Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle tulossa perjantaina kavereita pelaamaan ja saunomaan mitä tarjottavaa laittaisin

Vierailija
21.10.2020 |

En aina viitsisi nauravianakkeja ja ranuja laittaa. Vinkkejä

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yllättynyt näistä reaktoista. Mitä pahaa siinä on jos kokkaa toisille?

Pistä ribsejä uuniin. 

Jotenkin sellainen kuva, että ap:n mies ei kokkaa ap:lle hänen naisteniltoihinsa.

En minä ainakaan haluaisi miehen kokkauksia naisteniltaan vaikka haluaisikin kokata. 

Ei kaiken tarvitse mennä tasan joka asiassa. 

Vierailija
122/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kaverit ovat samalla yhteisiä kavereita, eli vietätte aikaa yhdessä heidän kansaan muutenkin, niin voit kaiketi auttaa tarjottavan kanssa. Mies saa kylläkin miettiä itse mitä he haluavat syödä, ei sinun tarvitse sitä keksiä. Ei mieskään varmaan keksi ja kokkaa kaikkia ruokia kun sinun tyttökaverisi tulevat käymään.

Jos taas nuo ovat vain miehen kavereita joita et pahemmin edes tunne, anna herrojen tilata ihan itse omat pitsansa tai kokata purilaisensa. Ei aikuiset miehet ole niin avuttomia etteivät saa omatoimisesti ruokaa järjestettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli että täällä yläklikkaillaan yli 80-prosenttisesti ihan asiattomia ja lapsellisia kommentteja. Ap kysyi ihan kivan ja normaalin kysymyksen, mutta täällä on jotain keskenkasvuisia miestenvihaajia selvästi tuhlaamassa aikaansa. Harmi ettei teitä kukaan tarvitse kun pitää noin alas vajota.

En tiiä ap. Tapaksia? Netistä saa kyllä aika nokkeliakin vinkkejä aikaan. Ruokaisat salaatit on mukavia, dipattavat kasvikset. Tai sitten voi friteerata kanaa ja kasvispaloja (esim. parsakaalia). On hyvää.

Minkälainen äijäkööri tykkää dippikasviksista ja friteeratuista parsakaaleista? Onko tämä vitsi?

Vierailija
124/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mehukas pitsa. 

Vierailija
125/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitunlihaviipaleita valkokastikkeessa.

Vierailija
126/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, onneksi mulla on mies, joka osaa käydä kaupassa ja valmistaa tarjottavat itsekin.

Viimeksi hänelle tuli mökille vieras ja ihan itse osasi savustaa kalaa ja tehdä uuniperunoita ja salaattia sekä paistaa muurikalla lettuja 😄

Ei tarvinnut äitiä eikä vaimoa siihen.

Kyllä mun mies on kokannut esim. mulle ja äidilleni, sekä mulle ja ystävälleni vaikka osataan itsekin.

Halusi olla isäntä ja hemmotella meitä, antoi minulle mahdollisuuden keskittyä yhdessä oloon.

Vaimon sukulaisten tullessa kylään keitän kahvit, katan pöydän ja teen mitä muonapuolella osaan, että hän saa keskustella vieraiden kanssa. Saan kohteliaan isännän maineen, eikä tarvitse höpöttää kaikkien tätien kera.

Kiva, että autot. Mieheni ei puhu edes suomea ja jos juttelen ystäväni kanssa, ei hän tosiaan koe tarvetta olla mukana. Ihanaa, että kokkaa meille.

Vierailija
127/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yllättynyt näistä reaktoista. Mitä pahaa siinä on jos kokkaa toisille?

Pistä ribsejä uuniin. 

Kyseessä on peli-ilta? Ei käsiä sottaavaa ruokaa.

Vierailija
128/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feta-pinaattipiirakka

Kunnon alapeukut, miiiksii. Niin sika hyvää piirakkaa, ettekö muka tykkää?

Vierailija
129/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä ribsejä uuniin. 

Kyseessä on peli-ilta? Ei käsiä sottaavaa ruokaa.

Ok. En lukenut niin tarkkaan. 

Vierailija
130/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä ribsejä uuniin. 

Jotenkin sellainen kuva, että ap:n mies ei kokkaa ap:lle hänen naisteniltoihinsa.

En minä ainakaan haluaisi miehen kokkauksia naisteniltaan vaikka haluaisikin kokata. 

Minä ainakin pyydän monesti, että mieheni tekisi sitä aivan taivaallista vuohenjuustopiirakkaa tai jotain muita suolaisia herkkuja, koska osaa miljoona kertaa paremmin, kuin minä. Minulta sitten onnistuu kaikki juustokakut ja sellaiset, joita harvemmin mihinkään miesten sauna- ja peli-iltoihin halutaan. Ei ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
131/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee mehukas pitsa. 

eiiii mitään kotitekoista pitsaa, tilatkaa.

Vierailija
132/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä ribsejä uuniin. 

Minä ainakin pyydän monesti, että mieheni tekisi sitä aivan taivaallista vuohenjuustopiirakkaa tai jotain muita suolaisia herkkuja, koska osaa miljoona kertaa paremmin, kuin minä. Minulta sitten onnistuu kaikki juustokakut ja sellaiset, joita harvemmin mihinkään miesten sauna- ja peli-iltoihin halutaan. Ei ole sukupuolesta kiinni.

No sehän on eri asia, jos tarjottavat ovat taivaallisen hyvää. 

Vierailija
133/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MIKSI vaimo ei saisi tehdä kivaa tekoa miehelleen ja hänen ystävilleen?! Minkälaisissa parisuhteissa elätte?

Omani usein antaa minun keskittyä siihen sukulointii tai jutteluun, kun hän kokkailee.

Toki kuulostaa vähän vanhanaikaiselta, mutta ihan oikeasti vaimokin voi ruuan teon muodossa hemmotella miestään ilman, että se on seksismiä tai tuulahdus 50-luvulta.

Joskus minä leivon miehelle herkkuja, vaikka en itse niistä pidä. Mies tuo joka ikinen aamu minulle kahvin sänkyyn, vaikka osaan itsekin keittää ja hakea kahvini.

Vierailija
134/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ulkopuolelle jätetyt naiset sitten ihmettelevät säälittävää tilaansa. ”Älä ala piiaksi!” -kommentit puhuvat puolestaan.

Ei vaan me ollaan kyselty, mitä ap:n mies valmistaa vuorostaan vaimon vieraille. Eipä ole tullut vastausta.

Miksi tarvitsisi valmistaa mitään, jos nainen tykkää kokata/leipoa?

En nyt käsitä miten tästäkin väännetään joku ihmeellinen feministinen ongelma, ettei nainen saa valmistaa edes ruokaa miehensä kavereille, vaan on silloin heti piika ja alistettava. Onko tullut pieneen mieleenkään, että on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka tykkää tehdä ruokaa ja leipoa? Sukupuolesta välittämättä, voi olla mies tai nainen. Miksi se ensimmäinen ajatus on, että toinen käyttää hyväkseen ja toinen alistuu? Täytyy olla todella masentava ajatusmaailma tuollainen.

Vierailija
135/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nachopelti? 

Vierailija
136/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodarit, ensin höyryttää nakit ja sämpylät, käärii grillitaskuihin tai pergamiiniin paistetun hapankaalin ja sipulin, ketsupin ja sinapin (jalapenot, schriracha, poppamieskastike tms.) kanssa ja uuniin miedolle lämmölle odottamaan. Sama kebapille ja pita-leiville täytteiden kanssa, lisäksi coleslaw ja toinen salaatti. Lisäksi ryypättävät.

Vierailija
137/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on vastaavassa tilanteessa valmistanut sinulle ja ystävillesi? Ehkä siitä saisi vinkkejä, minkä tyyppisestä tarjottavasta tykkää.

Vierailija
138/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies on vastaavassa tilanteessa valmistanut sinulle ja ystävillesi? Ehkä siitä saisi vinkkejä, minkä tyyppisestä tarjottavasta tykkää.

No siis kai mies on valmistanut ruokaa, mistä vieraat tykkää eikä ruoka mistä itse ja hänen kaverit tykkää...

Kärsitäen ukoille maistuu varmaan liha ja pizza, kun taas naiset haluaa quichea, juustoa ja jotain sellasta.

Vierailija
139/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ulkopuolelle jätetyt naiset sitten ihmettelevät säälittävää tilaansa. ”Älä ala piiaksi!” -kommentit puhuvat puolestaan.

Ei vaan me ollaan kyselty, mitä ap:n mies valmistaa vuorostaan vaimon vieraille. Eipä ole tullut vastausta.

Miksi tarvitsisi valmistaa mitään, jos nainen tykkää kokata/leipoa?

En nyt käsitä miten tästäkin väännetään joku ihmeellinen feministinen ongelma, ettei nainen saa valmistaa edes ruokaa miehensä kavereille, vaan on silloin heti piika ja alistettava. Onko tullut pieneen mieleenkään, että on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka tykkää tehdä ruokaa ja leipoa? Sukupuolesta välittämättä, voi olla mies tai nainen. Miksi se ensimmäinen ajatus on, että toinen käyttää hyväkseen ja toinen alistuu? Täytyy olla todella masentava ajatusmaailma tuollainen.

Ei ole tullut mieleenkään etteikö ihmisillä olisi parempaakin tekemistä kuin tehdä ruokaa ja leipoa. Nykyisin saa kaikkea kaupasta.

Vierailija
140/170 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli että täällä yläklikkaillaan yli 80-prosenttisesti ihan asiattomia ja lapsellisia kommentteja. Ap kysyi ihan kivan ja normaalin kysymyksen, mutta täällä on jotain keskenkasvuisia miestenvihaajia selvästi tuhlaamassa aikaansa. Harmi ettei teitä kukaan tarvitse kun pitää noin alas vajota.

En tiiä ap. Tapaksia? Netistä saa kyllä aika nokkeliakin vinkkejä aikaan. Ruokaisat salaatit on mukavia, dipattavat kasvikset. Tai sitten voi friteerata kanaa ja kasvispaloja (esim. parsakaalia). On hyvää.

On se vähän erikoista, ettei voi aikuiselta mieheltä kysyä mitä haluavat vai haluavatko mitään tai onko mies suunnitellut jo tarjottavat.

Niin tai sitten olet vihainen ja kade kun jotkut toiset jossain välittävät toisistaan enemmän kuin mitä omalle kohdallesi on osunut. Siitähän kaikki tällainen sinuntyyppinen pälpätys kertoo. Terve ihminen ei kadehdi toisten onnea eikä vähättele sitä.

Jaahas 😂

Välittävä kumppani ei sit kysy puolisoltaan et mitä hän haluaa vaan päättää itse mitä se kumppani haluaa?

Onnekas mies. Tosiaan.