mitä meikkejä käytätte töissä?
Kommentit (14)
Meikkivoidetta. Suun terveydenhuollossa.
Puuteri, ripsari, peitepuikko. suunnitteluinsinööri uskovaisen omistajan pienessä firmassa, joten on paikallaan olla aika hillitty.
Ripsiväri. Energiayrityksen aspassa.
BB-voide, paitsi nyt pakkasilla kun naama ei kestä mitään muuta kuin kookosöljyä. Kotihoidossa työskentelen.
En mitään. Enkä myöskään töiden ulkopuolella. Sairaanhoitaja
en mitään, kotiäiti, lestadiolainen.
Hillitty perusmeikki. Pohjustus: Lumenen cc-voide, silmämeikin pohjustusvoide ja peitevoide tummille silmänalusille + irtopuuteri. Silmät rajaan kynällä, luomille nude luomiväri & ripsari. Kulmien korostuskynä + poskipuna. Vaikka tuotteita on suht paljon, kaikki ovat luonnollisen värisiä ja en käytä paljon. Olen töissä IT-alalla.
nudea huulipunaa, jonka ostin käyttääkseni sitä shamppanjan värisen hääasuni kanssa serkkuni häissä mutta koska siellä ei saanut käyttää kumpaakaan, jouduin tekemään yhdistelmästä työasuni. Häihin menin sitten sukulaisten painostuksesta gollitzipaidassa ja musissa farkuissa ilman meikkiä
Meikkivoide, puuteri, poskipuna, mascara ja huulikiilto.
Ajan rekkaa.
Meikkivoide, peitevoide, puuteri, luomiväri x 3, kulmaväri, valokynä, ripsiväri, poskipuna. Viestintäpäällikkö.
Jaahas, aika meikittömiä olette. Itse meikkivoide,peitevoide silmien alusille, rajauskunä,ripsiväri,joskus luomiväriä ja nudea huulikiiltoa,poskipuna,kulmaväri ja aurinkopuuteri. Hoitoala. Oon varmaan eniten meikattuja alallani. :) Rumat ne koreilee..
ap
Meikkipuuteri, kulmavaha, silmärajaukset, joskus luomiväri, ripsiväri, huulikiilto tai -puna, peitevärit, varjostukset jos aikaa
aineenope
BB-voide, puuteri kiiltokohtiin, sipaisu poskipunaa, ripsari ja huulikiilto. Toimistosihteeri.