Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka maksaa treffeillä

Vierailija
21.10.2020 |

Jos joku pyytää sinua treffeille kanssaan, vaikkapa syömään ravintolaan, niin kuka maksaa ?

Lähdetkö siitä, että maksat aina omat syömisesi/juomisesi, laitetaanko lasku puoliksi sen enempää laskeskelematta, vai onko oletuksena se että treffeille pyytäjä hoitaa maksupuolen, vai kenties jotain muuta

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAINEN

Vierailija
22/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksaa omansa, tietenkin. Oon joskus tarjonnut miehellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan omani, nainen omansa. En oikein perusta prostituutiosta, niin maksulliset naiset eivät käy.

Onko sinulla joskus tullut treffailtua samaa naista useamman kerran? Onko nainen koskaan kutsunut sinua kotiinsa syömään, jolloin hän on kokannut teille ruuan? Oletko maksanut oman osuutesi ruokatarvikkeista? Ethän sinä nyt periaatteen miehenä voi syödä toisen piikkiin ilmaiseksi, vai mitä?

Eipä ole koskaan kukaan nainen tarjoutunut tekemään ruokaa. Yllättävän harva edes osaa. Itse olen tarjonnut itse valmistamaani ruokaa useita kertoja.

Paljonko olet veloittanut ruoka-annoksesta?

Vierailija
24/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukaljat ja lättypitsat lähikaupasta, niin kummankaan ei tarvi maksaa ja saatte unohtumattoman yhteisen muiston heti ensitreffeillä. Siitä se rakkaus alkaa!

Vierailija
25/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä tai epätoivoinen mies maksaa koko laskun. Mulla on kaveri, joka on käyttänyt satoja euroja siihen, että on maksanut molempien laskun ravintolassa. Siis Tinder treffeillä. Ei ole löytänyt naista, pesää on kyllä välillä saanut. Jotkut varmaan käyttää miestä ihan tietoisesti hyväkseen.

Vierailija
26/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä maksaa tai seuraavia reffejä ei tule.

Vierailija
27/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder treffeillä ehdottomasti kumpikin maksaa oman osuutensa ja sitten jos tulee vakavampaa, voi sitten tarjota puolin ja toisin. 

Vierailija
28/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ollu treffeillä, mut jos sellasille joskus olis meno, nii maksasin itse oman teeni. :) Jep, teen. Ravintoloihi en mee. Kahviloissa tee o paljo halvempaa, ja jos nainen ei miellytä, nii pääsee nopeesti karkuun. :) M25

Vierailija
29/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on romanttisessa mielessä treffit, minä maksan, poikkeuksetta. Kanssani naisen ei tarvitse huolehtia rahasta, koskaan.

Jos taas kaveri tai muu tuttu, molemmat maksaa omansa.

Vierailija
30/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli maksamisesta tulee ongelma niin ei tarvitse nähdä enää.

Se menee miten milloinkin. Fiiliksen mukaan. Nainen vastaa.

Vierailija
31/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin maksaa omansa jos muuta ei sovita etukäteen. Helppoa. Vanhanaikaisena mä oon valmis maksamaan riippuu mitä,missä jne ?mutta nainen on aina halunnut maksaa omansa. Paitsi silloin kun olen luvannut tarjota lounaan esimerkiksi.

Vierailija
32/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneet naiset eivät kykene maksamaan itse muutaman euron kahviaan. Säälittävää

Vierailija
33/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuneet naiset eivät kykene maksamaan itse muutaman euron kahviaan. Säälittävää

Meillä on Suomessa tasa-arvo! Naisella on oikeus saada ilmaiset kahvit! VOIMAANTUKAAMME! Naisten aika on nyt! Toistakaa: tasa-arvo! Tasa-arvo! TASA-ARVO!

Vierailija
34/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sentään olemme päässeet treffeille ja ne ovat johtaneet parisuhteeseen, toisin kuin sinä/sinulla.

P.S. Sen kahvin maksaminenkin on vain yksi pienimmistä "vaatimuksista" miehille, kannattaa varautua siihen että paljon muutakin odotetaan.

Vierailija
35/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän oletan että jos mies kutsuu treffeille ja päättää ravintolan jne, hän myös maksaa. Minulle olisi ihan täysin ok myös jakaa lasku. Yleensä kaikkien kanssa näin toiminut. Sitten jos treffailtu enemmän, ollaan vuorotellen maksettu. 

Olin kerran kundin kanssa treffeillä joka vei mut suht kalliiseen drinkkipaikkaan. Kun tarjoilija tuli kysymään maksusta, niin mies suurieleisesti näytti että hän maksaa. Kun sitten kävelimme ravintolasta ulos, mies sanoi että voisinko siirtää puolet summasta Mobilepaylla hänelle. Toki, mutta miksi piti siinä tarjoilijan edessä esittää että "minä kyllä tarjoan". Oli totaalinen turn off. Ei tavattu tän jälkeen. Olisi ollu ihan ok siinä tarjoilijalle sanoa että puoliksi laitetaan... 

Vierailija
36/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka köyhiä te oikein ootte kun jaksatte naukua jonkun yhden henkilön ravintolalaskun perään?

Vierailija
37/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teillä on tuollainen tilanne, että toinen vain kutsuu treffeille?  Itsellä on ollut niin, että ollaan puhuttu, että ois kiva nähdä myös, mutta ei ole mitään virallista treffikutsua. Sitten ollaan yhdessä päätetty missä nähdään ja olen aina tarjoutunut maksamaan oman osuuteni. Siinä vaiheessa, jos toinen ehdottomasti haluaa maksaa, niin en ala vänkäämään vastaan. 

Vierailija
38/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein teillä on tuollainen tilanne, että toinen vain kutsuu treffeille?  Itsellä on ollut niin, että ollaan puhuttu, että ois kiva nähdä myös, mutta ei ole mitään virallista treffikutsua. Sitten ollaan yhdessä päätetty missä nähdään ja olen aina tarjoutunut maksamaan oman osuuteni. Siinä vaiheessa, jos toinen ehdottomasti haluaa maksaa, niin en ala vänkäämään vastaan. 

et tietenkään vänkää, kun toinen maksaa. jos kannattaisit naisen tasa-arvoa, sinä likainen mies, niin vaatisit, että nainen maksaa oman osuutensa

Vierailija
39/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan omani, nainen omansa. En oikein perusta prostituutiosta, niin maksulliset naiset eivät käy.

Onko sinulla joskus tullut treffailtua samaa naista useamman kerran? Onko nainen koskaan kutsunut sinua kotiinsa syömään, jolloin hän on kokannut teille ruuan? Oletko maksanut oman osuutesi ruokatarvikkeista? Ethän sinä nyt periaatteen miehenä voi syödä toisen piikkiin ilmaiseksi, vai mitä?

Eipä ole koskaan kukaan nainen tarjoutunut tekemään ruokaa. Yllättävän harva edes osaa. Itse olen tarjonnut itse valmistamaani ruokaa useita kertoja.

Paljonko olet veloittanut ruoka-annoksesta?

En mitään, koska isännöin kotonani ja tiedän, että vastavuoroisuuden periaate tulee toteutumaan.

Jos olen kaljalla jonkun Tinder-tuntemattomuuden vuoksi, kumpikaan ei pidä paikkaansa.

Vierailija
40/59 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy vain nainen, jolle tasa-arvo on tärkeää, joten kumpikin maksaa omansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan