Miehet, kuinka pitkä nainen on teille liian pitkä?
Palstan miehet, vastatkaa rehellisesti. Mikä on oma pituutenne ja kuinka pitkän naisen kanssa ette alkaisi suhteeseen. Oletetaan nyt ettette ole niin epätoivoisia, että vastaatte, että kaikki kelpaa.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:31"]
Huomaa taas miten tällaisiin ketjuihin vastaa keskimäärin useammin sellaiset hukkapätkä-miehet, joilla on ongelmia oman pituudensa kanssa: Pitkät naiset ovat mm. "hevosenpuolikkaita" ja "kirahveja".
[/quote]
En muuten ole ikinä kuullut miesten suusta kyseisiä kommentteja, ainoastaan kateellisilta naisilta ;) Miehet eivät pituudesta ole valittaneet, kiinnostuneita on riittänyt kaiken pituisista ja hyvä niin. Itsekään en välitä miehen pituudesta, ihan muut asiat todellakin ratkaisevat. Itse olen 180 cm pitkä nainen.
[/quote]
Aivan samaa mieltä. Ainakin kirahvinmainitsija on nainen, hevosenpuolikas tod näk myös.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:39"]Hassua, mulla oli aiemmin mies, joka oli n.190cm ja itse olen n.170cm hentoinen nainen ( 52kg). Minuakin tämä mies joutui nostamaan, että yletti halata ja suudella, jollei ollut korkokenkiä jalassa. Nyt sitten on mies, joka ehkä hieman tappi ( n.175cm max tai sentin pari alle) ja tällä ei tuollaisia toivomuksia ole ( että joutuisin varpaisilleni nousemaan tms. tai katsomaan ylöspäin)
Sukulaiseni hirnui myös hevosista (mies, yli 190cm) ja meni kuitenkin naimisiin 175cm pitkän mallin kanssa, näillä nyt tosi kauniita ja pitkäraajaisia lapsia. Haluavatko jotkut miehet mitätöidä sen pituutensa ja näyttävyyteensä etsimällä pätkän naisen ja kasvattamalla liudan persjalkaisia hobitteja? Meille ei lapsia tule, lyhyt mies siittää lyhyitä jälkeläisiä ja en pidä itseäni niin pitkänä, että asia sillä mitenkään parantuisi. Hyvä näin, koska lapsia ei edes haluta.
[/quote]
Täh? Pitkäraajaiset ja kauniit sitten arvokkaampia kuin lyhytraajaiset? Mitä vittua?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:39"]Hassua, mulla oli aiemmin mies, joka oli n.190cm ja itse olen n.170cm hentoinen nainen ( 52kg). Minuakin tämä mies joutui nostamaan, että yletti halata ja suudella, jollei ollut korkokenkiä jalassa. Nyt sitten on mies, joka ehkä hieman tappi ( n.175cm max tai sentin pari alle) ja tällä ei tuollaisia toivomuksia ole ( että joutuisin varpaisilleni nousemaan tms. tai katsomaan ylöspäin)
Sukulaiseni hirnui myös hevosista (mies, yli 190cm) ja meni kuitenkin naimisiin 175cm pitkän mallin kanssa, näillä nyt tosi kauniita ja pitkäraajaisia lapsia. Haluavatko jotkut miehet mitätöidä sen pituutensa ja näyttävyyteensä etsimällä pätkän naisen ja kasvattamalla liudan persjalkaisia hobitteja? Meille ei lapsia tule, lyhyt mies siittää lyhyitä jälkeläisiä ja en pidä itseäni niin pitkänä, että asia sillä mitenkään parantuisi. Hyvä näin, koska lapsia ei edes haluta.
[/quote]
Täh? Pitkäraajaiset ja kauniit sitten arvokkaampia kuin lyhytraajaiset? Mitä vittua?
[/quote]
Tottakai on. Kauniit saa enemmän palkkaa. Jos kaunis nainen katoaa ,lehdet kirjoittelevat hänestä. Ruman ja vanhan miehen katoaminen saa ehkä muutaman rivin maininnan jossain kolmannella sivulla.
Itse olen 175cm pitkä mies ja olen seurustellut 169cm pitkän naisen kanssa. Nykyään seurustelen 161cm pitkän naisen kanssa. Ei pituudella ole pitään väliä vaan rakkaudella.
n 180 cm ja ei ylärajaa tietenkään
Ei minua naisten pituus häiritse, oli sitten lyhyt tai pitkä. Voisin kuvitella, että ainoa ongelma tietyillä miehillä johtuisi omasta itsetunnosta. Jos esim. tuntisi itsensä vähemmän miehekkääksi jostain syystä pitkän kanssa. Samoilla tyypeillä voisi olla vaikeuksia älykkäämmän tai paremmin tienaavan naisen hyväksymisessä. En keksi muita syitä.
Naisille miehen pituus taas lähes tuntuu merkitsevän paljon enemmän keskimäärin. Miesten kriteerit ovat enemmän luonne/asenne ja kauneus sektorilla. Naisten kriteereissä korostuu miehiä enemmän koulutus, asema, pituus ja varallisuus. Varmaan johtuu siitä, että naiset kokevat ne turvallisuutta tuovina asioina. Naiset hakevat kumppanistaan turvallisuuden tunnetta miehiä enemmän.
Vitt**ks se sulle kuuluu, s**tanan taskutaina!
Kumpaan tulee uut ja kumpaan aat?
En ole koskaan ymmärtänyt mitä ihmisen pituudella olisi merkitystä. Sille ei kukaan mitään voi, on sitten lyhyt tai pitkä. Ihan muut asiat merkkaa parisuhteessa
Paino onkin sitten tarina toinen....
T: mies
192cm ja taitaa aika vähissä pitemmät olla.
190 on liian pitkä. 180 oma pituus
Itse olen 185cm ja raja kulkisi kyllä jossain samoissa lukemissa....ellei sitten olisi joku todella kiinnostava nainen kyseessä, silloin ei pituus merkkaa mitään
Käytännön syistä (kylppärin katto ja pari oviaukkoa) yli 190 cm alkaa haitata jos vielä tukka nousee monta senttiä päänahasta ylöspäin.
Niin kauan kuin nainen tekee aloitteen, saa olla vaikka 200cm pitkä. Koska nainen ei ikinä tee aloitetta, en mitää 180cm naista aio lähestyä. Osalla pitkistä naisista menee se pituus jotenkin hattuun ja pitävät itseään fyysisesti tasaveroisina miesten kanssa.
-Mies 28v-
Itse 188 cm.
Maksimi nainen joku 170 cm. Toki olen pituusfriikki. Kiihottavinta on kun nainen joutuu katsomaan minua reippaasti ylöspäin. Tai seisoo jonkin korokkeen päällä ja sanoo "hei kato, oon melkein sun kokoinen" :P
Mä oon 176 mies ja mulla on ollut itseäni pitempiä naisia. Ei ole itsetunto-ongelmia, mutta täytyy myöntää, että joskus ihmiset tuijottivat. Aivan sama, siinähän tölläävät.
175. Ei kiitos hevosenpuolikkaille.
Kaikki todellakin kelpaa. Miehillä ei ole varaa valita suomenmaassa. Ja kuten joku tuossa aiemmin mainitsikin, että jos kuitenkin olisi varaa valita, niin se paino (tai oikeastaan painoindeksi) on paljon merkityksellisempi seikka.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:31"]
Huomaa taas miten tällaisiin ketjuihin vastaa keskimäärin useammin sellaiset hukkapätkä-miehet, joilla on ongelmia oman pituudensa kanssa: Pitkät naiset ovat mm. "hevosenpuolikkaita" ja "kirahveja".
[/quote]
En muuten ole ikinä kuullut miesten suusta kyseisiä kommentteja, ainoastaan kateellisilta naisilta ;) Miehet eivät pituudesta ole valittaneet, kiinnostuneita on riittänyt kaiken pituisista ja hyvä niin. Itsekään en välitä miehen pituudesta, ihan muut asiat todellakin ratkaisevat. Itse olen 180 cm pitkä nainen.