Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallisitko miljonäärimiehelle pettämisen jos olisitte naimisissa?

Vierailija
21.10.2020 |

Vai valehtelisit itsellesi ettei hän petä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tai ketä siinä petetään, jos se on sallittua?

Vierailija
2/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisin ja pitäisin suuni ja reiteni kiinni. Olisin itse uskollinen ja mies huomaisi että löysi kultakimpaleen. Sama kuin Beckhameilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Veisin rahat.

Vierailija
4/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu avioehdosta.

Vierailija
5/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole pettämistä, jos se on sallittua... Avoin suhde olisi minulle ihan ok.

Vierailija
6/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mammoista nuo miljonäärit kiinnostu.

T. Miljonääri mies

Vierailija
7/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi avoin suhde molemmin päin niin ok, ja avoin lompakko.

Vierailija
8/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, onko avioehtoa. 

Vierailija
9/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi avoimeen suhteeseen. Enkä vaihtaisi nykyistä miestäni miljonääriin, enkä olisi jäänyt yhteen eksäni kanssa vaikka olisi ollut miljonääri. Minulla on ihan omat tulot vaikken miljonääri olekaan, ja olisi tosi ahdistavaa olla taloudellisesti riippuvainen toisesta.

Vierailija
10/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nhl-pelaajien vaimot voisivat vastata?

Vierailija
11/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pettää luvan kanssa. En tiedä miten olisin sopinut. Nykyisin olen avoimessa suhteessa, mutta olen ajatellut vaihtaa silti miehen ja tuleva (toivottavasti) on pienempi tuloinen kuin nykyinen, eikä varmaan suostu edes niitä vähiä rahoja jakamaan kanssani kuten nykyinen.

Vierailija
12/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mammoista nuo miljonäärit kiinnostu.

T. Miljonääri mies

Täällähän sinä nytkin meidän kanssa.

Vierailija
13/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saisi juosta vieraissa, kunhan meillä on yhteinen pankkitili ja luottokortit.

Vierailija
14/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on miljonääri ja suhteemme perustuu uskollisuudelle. Eli en. Miljoona on aika vähän rahaa ja vielä kaksikin miljoonaa, joten ihan tavallisia perheitä kuuluu "miljonäärien" ryhmään, ei mitään kroisoksia. Talo hyvällä alueella pk-seudulla maksaa enemmän kuin miljoonan ja kaikilla sellaisen omistavilla on muutakin omaisuutta.

Vierailija
15/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi avoimeen suhteeseen. Enkä vaihtaisi nykyistä miestäni miljonääriin, enkä olisi jäänyt yhteen eksäni kanssa vaikka olisi ollut miljonääri. Minulla on ihan omat tulot vaikken miljonääri olekaan, ja olisi tosi ahdistavaa olla taloudellisesti riippuvainen toisesta.[/quote]

Suurin osa miljonäärien vaimoista on itsekin varakkaita ja työssäkäyviä ammattilaisia. 

Vierailija
16/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettämiseen taipuvainen luonne ole rahasta kiinni. Varakkaammat ja koulutetummat pettävät vähemmän ja eroavat harvemmin kuin huonosti koulutetut ja vähävaraiset tilastojen mukaan. Johtuen siitä, että koulutukseen ja varallisuuden hankkimiseen tarvitaan tietynlaisia ominaisuuksia kuten kyky lykätä mielihyvän saamista ja pitkäjänteisyyttä.

Jos taas kerran on luettu lööppijulkkisten elämästä, niin hehän monet ovat taas hankkineet omaisuutensa urheilemalla ja viihdealalta, jossa tarvitaan aivan toisenlaisia ominaisuuksia. Jos julkisuudessa olemisesta nauttimiseen tarvitaan jonkinasteista narsistisuutta. Suurin osa miljonääreistä ei halua julkisuutta, vaan sellaisen tavoittelua pidetään rahvaanomaisuutena.

Vierailija
17/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset suhteet monesti niin, että molemmat hyötyy parisuhdestatuksesta ja käyvät sitten välillä toisessa sängyssä 🤔

Vierailija
18/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nhl-pelaajien vaimot voisivat vastata?

Ja niitähän tällä palstalla riittää..😂

Vierailija
19/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Olin pitkään suhteessa jossa mies hyvin varakas, ei tosin miljonääri mutta kuitenkin rahaa oli millä mällätä ja kuvitteli voivansa tehdä mitä vaan koska maksoi lähes kaiken. Ja siis minähän sallin sen mutta kyllä se vuosin saatossa ihmistä syö vaikka puitteet oli kunnossa.

En enää ikinä alennu tuollaiseen paskaan. En ikinä. Vaikka mies olisi miten rikas.

Vierailija
20/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän miljonääri ole vielä mitenkään erityisen rikas. Monilla meistä on tuon verran säästöjä ja sijoituksia pelkästään siksi, koska on tajunnut elää säästeliäästi:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi