Tyttöi ihmetteli mun häpykarvoja :D
Kysyi, että miksi mulla on ihan musta pimppi?
En ollut siis ajanut karvoja pitkään aikaan, vaan olin antanut kasvaa rehottaa. Yhteen aikaan sheivasin kaikki pois, nyt en enää jaksa.
Lapsi oli sitten minun kanssa samaan aikaan suihkussa ja huomasi karvat. Mua nauratti niin ja koitin selittää suht vakavalla naamalla, että "äidillä kasvaa siellä pimpissä karvoja. Kaikilla aikuisilla kasvaa. Sinullakin sitten, kun olet isompi." Nähnyt vissiin viimeksi minut posliinina. Kaikkea ne lapset huomaa ;)
Kommentit (17)
Opettele kirjoittamaan ja haista vittu jos pystyt!
Apinapimppa, sanoi viisivuotias. Ja mulla on hyvin vähän karvaa. Parimillistä
Outoa ettei joidenkin lapset käy esim. uimahallissa koskaan. Siellä sitä näkee miltä normaali alaston nainen näyttää.
No onpas erikoista millaisen hyökkäksen ap sai. Yleensähän mammat puolustelee karvatuheroitaan henkeen ja vereen. Minusta tämä oli ihan hauska juttu.
Onpa taas mammoilla muuallakin mustaa kuin pimpulissa.
Meillä taas, minä siis en ikinä sheivaa, tyttö kysyi jossain vaiheessa suihkussa vilkaistuaan "Äiti, kun minä kasvan isoksi niin kasvaako mullekin karvapeite?"
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:54"]
Outoa ettei joidenkin lapset käy esim. uimahallissa koskaan. Siellä sitä näkee miltä normaali alaston nainen näyttää.
[/quote]Joo ei käy kuin koulussa vasta. Tiedätkö ettei kaikilla paikkakunnilla edes ole sellaisia?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:54"]
[/quote]
Mun lapset ei käy uimahallissa, enkä viitsi viedä vain siksi että pääsisivät näkemään alastomia naisia.
Hyi helvetti, siihen tuheroonhan tarttuu kaikki hiki ja kusi jos ei joka vessakäynnin jälkeen käytä pillupuhelinta..:s sheivatkaa nyt edes häpyhuulet
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:07"]Hyi helvetti, siihen tuheroonhan tarttuu kaikki hiki ja kusi jos ei joka vessakäynnin jälkeen käytä pillupuhelinta..:s sheivatkaa nyt edes häpyhuulet
[/quote]
Harvemmin häpyhuulissa niitä karvoja onkaan...
Sairas aloitus sairaalta ihmiseltä.
Ymmärrän että suurinosa näistä kommenteista on vitsillä heitettyjä, mutta meni kyllä niin mauttomaksi osa että huhuh! Miten aikuisen ihmisen sormet voivat tuollaista kirjoittaa?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:07"]Hyi helvetti, siihen tuheroonhan tarttuu kaikki hiki ja kusi jos ei joka vessakäynnin jälkeen käytä pillupuhelinta..:s sheivatkaa nyt edes häpyhuulet
[/quote]
Harvemmin häpyhuulissa niitä karvoja onkaan...
[/quote]
Onkohan sulle anatomia kovin tuttu?
Sano tytölle että AV:n miehet kertoivat että sinulla on harvinaisen fiksu äiti. Tuollaisista äideistä miehet just tykkää eikää mistään sheivatuista "posliineista"
Ja kaikkea ne ihmiset jakaa nettiin...