Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ihminen, jota KUKAAN ei tule iskemään baarissa?

Vierailija
25.01.2014 |

En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.

Kuulin jonkun valittavan työpaikalla, kun kukaan ei koskaan tule iskemään. Millainen ihminen pitää olla? Tää kyseinen tapaus on ainakin ruma, naama kuin hevosella.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että isolla porukalla hengatessa iskijöitä tulee paljon vähemmän kuin vaikkapa yhden kaverin kanssa.

Vierailija
62/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:02"]

En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.

Kuulin jonkun valittavan työpaikalla, kun kukaan ei koskaan tule iskemään. Millainen ihminen pitää olla? Tää kyseinen tapaus on ainakin ruma, naama kuin hevosella.

[/quote]No kaunistakaan ei tulla iskemään, jos hän mulkoilee murhaavasti kaikkia miehiä ja irvistelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies.

Vierailija
64/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:02"]En ymmärrä, itse saan miesseuraa ja ehdotteluja liikaakiin, juomia tarjotaan usein ja vedän muutenkin ihmisiä seuraani.

[/quote]

Mä olen kaunis. Miehillä pelko torjutuksi tulemisesta ja ettei saa tai riitä.

Vierailija
65/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:13"]

Mä oon huomannut, että isolla porukalla hengatessa iskijöitä tulee paljon vähemmän kuin vaikkapa yhden kaverin kanssa.

[/quote]

Onpa outoa!

Harvempi mies haluaa ottaa riskin tulla torjutuksi kokonaisen 10-päisen kanalauman edessä? Jos joku uskaltaa silloin tulla ehottelemaan niin tietää, että sillä on ainakin ballsit tai se on vitun kännissä :D

Vierailija
66/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei ainakaan koskaan kukaan tuu iskemään baarissa. Ja muuten kyllä kehutaan nätiksi.Eikä oo ollut ongelmia saada hyvännäköisiä miehiä, jos itse teen aloitteen. Ehkä en vaan muuten näytä kiinnostavalta.

Vierailija
67/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:12"]

Jos olet lihavan ystävän seurassa, kukaan ei kiinnitä huomiota vaikka olisit miten nätti.

Lyhyet hiukset karkottaa miehiä, mutta yleensä houkuttaa lesboja.

Tai sitten on vaan ihan helvetin ruma.

T. Mies

[/quote]

Nää pitää täysin paikkansa!

Vierailija
68/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kukaan tule iskemään baarissa. Olen ruma ja ujo. Enkä ole koskaan käynyt baarissa, sekin voi vaikuttaa asiaan.

Vierailija
69/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei ole kukaan yrittänyt koskaan. Olen 28-vuotias mies. 

Vierailija
70/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Yli 40-vuotiaita naisia.

Mua on nuorempana tultu iskemään baarissa ja kaduilla, niin että liikoja miehiä on saanut potkia sivuun,  ja myös KALJUNA! Olen siro ja se kalju sopi mulle ;). Muutoin mulla on ollut lyhyet hiukset lähes aina, ei sillä ole mitään väliä  normaalille  miehelle, ei ne miehet niiden hiusten kanssa ole, vaan sen naisen. Flaksi on käynyt aina. Mutta kas, kun täysin 40, se loppui siihen, muutuin näkymättömäksi.

Vierailija
71/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha olo kun kuuntelin aamulla miehen aikuisen pojan juttuja. Olivat eilen illalla kaverinsa nähneet baarissa kaksi "helvetin rumaa" naishenkilöä, jotka olivat kehdanneet jopa vilkuilla heitä. Toinen oli jopa hymyillyt.

Eipä tuo miehen poika itsekään ole mikään kovin viehättävä ilmestys. :(

Lahden Tivolissa muuten näin, jos tunnistat itsesi (tosin nyt kyse nuorista alle 30-vuotiaista ihmisistä) niin älä ole pahoillasi tapahtuneesta, pojat ovat idiootteja.

Vierailija
72/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:12"]

Jos olet lihavan ystävän seurassa, kukaan ei kiinnitä huomiota vaikka olisit miten nätti.

Lyhyet hiukset karkottaa miehiä, mutta yleensä houkuttaa lesboja.

Tai sitten on vaan ihan helvetin ruma.

T. Mies

[/quote]

Mitamita, minä olen luullut että jos on ensin niin herttaista sille fatsolle ja sitten ajan mysteeri päästä kiinnittää huomion kauniimpaan kaverukseen saa varmasti o_O

Vierailija
73/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... jota kukaan ei tule iskemään?"

- Ilmeisesti takoitetaan naista, niin....   Vähemmän viehättävä, ylipainoinen, hiljainen ja sisäänpäin kääntynyt "harmaavarpunen". Omaa heikot sosiaaliset taidot, ujo, aloitekyvytön, vetäytyvä, tylsä.

Itse en ole em. kuvauksen nainen, mutta olettaisin että tuo olisi sellainen, joka ei valitettavasti saa seura.

Vierailija
74/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas.

Vierailija
75/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:15"]

[/quote]No kaunistakaan ei tulla iskemään, jos hän mulkoilee murhaavasti kaikkia miehiä ja irvistelee.

[/quote]

Tullaan silti, valitettavasti. Viehättävän näköisiä naisia yritetään iskeä vaikka kuinka antaisi negatiivisia signaaleja. Ja sitten kun pakit tulee odotetusti, mies lähtee vihaisena kiroillen ja huoritellen.

Vierailija
76/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:15"]

[/quote]

Tullaan silti, valitettavasti. Viehättävän näköisiä naisia yritetään iskeä vaikka kuinka antaisi negatiivisia signaaleja. Ja sitten kun pakit tulee odotetusti, mies lähtee vihaisena kiroillen ja huoritellen.

[/quote]Jaa emmä tollasta muista.

Vierailija
77/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yleensä tulla, mutta kerran kun olin kauniiden ystävieni kanssa liikenteessä, niin miehet tulivat juttelemaan mulle, kun taas ystäviäni ei lähestnyt kukaan. Jäinkin miettimään, että onko miehillä yleisestikin olemassa joku taktiikka, että porukan vaatimattomimman näköistä jututtamalla yritetään päästä niiden kauniimpien juttusille? Eivät ehkä uskaltaneet suoraan mennä iskemään kaunottaria.

Vierailija
78/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:37"]

Onnekas.

[/quote]

Sanoo hän, jota tullaan iskemään. Kokeilepa olla ikäsi näkymätön miehille. Voisi mielesi muuttua. 

Vierailija
79/99 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut olla aika rauhassa aina, varmaan se on se rumuus joka karkoittaa, olen kyllä laittautunut plus ihan ok muuten, ja oon iloinen ja mukavaa seuraa porukassa, mutta kasvoista ehkä liiankin persoonallisen näköinen....

Vierailija
80/99 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei isketä. Olen jnkv introvertti ja melko vakavaluonteinen. En siis hirveästi hymyile ja joku silmäpeli on mulle aivan käsittämätön juttu, en vaan ymmärrä mitä se tarkoittaa. Ulkonäöltäni olen perustavis, ei ole mitään erityishyvää piirrettä, ei siis suuria sädehtiviä silmiä, upean paksua ja kiiltävää tukkaa tai tiukkaa kroppaa.

Olen aina "joutunut" seksiä saadakseni itse vonkaamaan esim. taksijonoista tai muuten vaan tyytymään säälimunaan. Lähes kaikki seksikumppanini ovat olleet sellaisia joiden kanssa en kehtaisi julkisella paikalla näyttäytyä. Nyt on mies, mutta sekin yli 10v vanhempi eikä sekään ole musta kiinnostunut, ei ole seksiäkään.