Sääntö nro1 häissä, ei saisi olla kauniimpi
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:56"]Ärsyttää tollaset. Miksi pitää mennä toisen häihin huoraamaan? Oletko niin huomionkipeö?
[/quote]
Mikä sul on?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:56"]Ärsyttää tollaset. Miksi pitää mennä toisen häihin huoraamaan? Oletko niin huomionkipeö?
[/quote]
Mikä sul on?
[/quote]
se on varmaan se morsian, joka ei ollut häittensä kaunein.
Sille nyt ei voi mitään, jos morsian on kuin petolinnun perse ja itse on kuin missikisoista. Tarkoitus tällä varmaan on juuri se, ettei mennä häihin perse vilkkuen, tissit tarjottimella ja huoranpunainen huulipuna naamassa kerjäämään huomiota kaikilta, jotka vastaan tulevat, vaan annetaan morsiamelle hänen paikkansa huomion keskipisteenä.
Mikä sul on?
[/quote]
Anteeksi mut olen kokenut tollaisen huomiohoron omissa höissäni. Mkisi pitää tulla sinne häihin jos ei pysty olemaan ihan vieraana siellä van pitää sielläkin olla keskipisteenä?? Jättäisit menemättä. Ei ole sinun päiväsi.
Tietysti ymärrän et voi vituttaa jos ei sitä omaa hääpäivää vaan kuulu :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:03"]
[/quote]
Mikä sul on?
[/quote]
[/quote]
Haistapa paska
What?? No kyllä ainakin mun häissä oli ainakin yksi mua kauniimpi ja näyttävämpi nainen, eikä se mua morsiamena häirinnyt. Varsinkaan, kun tämä nainen on hyvä ystäväni. Ehkä olisin vähän ihmetellyt, jos joku serkun/miehen kaverin tyttöystävä olisi tullut jossain paljettiminimekossa ja tukka kampaajalla laitettuna paikalle :D.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:03"]
[/quote]
Mikä sul on?
[/quote]
[/quote]
Haistapa paska
[/quote]
Emme voi sille mitään, että kalpenet vieraittesi rinnalla. Et ole mikään kaunokainen, hyväksy se. Miehesikin taisi tätä vierastanne katsella ihaillen. Mahtoi käydä itsetunnon päälle.
Ei ihminen ulkonäölleen kovin paljoa voi, jos morsian on suohirviön näköinen sotanorsu ja kaaso, sekä morsiusneidot ovat siroja kaunottaria. Ei mene elämän nallekarkit tasan.
Näinhän se on. Siksi en ole edes uskaltanut meikata joidenkin kavereideni häihin, etten olisi kauniimpi. Olen valinnut harmaita ja mitättömiä vaatteita ja silti olen tuntenut vaikeaksi sen, koska olen kaunis ihan luonnostani.
Pakko vain jättää tukka roikkumaan ja vähän laittaa mustaa silmien alle, että näyttäisi oikein kulahtaneelta, ettei morsian tunne alemmuskompleksia.
Ikävä tilanne toisinaan.
Siis räikyvässä paljettiminimekossa saapuminen tekee morsianta kauniimmaksi? No eipä ole vaaraa että tulisin Sääntöä rikkoneeksi.
Siis mitä ap? Pitääkö soittaa morsiammelle saako käydä laittaa rakennekynnet? Valkoista ei saa olla. Morsian on ainut valkoisessa.
Tuon säännön mukaan en itse voisi mennä kenenkään häihin. Olen 173/60/70DD (terhakka luomu), akateemisesti koulutettu, hyväpalkkainen kahden lapsimallin uraäiti ja entinen Voguen kansimalli.
Minusta naisvieraan on huomaavaista tulla paikalle hillityssä asussa. Ei siis seksikkäintä vartaloa nuolevaa bilemekkoa ja voimakasta meikkiä ja seksikästä kampausta. Siis ei sellaisessa lookissa, että varmaan kerää paljon katseita ja ihailua. Niin voi mennä sitten ihan kaikkialle muualle, mutta häihin mennään minusta vähän hillitymmin laitettuna. Häissä vieraat korostavat morsianta päivän kaunottarena, eivät kilpaile hänen kanssaan.
Itse olen helposti liian näyttävän näköinen, kun on määrättyjä avuja. Siksi harkitsen melkoisesti, missä asussa menen häävieraaksi. Haluan omalta osaltani auttaa morsianta olemaan päivän kuningatar.
Minä laittaudun ja pukeudun juhlaan sen vaatimalla tavalla. Tottelen etikettiä. Etiketti huomauttaa kokovalkoisesta, muttei ota kantaa näyttävyyteen. Minulla ei ole tapana pukeutua minimekkoihin tai paljetteihin missään olosuhteissa, mutta häihin pukeudun pukukoodin mukaisesti, meikkaan ja käyn laitattamassa kampauksen kampaajalla. Pidän huolen, että jalassa on sukkahousut, vaikka olisi kuuma ja että asusteeni sopivat juhla-asuuni.
Jos morsian jää tästä syystä kakkoseksi, se ei ole vikani.
Minusta minimekko ei myöskään ole mikään häävieraan asu. Ei myöskään hyvin avara pääntie. Ylipäätään sellainen asu, jollaisia näkee naisilla tienvarsilla Tsekin ja Saksan raja-aseman tienoilla. Joillekin sellainen asu on ihan sopiva juhla-asu häihin. Minusta ei.
ei enää nykyhäissä sulhanen vaihda morsiantaan siihen kauneimpaan, että turhaa sitä on pelätä :)
Ärsyttää tollaset. Miksi pitää mennä toisen häihin huoraamaan? Oletko niin huomionkipeö?