Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, kuinka pitkä nainen on teille liian pitkä?

Vierailija
24.01.2014 |

Palstan miehet, vastatkaa rehellisesti. Mikä on oma pituutenne ja kuinka pitkän naisen kanssa ette alkaisi suhteeseen. Oletetaan nyt ettette ole niin epätoivoisia, että vastaatte, että kaikki kelpaa.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, joku oikeesti luulee, että täällä on miehiä? Ihanaa, kun mies vastaa, se on niin paljon parempi kuin naisen vastaus. Ikävä sanoa sulle, mutta ne "miehet" on vaan tavis av-mammoja.

Vierailija
42/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei mua pitempi ole; 180

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun koko asialla ei ole yhtään mitään merkitystä.

Vierailija
44/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, asialla ei ole mitään merkitystä. 140-210 cm, ei väliä.

Ihan mut jutut painavat näissä asioissa.

Vierailija
45/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä yli 170, tuokin on jo melkein liikaa. Itse tykkään, että ovat päätä lyhyempiä ja pikkuisia, just sellaisia ylöspäin katselevia.

Vierailija
46/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alle 170 cm tappi, pisin nainen kenen kanssa seurustellut on 182, lyhyin 152 ja nykyinen 170 cm. Ei sillä minulle merkitystä ole, no ehkä 185 ja yli olis liikaa.

Vierailija
47/77 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äkkiseltään sanoisin parisen metriä.

Vierailija
48/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran lyhyt kundi lähettää treffiilmoituksen - haluan tavata rakastavan kiltin ja lojaalin naisen, yli 180cm.

hänen kaverinsa näkee ja kysyy - miksi etsi pitkää, itse olet alle 160?

- mulla on kohta asunnon pintaremontti, maalaan katon seinät.

omasta mielestäni pituus ei merkitse mitään. joko on yhteys henkilöön tai sitten ei. rakkaus ja samat arvot on tärkeintä.

Vierailija
49/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:00"]

Itse 188 cm. 

Maksimi nainen joku 170 cm. Toki olen pituusfriikki. Kiihottavinta on kun nainen joutuu katsomaan minua reippaasti ylöspäin. Tai seisoo jonkin korokkeen päällä ja sanoo "hei kato, oon melkein sun kokoinen" :P

[/quote]

Hahaa ja kirahvit miinustaa :D

Vierailija
50/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 olisi liian pitkä, mutta jos on helvetin kaunis, viisas, hyväperseinen ja terhakat rinnat niin ei sitten haittaa. Pidän pitkistä sääristä.

Vierailija
51/77 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:00"]

Itse 188 cm. 

Maksimi nainen joku 170 cm. Toki olen pituusfriikki. Kiihottavinta on kun nainen joutuu katsomaan minua reippaasti ylöspäin. Tai seisoo jonkin korokkeen päällä ja sanoo "hei kato, oon melkein sun kokoinen" :P

[/quote]

Hahaa ja kirahvit miinustaa :D

[/quote]

http://animals.about.com/od/photographyillustration/ig/Readers--Wildife-Photo-Gallery/ImSad.htm

Vierailija
52/77 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituudella ei ole kovinkaan paljon merkitystä kunhan ei ole miestään pidempi.

Vierailija
53/77 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 183 cm mies ja nainen saa olla pitkä 190 cm asti. 175 cm ehkä ideaali.

Pitkillä naisilla on pitkät ja hoikat (seksikkäät) raajat. Vielä sellainen muodokas treenillä hankittu peba ni avot!

Pitkät nahkasaappaat koroilla näyttää niissä hyvälle.

Ja hulmuavat pitkät hiukset.

:)

Vierailija
54/77 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 187cm pitkä mies ja pisin tyttöystävä on ollut samoissa mitoissa, 186cm muistaakseni tarkalleen.

Ja oli kyllä ihana:) Siis muutenkin kyllä, mutta tuo pituus oli iso plussa hänessä myöskin.

Mut ei mua naisen pituus muutenkaan haittaa, et jos on muuten mukava mimmi, kenen kanssa tulee hyvin juttuun niin olkoon mun puolesta vaikka 2-metrinen.

Toki huomiota se herättäisi kanssaihmisissä ihan varmaan, mutta saisi mun puolesta ihan vapaasti herättääkin.

Ja muutenkin, mieluummin olen kimpassa itseni mittaisen naisen kanssa kuin jonkun 150cm teletapin kanssa.

Vierailija
55/77 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

194 - joku 220 , mutta siitäkin joustan.  

Vierailija
56/77 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 171 cm mies, ja mulle naisen pituudella ei juurikaan ole merkitystä. Voisin hyvin seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa. Tosin mua pidemmät naiset taitaapi kiinnostua kyllä pitkistä miehistä. Mutta itselleni se ei siis ole ongelma.

Vierailija
57/77 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 188 cm.

Mulla on vähän sama, mutta mä olen se nainen. Mä haluan katsoa miestäni ylöspäin ja siksipä minimipituus mun miehelleni on aina ollut vähintään 5 cm enemmän kuin mulla on, eli 185 cm.

Vierailija
58/77 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt mitä ihmisen pituudella olisi merkitystä. Sille ei kukaan mitään voi, on sitten lyhyt tai pitkä. Ihan muut asiat merkkaa parisuhteessa

Paino onkin sitten tarina toinen.... 

T: mies

No vittu olisiko vaikka se, että mikä viehättää ja mikä ei? Huoh. Minä olen vähän alle 160 cm ja en todellakaan syty lyhyistä miehistä. Poikaystävä on 175 (niin ainakin väittää) ja juuri sopiva minulle. Jos poikaystävää ei olisi tällä planeetalla, niin haluaisin vähintään 180-senttisen miehen, joka on kuitenkin alle 190.

Vierailija
59/77 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt mitä ihmisen pituudella olisi merkitystä. Sille ei kukaan mitään voi, on sitten lyhyt tai pitkä. Ihan muut asiat merkkaa parisuhteessa

Paino onkin sitten tarina toinen.... 

T: mies

No vittu olisiko vaikka se, että mikä viehättää ja mikä ei? Huoh. Minä olen vähän alle 160 cm ja en todellakaan syty lyhyistä miehistä. Poikaystävä on 175 (niin ainakin väittää) ja juuri sopiva minulle. Jos poikaystävää ei olisi tällä planeetalla, niin haluaisin vähintään 180-senttisen miehen, joka on kuitenkin alle 190.

Itseäni oikein huvittaa se yleinen vinkuminen siitä, jos lyhyt nainen haluaa pitkän miehen. Aivan kuin se oma lyhyys veisi oikeuden viehättyä miehen pituudesta. Minulla ei ole mitään kriisiä lyhyyteni kanssa ja pisin exäni on 185 cm. Ja kyllä, edelleen jos poikaystäväni asuisi jossain Marsissa, niin haluaisin sen vähintään 180-senttisen äijän. Poikaystävälle sopii tuo 175-senttinen varsi oikein mainiosti.

Vierailija
60/77 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut liian pitkää naista,mutta oikeasti +-180cm naisia on todella harvassa ja olen huono arvioimaan naisten pituuksia,tunnen pari naista minkä kohdalla pituus arvio on ollut ihan päin per_settä toista olen kuvitellut n:172 cm pituiseksi,on oikeasti 168cm ja toinen ajattelin 175cm =todellisuudessa 182cm.

Johtuuko sitten tietynlaisesta ryhdikkyydestä tai ryhdittömyydestä?