuraa hakemassa vaan viihtymässä ystävien kanssa.
Minusta ihmiset ns. esiintyminen vaikuttaa siihen ketä tullaan iskemään ja ketä ei. Osa on enemmän "flirttejä" mitä toiset, osa myös vaikuttaa "helpommilta" mitä toiset. Tottakai haku päällä oleva hakeutuu sellaisten seuraan joilta kuvittele ns. saavansa enemmän.
Lisäksi iskeminen voidaan käsittää sanana eri tavalla. Jollekkin se tarjoittaa sitä että haetaan tanssimaan ja ostetaan juoma tmv. ja toiselle riittää se että joku sanoo ohimennen "sulla on nätti kampaus" tmv. minkä toinen sivuuttaa ns. viattomana kohteliasuutena.
No esimerkiksi miespuolinen matematiikanopiskelija.
No minua ei tulla iskemään koska olen baarissa aina miespuolisten kaverien kanssa :D
Kaunis olen, niin olen kuullut. Ehkäpä siinä syy mikseivät miehet tohdi lähestyä, eivät baarissa eikä muuallakaan. Kai minut leimataan ylpeäksi ja itsekkääksi ulkonäköni vuoksi ja se ei tunnu kivalta :(
Jos olet lihavan ystävän seurassa, kukaan ei kiinnitä huomiota vaikka olisit miten nätti.
Lyhyet hiukset karkottaa miehiä, mutta yleensä houkuttaa lesboja.
Tai sitten on vaan ihan helvetin ruma.
T. Mies
Sehän on mies, jota kukaan ei tule iskemään. Ajatteleppa omalle kohdalle.
Mua ei tulla. Mutta musta se on kyllä ihan hyvä, mie jotenkin hämmennyn jos joku huomio mut. Mitä niihin isku yrityksiin voi sanoa? Mie en osaa reagoida positiivisiin kommentteihin oikein muutenkaan muuten, kuin punastumalla ja ahdistumalla että mitä mie vastaan. Mitä vähemmän ihmisiä paikalla, sen parempi.