Sääntö nro1 häissä, ei saisi olla kauniimpi
kuin morsian, mutta...
mitäs jos se ei ole mahdollista?
Kommentit (32)
Voi hyvää päivää, onpas täällä jälleen jutut. :D
Tässä vaiheessa ihmettelen, kuka morsian haluaa itselleen hääjuhlan, jossa vieraat ovat valjuja arkihiirulaisia? Hienoissa juhlissa on hienot vieraat. Häät ovat rakkauden juhla eivätkä mitkään missikisat, joissa voittaja on päätetty etukäteen. Vieraathan ovat parin ystäviä ja sukulaisia, eivät vihamiehiä ja kilpakumppaneita. Kaikki ovat samalla puolella. Itse haluan kaikkiin juhliini tyylikkäitä, kauniita ihmisiä. Sittenhän minun juhlanikin ovat tyylikkäät.
Ohhoh. Mulla oli olkaimeton minimekko jossa näyttävä ruusuke vyöllä.
T.häiden lunttu
En ollut näissä häissä itse paikalla, mutta ystäväni näytti sieltä kuvia. Kaasolla oli 36 kokoa oleva minimekko, kun oikea koko vähintään 44. Joustavahko kangas, että oli jotenkin mekon tunkenut päälleen. Helma vesirajassa ja tissit ulkona. Oliko tämä nyt morsiamen päivän kunnioittamista, kun näytti karmealta? Vai epäkunnioittamista? En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:46"]
T.häiden lunttu
[/quote]
Nolo.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:50"]
T.häiden lunttu
[/quote]
Nolo.
[/quote]
Niin minustakin. Jonnekin bileisiin voisi ehkä mennä, tai lomakohteen rantajuhlaan, mutta häihin?
Anteeksi, mutta tämä oli minulle ihan uutta. Olen kaunis ja olen aina laittautunut häihin ihan normaalisti kauniiksi niin kuin muihinkin juhliin. Ei minulla ole käynyt pienessä mielessäkään, että joku morsian vetäisi herneitä nenään siitä kun olen häntä kauniimpi. Ensinnäkin kauneus on katsojan silmässä, tuskin se morsian jokatapauksessa on ihan kaikkien mielestä kaunein nainen juhlissa. Riittää, että on miehensä mielestä ja näin luulisi automaattisestikin olevan.
Toisaalta, ehkä minulla on sitten sen verran nättejä ystäviä tai ainakin hyvällä itsetunnolla varustettuja, että ei ole kukaan koskaan alkanut murjottaa vaikka olen hyvinkin näyttävissä vaatteissa ja tällingissä ollut toisten häissä. Enkä muuten omissa häissänikään tsiikaillut muiden vaatteita sillä silmällä, että mitäs ovat päälleen laittaneet. Jokainen sai tulla ihan missä vaatteissa halusi. Kaasoillekin ostin ihan nätit seksikkäät mekot.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:50"]
T.häiden lunttu
[/quote]
Nolo.
[/quote]
Niin minustakin. Jonnekin bileisiin voisi ehkä mennä, tai lomakohteen rantajuhlaan, mutta häihin?
[/quote]
En ole ajatellutkaan, että se olisi noin kamalaa. No, mennyt mikä mennyt.
Olenkin ihmetellyt, miksi jotkut vain käväisevät maistraarissa. Siksi, että ovat niin rumia, että koko häävierasjoukko olisi kauniimpi.
Nyt ymmärrän ratkaisun
Herran tähden kaikkea täällä kuulee. Olin kuvitellut että on pelkästään kohteliasta laittautua häihin parhaimmilleen. Luulin että siten kunnioitetaan toisten järjestämää juhlaa ja tuodaan juhlavuutta.
Häissä vieraan kuuluu olla kauniina ja TYYLIKKÄÄNÄ. Kun pitää sen mielessä, niin rimanalitukset jäävät pois. Joku vieras voi olla morsianta kauniimpi, mutta so? Kyse kuitenkin siitä, että vain morsiamella hääpuku. Naamaa ja kroppaa ei voi vaihtaa.
Suoraan sanoen en usko, että monikaan näyttävästi uuteen hienoon mekkoon pukeutunut, kampaajalla käynyt, viimeisen päälle itseään puleerannut häävieras haluaa habituksellaan kunnioittaa juhlaa, kuten väittää.