Miksi Tena on vallannut kaikki markkinat vanhusten hoidossa?
Huonoa laatua, muitakin olisi. Halpaa ja surkeaa.
Kommentit (12)
Tena omistaa kaikki hoitopalveluyritykset?
Vierailija kirjoitti:
No osta ihmeessä niitä parempia.
Niin ostankin, mutta ne on kalliita ja mulla menee iso siivu palkasta näihin. Jos saisi edes vähän jotain avustusta, helpottaisi. Ei hän itse pysty maksamaan kaikkea, minimieläke ja kuluja tulee vähän sieltä sun täältä. Av:lla kuvitellaan että kaikki on ilmaista, mutta mikään ei ole, vaan kuluja tulee satoja euroja/kk.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa se parempi merkki?
En kerro. Tenalla loppuu kootkin niin ettei isoille ihmisille ole kokoja.
Miksi Microsoft on vallannut lähes kaikki markkinat kotitietokoneiden käyttöjärjestelmissä?
Miksi Google on vallannut lähes kaikki markkinat netin hakukoneissa ja selaimissa?
Täällä ainakin myös kaupunki tarjoaa vanhusten hoitopalveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ostankin, mutta ne on kalliita ja mulla menee iso siivu palkasta näihin. Jos saisi edes vähän jotain avustusta, helpottaisi. Ei hän itse pysty maksamaan kaikkea, minimieläke ja kuluja tulee vähän sieltä sun täältä. Av:lla kuvitellaan että kaikki on ilmaista, mutta mikään ei ole, vaan kuluja tulee satoja euroja/kk.
Etkö saa lääkärintodistuksella hoitotarvikejakelusta ilmaiseksi?
Olen tena-iässä. Käytin muita merkkejä mutta ne ei sopineet iholleni, kutina ja punoitusta. Tenan materiaali käy minulle ja imukyky riittävä vaikken edes paksuinta tarvitse.
Ongelmani ei vielä edellytä ilmaissuojia.
Mitä merkkiä hyvinvointalueet antavat ne vuoden suojat kotikäyttöön? Vaiko jotain sairaalakäyttöön valmistettuja?