Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka maksaa treffeillä

Vierailija
21.10.2020 |

Jos joku pyytää sinua treffeille kanssaan, vaikkapa syömään ravintolaan, niin kuka maksaa ?

Lähdetkö siitä, että maksat aina omat syömisesi/juomisesi, laitetaanko lasku puoliksi sen enempää laskeskelematta, vai onko oletuksena se että treffeille pyytäjä hoitaa maksupuolen, vai kenties jotain muuta

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksaa omansa. Jos kutsun kotiini minä maksan tarjoilut...

Vierailija
42/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemustenu mukaan, vaikka nainen ehdottaisikin treffejä kahvilaan tai baariin, hän ei silti tarjoa miehelle. Toisin päin kuitenkin odotetaan usein, että mies tarjoaisi.

Naiset haluavat tasa-arvoa vain silloin, kun siitä on heille hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se "joku" on sittenkin melko tuntematon, kun tällaista täytyy vielä kysellä somessa. Periaateessa olen sitä mieltä, että kutsuja maksaa. Laskun puolittamisessa on aina hankaluuksia, kun toinen syö pinaattikeiton vettä juoden ja toinen kalleimman pihvin viinein ja konjakein. Yleensä meillä on 30 vuoden tuttavuuden jälkeen tapana maksella lasku vuorotellen.

Vierailija
44/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta tarjoutua maksamaan oma osansa ja se on nykyään tasa-arvoisessa maailmassa myös oletus, että jokainen hoitaa omat laskunsa. Kutsuja voi toki sanoa, että hän maksaa myös seuralaisen osuuden, mutta tämä taitaa päteä enää lähinnä +50 v. piirissä.

Vierailija
45/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taistelevat (ainakin kauniista) naisista niin epätoivoisen kovaa, että ovat valmiita tarjoamaan vaikka mitä. Eli mies maksaa.

Vierailija
46/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos mies ei ole valmiina tarjoamaan, hän ei pidä treffiseuralaistaan kovin suuressa arvossa.

Vierailija
47/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan hömpötystä koko treffeily.

Vierailija
48/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa, pyysi treffeille kumpi tahansa. Nuo huuhaa vaihtoehdot ”molemmat maksaa omansa” on ehkä nolointa millä voi illan pilata.

Vierailija
49/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Kuinka köyhiä te oikein ootte kun jaksatte naukua jonkun yhden henkilön ravintolalaskun perään?

Kuule, kun vahva ja itsenäinen Suominainen pääsee ravintolaan syömään ja juomaan toisen laskuun, niin siinä sataset paukkuu!

Vierailija
50/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin maksaa lompsallaan, mies nahkaisella ja nainen karvaisella.

Vierailija
51/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautuisin maksamaan itse, mutta haluaisin että pyytäjä eli mies maksaa.

Vierailija
52/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lupaa maksaa että päästään näistä ÄÄLIÖMÄISISTÄ kyselyistä. Laittakaa idiootit laskut tänne.

Vierailija
53/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että kumpikin maksaa oman laskunsa. Näin varsinkin tapailuvaiheessa ja alussa. Seurusteluvaiheessa olisi ok tarjota puolin ja toisin.

Vierailija
54/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Kuinka köyhiä te oikein ootte kun jaksatte naukua jonkun yhden henkilön ravintolalaskun perään?

Kuule, kun vahva ja itsenäinen Suominainen pääsee ravintolaan syömään ja juomaan toisen laskuun, niin siinä sataset paukkuu!

Niinhän mä just sanoin.

Onko se nyt muka paljon?

Kannattaako käydä ravintelissa, jos talous on noin pienestä kiinni?

Vierailija
55/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemustenu mukaan, vaikka nainen ehdottaisikin treffejä kahvilaan tai baariin, hän ei silti tarjoa miehelle. Toisin päin kuitenkin odotetaan usein, että mies tarjoaisi.

Naiset haluavat tasa-arvoa vain silloin, kun siitä on heille hyötyä.

Ei, vaan eri naiset haluavat tasa-arvoa ja eri naiset perinteistä roolijakoa.

Vierailija
56/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyajan estrogeenillä pumpattu jopohipsterikynäniskamiehet nahkalompsaa käytä, he maksavat jollain yhteisöllisyysvaihdantasovelluksella...

Valuuttana luomuporkkanat tai lähituotetut kananmunat.

Vierailija
57/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kummankaan pitäisi maksaa toisen juoma?

Vierailija
58/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyajan estrogeenillä pumpattu jopohipsterikynäniskamiehet nahkalompsaa käytä, he maksavat jollain yhteisöllisyysvaihdantasovelluksella...

Valuuttana luomuporkkanat tai lähituotetut kananmunat.

Niin no, sanoinkin että MIES maksaa nahkalompsalla. Hipstereistä sun muista piipittäjistä en puhunut mitään. Eihän ne edes tiedä, mitä sille karvalompsalle tehdään. Kyselevät vaan tunnetiloista ja ovat huolissaan kaikesta. MIES ei kysele mitään eikä ole huolissaan mistään, vaan TEKEE!

Vierailija
59/59 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksaa omalla. Näin täällä Pohjolassa. Ollaan itsenäisiä ja maksamalla oma lasku osoittaa että ollaan tasavertaisia kansalaisia.

Tosin jos mies haluaa tarjota, niin sitten. Myös nainen voi tarjota. Niin sitten se on niin. Kunhan asiasta ei tule kynnyskysymystä. Syömään en menisi ellen olisi varma että tyyppi on mielenkiintoinen ja tuntisi tyyppiä entuudestaan. Syömisessäkin mun mielestä aika liki sama kumpi maksaa. Kumpikin omansa tai kutsuja. KUnhan asiaa ei vouhkata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan