Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultainen 60-luku vko 30

24.07.2006 |

Kyllä oli mukavaa lukea näin aamutuimaan mukavia uutisia Emmiltä sieltä kaukaa kesän lämmöstä. Minä se olen niin kaveria täältä (käy kyllä useampikin) toivonut ja nyt sitten emmistä sen saan:) Oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sinulle Emmi ja ennen kaikkea mahtavat onnittelut!

Täällä ei mitään uutta, mennään niinkuin ennenkin. Öklö-olo on joskus mutta menee ohi sitten. Niitä tavallisia nippailuja on jonkin verran ja rinnat on kipeet ainakin iltaisin ja öisin. Vatsan on tehnyt kovalle ja joskus punnertaessani vessassa ajattelen josko siitä kauheasta pusaamisesta haittaa pienelle. Kyllä sitä kaikkea tulee pohdituksikin, onko mistäkin haittaa pienelle:) No viikon päästä minulla aika äitipolile np-ultraan jos sitten taas rauhoittuisi kun näkee sen pienen ihmisen alun:)

Lomalaisille oikein mukavaa lomaa, minä vielä tämän viikon täällä pakerran ja sitten jään lomalle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lähellä oli millenniumbaby=) Ei pystyny enää pidättämään, kun oli ponnistusvaihe kestänyt jo 2,5 h, ei kiva...Päästiin me kuitenkin lehteen, kun oli tämän sairaalan alueella viimeinen -99 syntynyt.

Meillä kans jänskätään kouluunlähtöä. Myöhäisestä syntymäpäivästä huolimatta poika lähtee kouluun. Lykkäykseen ei ollut syytä, vaikka sitäkin jossain vaiheessa mietittiin. Pojan takia sitä vuorotteluvapaatakin järjestelen, kun siitä ei ole yksin olemaan aamulla eikä iltapäivällä. Hänellä on kyllä iltispaikkakin, kun isänsä on kuitenkin töissä ja poika siis vuorottelee parin viikon jaksoissa.

Vierailija
22/26 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Toivottavasti pääset pian kertomaan kuulumisiasi mielle yahooseen... odotamme innolla :-) MIten matka sujui? terveisin tähti kera vauvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi69:

Moi !

Jos joku yahoon-60-lukulaisista lukee vauvakuume-palstaa niin sellaiset terveiset lähetän, että en pääse jostakin syystä palstautumaan :-/, mutta valokuvia olen voin katsella, kaikille terveisiä, uusille vauvoille-hankalimman, Ruusupavun, Timantin, anniinan, ja olikohan siinä kaikki mainittuna-ja kaikille muillekin terveisiä ja hyvää kesää !

Tietäisikö joku mistä johtuu se etten pääse palstautumaan ?

Hei Emmi!

Lämmin halaus ja onnentoivotus ihan ensiksi! Käyn täällä aina silloin tällöin taustailemassa ja huomasin viestisi. Jos sulle on tullut sellainen " bouncing" -viesti sieltä yahoosta, kuten mullekin on parikin kertaa tullut, niin silloin on vaan aktivoitava sähköpostiosoite uudelleen. Se saattaa kestää ehkä päivän verran, mutta itse olen ainakin sen kautta päässyt uudelleen kirjautumaan.

Onnea myös muille täällä plussanneille ja plussaonnea niille joilta se vielä puuttuu. Itselläni on menossa sellainen vaihe, että vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Ajattelin nyt tässä esittäytyä kaikille samalla kun Emmille laitoin viestiä!

T. Murmeli

Vierailija
24/26 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania uutisia sun osalta on saatu lukea tuolla yahoossa! Tuo ongelma kirjautumisessa on varmaan niinkuin Murmeli sanoi siinä että jos tuo yahoon sähköpostiosoite on riittävän kauan käyttämättä, se jotenkin lukittuu tai jotain. eli jos tuo murmelin keino ei tepsi niin rekisteröidy uudelleen, niin eiköhän me sut mukaan saada...

ihanaa tuo pahaolo ja välillä nälkä ja sitten taas ei teekkään mieli mitään. jos se nyt sitten vihdoinkin on sun vuoro. super liimaa nyt sitten matkaan.

saarasanteri

Vierailija
25/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotin jo yhen viestin, mutta se katos taivaan tuuliin. Täällä oli alkuviikosta kauhee ukkonen ja sen jälkeen kone toiminu tosi hitaasti.

Mukavaa, että porukkaa alkaa tulla taas linjoille ja keskustelu vilkastuu=) Kiva lukea plussanneitten kuulumisia. Se antaa aina toivoa itsellekin. Ehkä munkin vuoro vielä tulee.

perjantainjatkoja!

Vierailija
26/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onkaan niin, että aina kun kirjoittaa pitkää viestiä, se katoaa... Mulla on useinkin käynyt niin. Ja ihan ilman edellä mainitsemaani sähkökatkoakin. Pitäisi vissiin kirjoitella näitä viestejä ensin vaikka Wordille ja sit kopsata tänne.

Hiljaiseloa täällä, mies pohjoisessa ja minä kotona tyttöjen kanssa. Tytöt pesivät aamulla mattoja ja nyt ne on kohta jo kuivuneet. Ihana tuoksu terassilla!

Tytöt kovasti suunnittelevat synttäreitään. Täyttävät elokuussa 7 ja 8 vuotta. Kuopus harmittelee, miksei hänkin ole elokuussa syntynyt. Meillä päästään aina yksillä juhlilla elokuussa. Samat vieraat kuitenkin kutsutaan, niin en jaksa kahden viikon välein järjestää juhlia. Ja lapsillekin tuo sopii hyvin. Kuopuksella on elokuussa nimpparit, niin hänkin saa joiltain vierailta jotain pientä lahjantynkää. Ei tule sitten paha mieli...

Kierto kohta puolessa välissä. Ihan rauhallisin mielin viikonloppuun. Kun ei ole mies täällä, niin eipä tule paineita petipuuhistakaan.

Nautinnollista viikonloppua kaikille!!!