Kysymys naisille: Mikä on miehen unelmapituus
Kysymys otsikossa eli mikä on miehen unelmapituus jotta se olis just täydellinen
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan 195 cm.
N 182 cm
Suunnilleen sama, ehkä venyttäisin sen sinne 200 cm:iin. Haluaisin tuntea itseni pieneksi miehen vierellä. Ah, miten klassisen stereotyyppistä. Mutta minkäs teet, mukavaa se olisi.
Olennaista ei kuitenkaan ole pituus, vaan koko muuten. Leveä pitää olla, massiivinen, harteikas. Vähän vatsakaskin. Sellainen karhu.
Se on siis se unelma. Todellisuutta on se, että olen reilusti alle 180 cm pitkän laihan miehen kanssa naimisissa.
-186 cm
152 cm "pitkänä" naisena en voi kuin miettiä, millaista olisi olla noin pitkä...
Vaikea sanoa, kun tähän on tottunut. Olen ihan aina ollut samanikäisiä pidempi. Ala-asteella päätä pidempi muita yhdessä vaiheessa. Vasta lukiossa oli samassa ryhmässä poika, joka oli pidempi.
Mutta siis hyvin hankalaa silloin, kun haluaisi voida tuntea itsensä pieneksi.
Plus selkävaivat (neljästi leikattu).
Nauti tuosta pituudesta :)
-186 cm
Naiset ovat tarkkoja miehen pituudesta. Mies ei mahda pituudelleen mitään.
Miehet ovat tarkkoja naisten painosta. Nainen voi aina laihduttaa.
Mies on pinnallinen, kun haluaa hoikan, mutta nainen on rohkea, kun haluaa pitkän miehen.
#naistenolisikorkeaaikahyväksyälyhyetmiehet
Vierailija kirjoitti:
Mies on pinnallinen, kun haluaa hoikan, mutta nainen on rohkea, kun haluaa pitkän miehen.
Preferenssejä saa olla. Ihan mitä tahansa saa haluta. Se, miten realistinen se toive on, on ihan eri asia. Ja tässä kysyttiin unelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin myös moni mies on tarkka naisen pituudesta, vaikka ei se nainenkaan pituudelleen mitään mahda.
riippuu painosta:esim. 200 cm ja 50 kiloinen viehättäisi yhtä vähän kuin150 cm ja 200-kiloinen
Kannatti taas lukee näitä kommentteja. :/ Mukava tietää, et oon liian lyhyt tyyliin kaikille naisille ikinä. :D Täytyy kait ajatella, et tolle ei voi tehdä mitään. :) M25
Oma mieheni on paras ja passelein, eli 186cm :) Jos hän lyhenisi 170cm:iin, niin se olisi unelmapituus, ja jos hän kasvaisi 203cm:iin, niin sitten se :) <3
Vierailija kirjoitti:
Kannatti taas lukee näitä kommentteja. :/ Mukava tietää, et oon liian lyhyt tyyliin kaikille naisille ikinä. :D Täytyy kait ajatella, et tolle ei voi tehdä mitään. :) M25
Unelma on eri asia kuin se, mikä todellisuudessa kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on paras ja passelein, eli 186cm :) Jos hän lyhenisi 170cm:iin, niin se olisi unelmapituus, ja jos hän kasvaisi 203cm:iin, niin sitten se :) <3
Näinhän se menee :)
Yli 190cm, mutta painokin vaikuttaa, liian laiha ei saa olla. Eikä tarvitse olla lihaskimppu, vaan ihan vaan iso.
Huom, ihannetta kysyttiin. Tosielämässä olen ihastunut 170-194-pituisiin ja 60-120-kiloisiin miehiin. Syynä silmät, luonne, huumori, se jokin tekijä x, eikä koskaan esim. varallisuus.
Olenko outo, jos haluan saman pituisen ja painoisen? Kuvittelen, että olisi parasta painiessa.
Vierailija kirjoitti:
#kylläsunongelmaonjokuihanmuukuinpituus
Mielestäni noin 20 cm pituusero on kaikista paras. Olen itse 161 cm, joten sellainen noin 180-senttinen olisi ideaali. Mutta oikein hyvä pituus on mikä tahansa 175-195 cm välillä, enkä pitäisi ehdottomana einä sitäkään, jos olisi tuota lyhyempi/pidempi, jos kaikki muu toimisi.