Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤XL-laihduttajat viikkoon 30¤¤

24.07.2006 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlaisesta herätyksestä kävi kaupassa viime syksynä kuulemani keskustelu. Hyvin ylipainoinen äiti kertoi poikansa aloittaneen koulun. Tämä poika ei anna äitinsä tulla hakemaan häntä koulusta, koska äiti on niin lihava. Äiti ei saanut tulla korttelia lähemmäs koulun porttia.

Ajattelin että minun lapseni ei joudu häpeämään äitiään ja marraskuulta alkoi laihduttaminen. Tosin yksikseni homma kävi ankeeksi ja 10 kilon jälkeen homma stoppasi. Pari tuli takaisin ja nyt pudotusta on 11 kiloo ja matkaa on vielä. Tosin koulunoven lapseni avaa vasta viiden vuoden päästä. ;o) Mutta 15 vuoden läskit viidessä vuodessa pois... vähän tuli pidemmän tähtäimen suunnitelma.

Vierailija
22/33 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tuu sitä " säästöliekki" ongelmaa, ja ettei tuu liian nälkä, sillon repsahtaa helposti!

Kun luin _Mayan_ (ja jonkun muunkin, mut en muista kenen) päivän ruokamääriä, ne vaikutti miusta aika pieniltä. Tässä miun eilisen ruuat:

aamulla: 2 palaa ryvita näkkäriä, päällä kevyt sulatejuustoa, kalkkuna leikkelettä ja kurkkua. 1% viili.

lounas: Mannapuuroa 2dl ja valion vähäkalorista mansikkakeittoa

välipala: puffet jätski

päivällinen: uusia perunoita, pari rkl (kevyt)kermaviilikastiketta, keitettyjä kasviksia ja 4kpl kalkkunanakkeja

välipalaks taas mansikkakeittoa

iltapala: 2dl fitnes muroja, 2dl vähäsokerista vanilja jugurttia ja mansikoita

Ei tarvii nälkää kärsiä, saa syödä hyvin ja jopa vähä herkutella! Enemmänki ois viel voinu syödä. Tosta tuli pisteitä yhteensä 18 (siis vaan yks enemmän mitä on panonvartijoiden minimi määrä mitä päivässä on syötävä) ja saisin syödä 23.

Nii ja Nolaanalle voin kertoa asuinpaikastani et se joensuun naapurikunta. Enempää en taida uskaltaa... Ainakaa vielä. Mistäs sie?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä tässä taas paremmin mennään! En suostu lannistumaan!! Kiitos kaikille ihan hirveesti tsempityksestä!!

Juttelin eilen erään urheilija ystäväni kanssa ja hän kysyi multa suoraan, et oonko ikinä ennen laihduttanut liikkumalla? ja mä sitten sanoin että en ole... Ja hän sitten kertoi mulle, että se on ihan normaalia jos mun painoni nyt nousee. koska lihakseni kasvavat ja rasvaa lähtee -> lihas painaa enemmän kuin läski.

illalla sitten mietin näitä asioita ja onhan mulla noita senttejä lähtenyt melkeen joka paikasta 10cm....Mut oishan se kiva nähdä tuloksia puntarillakin ;)

Mutta jotta nyt rupeisin syömään tarpeeksi, aloitan noi painonvartijan pisteet. Oon siellä joskus laihduttanut ja mulla on ne täällä kotona.

Nyt taas töihin:(

Täytyy kyllä sanoa, että olen saanut ihan uskomattoman tsemppauksen teistä tähän urakkaani! SUURI KIITOS TEILLE KAIKILLE!!!

Vierailija
24/33 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän se vaaka temppuili ja näytti hieman mitä sattui. Kävimpä sitten eilen ostamassa uuden. no ja tulos oli, että tän aamun paino oli 104.1kg eli 2.6kg enemmän kuin maanantaina!!!!!!!!!!!!!!!!! Siinä meinas vaaka lentää seinään! Tämän suuren v******sen vallassa olen lähdössä lenkille. Ja en aio tästä masentua ja heittää rukkasia naulaan, vaan jatkan ihan omaksi kiusaksenikin!

Toivon kyllä, että osa tuosta on turvotusta, kun ollaan oltu mun vanhempien luona ja sielä on ollut nämä " vähäsuolaiset" ruuat. Mutta nyt on mentävä ennen kuin tämä hyvä kiukku laskee ja en sit viitsikkään mennä lenkille vaan haen jäden kaapista.

Palailen myöhemmin, toivottavasti paremman tuulisena!

Miisa

Vierailija
25/33 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie oon vähän " alempaa" kotosin.. pienestä kaupungista kuitenki ;)

ja joensuussa olen kyllä myös asunu/opiskellu muutaman vuoden.

(anteeksi muille, kun meni tälleen ihan henk.koht zättäilyn puolelle)

:)

Vierailija
26/33 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se lenkki piristi!=) Mietiskelin, että maanantaina on ns. uusi alku. Alan laskemaan pudotusta nyt tämän uuden puntarin kanssa.

melko vaikeaa on välillä määritellä sitä syökö riittävästi. Musta ainakin tuntuu, että syön joinakin päivinä liian vähän. Ja sit jos syö enemmän niin tulee huono omatunto. Vaikka, kylhän se niin on, että jos syö normaalia kotiruokaa, jossa rasvan ja suolan määrä on alhainen ja käyttää vähärasvasia vaihtoehtoja muutenkin sekä liikkuu, niin ei sitä ainakaan liho. Mutta ne niin ihanat makeat! Kuinka helposti sitä ottaakaan ostoskärryihin suklaata tai jotain muuta epäterveellistä. Kahvin kanssa tulee myös helposti mussutettua jotain pullaa. Ja sitten on niin sokea niille omille syömisilleen. Kerran pidin viikon verran ruokapäiväkirjaa ja oikeasti loppuviikosta järkytyin siitä makean määrästä mitä olin syönyt, vaikka tuntui että enhän mä nyt niin paljon ole syönyt. Näistä totutuista tavoista on kyllä niin vaikeaa päästä irti!

Ja tuntuu, että päivät ovat yhtä vuoristorataa. Toisena päivänä on niin motivoitunut että ja taas seuraavana tuntuu että mistään ei tule mitään. Mun tarvii varmaan tehdä täysi makealakko. Tuntuu, että kun otan vähän niin otan helposti lisää. Mutta kun sitä ei ota ollenkaan, niin ei tule kiusausta ottaa hieman lisää.

Tänään on ensimmäinen koitinkivi tuon makean suhteen. Pari kaveria on tulossa kahville. Karjalanpiirakoita ja mustikkapiirakkaa ajattelin tarjota. Karjalanpiirkan voin syödä, mutta siihen toiseen en aio sortua! Saas nähdä tulenko sitten häntä koipien välissä tänne!=)

Mutta tämä jälleen tälläistä omanapaista pohdintaa! Koitetaanhan pitää pintamme ja jaksaa eteenpäin! Kovasti tsemppiä kaikille!=)

Miisa

Vierailija
27/33 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin sit eilen vedin IC tunnin kumit viuhuten! Oikein silkalla raivolla ja hiki valu! Voi minkä tyydytyksen siitä saakaan!! AAAAAAAHHHHHH!

Aattelin et läski saa hiukka kyytiä.

Joo, terveellisesti/tarpeeksi syöminen onkin oma lajinsa, mä en syömisiäni epäile, ainakaan hirveesti , kiitos ex " ammatti" urheilija mieheni, hän opetti syömään oikein jos diettaa..Heillä kun oli tärkeää, että nimenomaan lihakset kasvaa eikä kulu pois..Mietiskelin yksi ilta hänen ohjeitaan ja kysäsinkin paria juttua. Musta jokaisen laihduttajan olisi hyvä käydä vaikka ravitsemusterapeutilla juttelee. Ettei ajeta itseämme ihan näännyksiin. Mä aion neuvolasta kysyy lähetettä sinne, kun menen tyttelin kaa seuraavaks.

Nyt tars lähtee goisii, tsemppiä kaikille viikonloppuun!

Ja MIISAAAAAA miten meni kyläily??

Hormoonihirrrrrviö

Vierailija
28/33 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) En sortunut kahvipullaan, vaan söin kohtuudella 2 karjalanpiirakkaa! Kyllä on todellinen voittajaolo. Pienistä asioista se lähtee ja minkä ilon siitä itselleen saa, kun ei sorru. Nyt hyvillä mielin nukkumaan!=)

Miisa

Vierailija
29/33 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma kylläkin jo loppui, mutta Tallinnan reissua vielä pukkaa ensiviikolla ja siellä on niin hyvää ruokaa että aion nauttia....ollaan miehen kanssa molemmat oltu flunssassa kohta 2 viikkoa, alkaa hermot mennä kun ei uskalla puolikuntoisena lähteä juoksemaan, reissun jälkeen menen vaikka mikä olisi. Täältä sen motivaation löytää jos mistä, mahtava lukea toisten tarinoita! Kiitos! Olen ollut tosi hidas pudottaja, mutta liikuin talven ja kevään tosi paljon verrattuna aikaisempaan, joten en ota paineita. Kunto on ainakin huimasti parempio kuin aik.

Motivaatiota saan siitä kun ympärillä monet ovat nyt tulleet raskaiksi ja minäkin niin tahtoisin!!! Syksyn aikana menen gynikselle uudelleen ja kyselen jotain apua, ilm Glomifenia se on, pco kun minun raskautumistani estää ja siksi käskettiin painoa pudottaa. Labrat minun silmin katsottuna ovat kunnossa, samoin mies. Olen viikon päästä 29v ja mieheni 30v. Painoa nyt n.84,5kg, ennen juhannusta oli 81,3kg? aloituspaino oli 90,9kg. Pituutta on 170cm.

Nyt menen köllöttämään sohvalle, eikös sieltä tule Suurin pudottaja tänään......tsemiä kaikille! Kyllä minäkin ensi viikolla sisuunnun!!!

Vierailija
30/33 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti painonpudotus hoitojen kera auttaa tulemaan raskaaksi. Varmasti kyllä motivoi, kun tuollaisesta on kyse. Toivon sulle kaikkea hyvää!=)

Miisa

Jotain kannustavaa teki mieleni sanoa, mutta sitten en oikein sanoja löytänyt! Mutta ymmärtänet ajatukseni!=)

Vierailija
31/33 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rohkaisun sana, mä raskauduin kun gynen " käskystä" pudotin 10kg, ja jopa LUOMUNA vaikka aikaisemmin söin 6kk clomia. Eli laihdutus auttaa. Mulla on TOOOOODELLLA ihana gyne, osaa sanoo sillai nätisti. Gyne sano ettei niinkään laihdutus auta raskautumiseen mutta sokeri ja rasva arvojen tasoittuminen/normaalisoituminen helpottaa hommaa...Esim. kehitysmaissahan raskaudet alkaa varsin " liukkaasti" , siellä kun ei ole ylipaino ongelmia..Vaikka onkin ihan muut onkelmat.

Tsemppiä!!!

Vierailija
32/33 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla muidenkin kokemuksia, minun gyne sanoi samanlailla kuin hormoonihirviön. Haluan ehdottomasti itse yrittää vaikuttaa edistävästi raskaaksi tulemisen mahdollisuuteen, en halua ensimmäisenä kokeilla lääkkeitä. Toki lääkkeet ovat tervetulleita jos ei muu auta. Kiitos vielä kerran kannustuksesta teille! Ei ne " oikeat! sanat ole pääasia, vaan sanojen tarkoitus!

Tänään lähden hyvin todennäköisesti lenkille, pyöräilytuntieni vetäjä haluaa lenkkiseuraa ja tutustuu samalla tähän seutuun, hänkin on luvannut tsempata minua huimiin suorituksiin syksyn mittaan:) Alle 2 viikon kuluttua meille tulee koiranpentu, en maltettais millään odottaa! On ollut niin outoa olla ilman kun edellinen oli lopetettava 14.6.

Paino oli tänään 84,1kg eli vähemmän kuin alkuviikosta:)

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Vierailija
33/33 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä haukku teille tulee????? Meillä on kultsipoika, reilu 1v ja ollaan mietitty hälle koirakaveria..........Meillä oli 11v labbis uros ja jouduttiin lopettaa äkisti, keuhkosyöpä. Sit kesti monta vuotta ennen ku otin uuden noutajan.

Anteeks henk.koht. " zättäily" ! Toki olen innokas kuulemaan jos jollain muullakin on koira tai muita eläimiä.