Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoisen deittailu

Vierailija
28.12.2023 |

Olen 170cm ja 90kg. En nyt mielestäni mikään kauhea plösö kuitenkaan. olen käynyt muutamilla treffeillä ja molemmilla kerroilla miesten puolelta ei jatkoa seurannut.Vähän syö itsetuntoa... Ja mikä on paras treffisovellus?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbook

Vierailija
2/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mielestäni🤣🤣. Kuule, kyllä olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rehelliset kuvat vartalostasi jos jotain Tinderiä käytät, niin karsit etukäteen pois ne, joita ylipaino häiritsee. Ihmisillä on oikeus kiinnostua mistä kiinnostuvat, turha sitä on henkilökohtaisesti ottaa. Tunnen reilustikin ylipainoisia naisia, jotka löytävät helposti seuraa, ei se siitä ole kiinni. 

Vierailija
4/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluhan sitä on jos ei kerran paneskele.

Työmies

Vierailija
5/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pituusluokkaa oleva mutta +20kg enemmän painava henkilö ei mielestään myöskään ollut mikään kauhea plösö. Kaikki on kovin suhteellista.

Vierailija
6/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sellaiset kuvat mistä liikakilot käyvät ilmi, niin treffeillä miehille ei tule yllätystä vastaan. Voit vielä laittaa profiilitekstiinkin, että olet jonkin verran ylipainoinen. Karsii ainakin ne pois jolle liikakilot on ehdoton turn off.

Vierailija
7/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua sentin verran pidempi ja lähes 30kg hoikempi ja olen aika pullea. Jos et käy salilla, olet aika ylipainoinen

Vierailija
8/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on sun painostas kiinni, ellei sulla oo kuvia jotka hämää. Oon ite 172/98 ja mulla oli koko kroppakuva tinderissä. Kuitenki paljo mätsejä, muutama sen tason julkkiskin, joka Wikipediasta löytyy. Mä olin useimmiten se joka ei halunnu nähdä uudestaan. 

Vierailija
9/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin valita, minkä painoinen 170cm deittailemani nainen olisi, se olisi n. 55kg.

Vierailija
10/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sua sentin verran pidempi ja lähes 30kg hoikempi ja olen aika pullea. Jos et käy salilla, olet aika ylipainoinen

Sinulla on vääristynyt kehonkuva, älä sotke keskustelua. Ap on ylipainoinen, sinä olet normaalipainoinen. 

Vierailija
11/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin valita, minkä painoinen 170cm deittailemani nainen olisi, se olisi n. 55kg.

Painoindeksi on tuolloin 19, sen verran lähellä alipainoa, että iän myötä naiselle tuossa on suuremmat terveysriskit kuin lievässä ylipainossa. Oletko jonkinlainen sadisti, kun toivot esim kivuliasta osteoporoosia kumppanillesi?

Vierailija
12/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile pullukoita miehiä, problem solved. 

Vierailija
13/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi on tuolloin 19, sen verran lähellä alipainoa, että iän myötä naiselle tuossa on suuremmat terveysriskit kuin lievässä ylipainossa. Oletko jonkinlainen sadisti, kun toivot esim kivuliasta osteoporoosia kumppanillesi?

Eiköhän terveellinen ruokavalio ja liikunta ole parempi keino osteoporoosin ehkäisyyn kuin painon kerryttäminen. Tuo painoindeksi on ihan hyvä.

Vierailija
14/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole painostasi vaan pskasta luonteestasi

Vierailija
15/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän terveellinen ruokavalio ja liikunta ole parempi keino osteoporoosin ehkäisyyn kuin painon kerryttäminen. Tuo painoindeksi on ihan hyvä.

Mikä on sinun painoindeksisi? Tuskin 19. Pisimpään elää nainen, jonka painoindeksi on lähellä 25:ttä. Tämä nyt vaan on fakta. Lievässä alipainossa on suuremmat terveysriskit kuin lievässä ylipainossa. 

Vierailija
16/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pelkällä ylipainolla on suurta merkitystä. Ehkä et vain ole parhaimmillasi treffeillä. Harvat ovat, ne kun lopulta ovat aika luonnottomia ja kiusallisiakin tilanteita. Miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa, ja kun ajattelee omaa tuttavapiiriä tai vaikka työkavereita, ei paino juurikaan korreloi sen kanssa, kenellä on kumppani ja kenellä ei. Ymmärrän kyllä, että nettideittaillessa asia saattaa jännittää. Minuakin jännitti. Kyllähän sitä nettiin tulee julkaisseeksi imartelevia kuvia itsestään, vaikka ei kokoaan pyrkisi mitenkään peittelemäänkään. Minua on aina lähestytty helposti baareissa ja keikoilla, ja koen näissä tilanteissa oloni itsevarmemmaksi kuin nettideittaillessa. Lähestyvä osapuoli on jo nähnyt minut luonnossa, joten ei tarvitse miettiä, tuottaako ulkomuotoni pettymyksen. 

Vierailija
17/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun painoindeksisi? Tuskin 19. Pisimpään elää nainen, jonka painoindeksi on lähellä 25:ttä. Tämä nyt vaan on fakta. Lievässä alipainossa on suuremmat terveysriskit kuin lievässä ylipainossa. 

Itse en viehäty niin paljon 25 painoindeksin naisista. En ole muutenkaan täällä miettimässä, miten saisin mahdollisimman paljon elinvuosia varsinkin, kun kukaan meistä ei voi taata yhtään mitään elinvuosia. Parempi elää pääsääntöisesti terveellisesti ja pitää kroppansa siinä kunnossa kuin itse tykkää.

Vierailija
18/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin vaan mutta ainakin yksi kokovartalo kuva ettei tule pettymystä treffeillä. 

Vierailija
19/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa valita 😊

Vierailija
20/68 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et halua olla tuossa painossa niin voit laihduttaa.

Mutta ilmeisesti kilot on tärkemepiä kuin deittailut ja oma terveys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme