Sallisitko miljonäärimiehelle pettämisen jos olisitte naimisissa?
Kommentit (23)
En hyväksyisi, raha ei tee onnelliseksi. Riittää että rahaa on sen verran että tulee toimeen ja jää vähän sukanvarteenkin. Itse uskon onnen löytyvän terveydestä, hyvistä ihmissuhteista, hyvästä henkisestä tasapainosta ja mielekkäistä harrastuksista. Onnea ei löydä maallisen mammonan perässä juoksemalla ja omaa ulkonäköään kiillottamalla.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi, raha ei tee onnelliseksi. Riittää että rahaa on sen verran että tulee toimeen ja jää vähän sukanvarteenkin. Itse uskon onnen löytyvän terveydestä, hyvistä ihmissuhteista, hyvästä henkisestä tasapainosta ja mielekkäistä harrastuksista. Onnea ei löydä maallisen mammonan perässä juoksemalla ja omaa ulkonäköään kiillottamalla.
Äh, vastasit ihan väärin, samoin edellinen vastaaja. Ei ap odottanut tällaisia vastauksia. :(
Oli mies sitten köyhä tai rikas, niin hän on kanssani vapaaehtoisesti. Jos seurani ei enää kiinnosta tai minä en tuntisi hänen kanssan oloani mukavaksi, niin eroaisimme.
Ihan samoin kuin nyt tässä nykyisessäkin pitkässä avioliitossani. Jos mies menee, niin se on hänen valintansa ja hän tietää, että se on tämän perheen loppu ja sama juttu toiseenkin suuntaan.
Minä pärjään hyvin ilman miljoonia, sillä tienaan itsekin ihan kivasti. Lapset olisivat joka tapauksessa meidän molempien rakkaita, vaikka emme olisi enää toisillemme rakkaita.