Miehet, kuinka pitkä nainen on teille liian pitkä?
Palstan miehet, vastatkaa rehellisesti. Mikä on oma pituutenne ja kuinka pitkän naisen kanssa ette alkaisi suhteeseen. Oletetaan nyt ettette ole niin epätoivoisia, että vastaatte, että kaikki kelpaa.
Kommentit (77)
Ei sellaista ole. Pisin tapailemani taisi olla hieman yli 180cm ja voisi olla pidempikin (tai lyhyempi, ei väliä)
M170cm
Itse olen 178cm ja haluaisin mielellään suunnilleen samanpituisen naisen. Ei tietysti haittaa jos on vähän lyhyempi tai pidempi, eikä suurempikaan pituusero jos muuten sopiva.
Olen noin 170 cm pituinen mies, mut minua kiinnostais kovasti ainakin 175-180 cm nainen/naiset. Saa olla vaik 190 cm. Ehkä vielä joskus saan testattua tätä fantasiaani.
Keskimmäinen tyttäreni on jo 172cm ja 45kg.
pidempi kuin kaksi vuotta vanhempi siskonsa. Minä olen 173,5cm ja mieheni 194cm. Luokkalaisiaan tai no... Kaikkia ikäisiään ainakin päätä pidempi. Pituusennuste hänelle on 185-190cm:/
Vierailija kirjoitti:
Itse 188 cm.
Maksimi nainen joku 170 cm. Toki olen pituusfriikki. Kiihottavinta on kun nainen joutuu katsomaan minua reippaasti ylöspäin. Tai seisoo jonkin korokkeen päällä ja sanoo "hei kato, oon melkein sun kokoinen" :P
Tää oli ihana <3
Kaikki kelpaa, mutta jos olisi vara valita niin 170 cm olisi ehdoton maksimi. Mielellään toki reilusti lyhyempi.
Oma pituuteni on 180cm.
190 ja olen treffaillut monen pituisia ja painoisia naisia, mutta seksikkäin oli kyllä semmoinen 150cm taskuraketti, jota pystyi pomputtamaan, nostelemaan ja kääntelemään petipuuhissa ihan miten tahtoi. Hemmetin taipuisakin oli (jalat taipui niskan taakse), eli aivan mahtava tapaus. Muhkuissa naisissa on omat hyvät puolensa, mutta tuommoinen seksuaaliakrobatia ei niiden kanssa onnistu.
Ei ole liian pitkää paitsi jos se on kropaltaan amazoni. Tietysti en 175cm pitkänä saa muutakuin vammaisia naisia, niin ihan sama.
pituusjutut enemmän naisten juttuja.
Empiiristen kokemusten perusteella päälle 160, ei mielellään yli 171.
Isot naiset kolhon näköisiä, eikä kiva ole jos seksissä lyhyen naisen silmät ovat mun navan kohdalla. On kuin rakastelis tyynyn kanssa.
Sinccis
196cm on ruholla mittaa, joten pidemmät naiset on aika harvassa. Mutta olen muutaman tavannut, toinen käytti vielä korkokenkiä vaikka oli pari senttiä minua pidempi ilman niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse 188 cm.
Maksimi nainen joku 170 cm. Toki olen pituusfriikki. Kiihottavinta on kun nainen joutuu katsomaan minua reippaasti ylöspäin. Tai seisoo jonkin korokkeen päällä ja sanoo "hei kato, oon melkein sun kokoinen" :P
Olet siis lyhyysfriikki.
Yli 3 metrinen alkaa olla jo vähän liikaa. Ei mahdu ovesta sisään, joutuu konttaamaan ympäri kämppää jne.
Tämänhetkinen ihastukseni on ehkä 185cm.
Pisin nainen jonka kanssa olen ollut treffeillä, oli muistaakseni 181cm. En edes kokenut häntä erityisen pitkäksi, olihan pituuseroa alle 10cm.
Olen siis itse 172cm.
En osaa vastata. Yli 190cm? Ei tuokaan ehdoton dealbreaker olisi.
En jaksa vastata, koska ap:ta kuitenkin kiinnostaa ainoastaan pitkien miesten vastaukset.
No en tiedä onko tuolla hirveästi merkitystä, pituudella. Olen nainen 160 cm, eksäni oli 168 ja nyksä 181. Siskoni on 168 pituinen ja hänen nyksänsä taas on 162. Veljeni on 180 senttinen ja hän on sinkku, viimeisin tyttökaveri oli alle 170.
Olen 183 senttiä pitkä ja pisin naisystäväni on ollut 173. Sekin tuntui kummalliselta. Vaimo on 154.