Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun raskauden pelko vie kaikki halut

Vierailija
20.10.2020 |

Meillä on yksi lapsi, mutta sekä raskaus että synnytys oli vaikeat ja sekä minun että vauvan henki vaarantui vakavasti. On siis hiuskarvan varassa, että olemme yhä elossa. Tuon seurauksena olen alkanut pelkäämään uutta raskautta niin paljon, että en enää pysty seksiin ja kaikki halut on kadonneet. En luota ehkäisyyn ja kohdunpoistoa en haluaisi vielä ettei tulisi ennenaikaiset vaihdevuodet. Oikeastaan en koe asiaa edes ongelmaksi, koska kaikki halut on kadonneet, joten en kärsi tippaakaan seksin puutteesta vaan tuntuu, että voin elää ihan hyvin ilman. Mies kokee asian kyllä ongelmaksi, joten siksi tämä aloitus.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit käydä keskustelemassa asiasta jonkun ammattilaisen luona. En tiedä minkä ikäinen lapsi teillä on, jos vauva niin silloin on aika luonnollista ettei haluta. Mutta jos lapsi on jo isompi niin suosittelen tekemään asialle jotain. Seksitön parisuhde ei suurinta osaa nappaa.

Vierailija
2/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa muunlaista seksiä kuin perinteistä pippeli pimppiin yhdyntää. Pane miestä dildovyöllä tai anna persettä. Tai vaihda naiseen, ei ole raskaudenpelkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit käydä keskustelemassa asiasta jonkun ammattilaisen luona. En tiedä minkä ikäinen lapsi teillä on, jos vauva niin silloin on aika luonnollista ettei haluta. Mutta jos lapsi on jo isompi niin suosittelen tekemään asialle jotain. Seksitön parisuhde ei suurinta osaa nappaa.

Arvasin, että ekaksi ehdotetaan terapiaa. Mutta epäröin, koska en tavallaan halua muutosta, sillä en halua seksiä. En siksi oikein halua terapiaakaan, jossa päämäärä olisi alkaa haluamaan asiaa, jota ei halua. Eli olen haluton, joska ei kärsi yhtään haluttomuudestaan eikä siksi oikein kaipaa muutostakaan. Toki miestäni ymmärrän, että hän ehkä kärsii, mutta kun minulla on olo, että mieluummin jopa suostuisin avioeroon kuin väkisin ryhtyisin asiaan (seksiin), jota en kertakaikkiaan yhtään yhtään enää halua. Ap

Vierailija
4/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne mulla, tosin kaksi raskautta ja synnytystä on mennyt ihan hyvin, mutta lapset ovat olleet niin hankalia ja valvottavia, etten missään nimessä jaksa enää kolmatta. Sterilisaatiotakaan ei vielä saa (eikä sekään toki ole 100 % varma), joten nyt ei sitten sitä perinteistä seksiä ole ollut pitkään aikaan, eikä tule olemaan seuraavaan vuoteen.

Vierailija
5/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastakaa muunlaista seksiä kuin perinteistä pippeli pimppiin yhdyntää. Pane miestä dildovyöllä tai anna persettä. Tai vaihda naiseen, ei ole raskaudenpelkoa.

Ei, et ymmärrä. Olen totaalisesti kadottanut KAIKKI seksihaluni, kaikenlaiseen seksiin. Ap

Vierailija
6/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota poskeen

Vierailija
7/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa suhteesi. Anna miehen käydä panemassa muita.

En halua avointa suhdetta, koska tiedän, että en sellaiseen pystyisi. Mutta ymmärrän kyllä, jos mieheni haluaa avioeron. Ap

Vierailija
8/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
9/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoisto ei aiheuta vaihdevuosia.

Vierailija
10/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaah, minäminäminä

Vierailija
11/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa suhteesi. Anna miehen käydä panemassa muita.

En halua avointa suhdetta, koska tiedän, että en sellaiseen pystyisi. Mutta ymmärrän kyllä, jos mieheni haluaa avioeron. Ap

Niin, ei tuossa sitten taida olla muita vaihtoehtoja kuin avioero tai se, että mies tyytyy runkkaamaan. Voithan sä ostaa sille tekopillun lahjaksi, jos se auttaisi. Kunhan olet miehelle rehellinen tuntemuksistasi ja hän saa sitten päättää, miten toimii.

Vierailija
12/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että ekaksi ehdotetaan terapiaa. Mutta epäröin, koska en tavallaan halua muutosta, sillä en halua seksiä. En siksi oikein halua terapiaakaan, jossa päämäärä olisi alkaa haluamaan asiaa, jota ei halua. Eli olen haluton, joska ei kärsi yhtään haluttomuudestaan eikä siksi oikein kaipaa muutostakaan. Toki miestäni ymmärrän, että hän ehkä kärsii, mutta kun minulla on olo, että mieluummin jopa suostuisin avioeroon kuin väkisin ryhtyisin asiaan (seksiin), jota en kertakaikkiaan yhtään yhtään enää halua. Ap

En ehdottanut mitään terapiaa, vaan ajattelin että ehkä auttaisi jos keskustelisit ehkäisyasioista ammatti-ihmisen kanssa. Mutta jos tosiaan tilanne on se, ettet vaan yksinkertaisesti enää halua seksiä miehesi kanssa, niin sitten lienee parempi kertoa asia hänelle suoraan ja hän voi tehdä omat ratkaisunsa.

Vierailija
13/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdunpoisto ei aiheuta vaihdevuosia.

Se on kuitenkin iso leikkaus, jota en halua, koska en halua seksiä ja ainoa sen leikkauksen päämäärä olisi harrastaa seksiä. Ap

Vierailija
14/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ehkäisy? Älä vaan sano, että pelkät pillerit kun "kumi ei tunnu hyvältä nyyh". Niihin en luottaisi itsekään.

Tuplaehkäisy on aika 100varma.

Vierailija
15/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoistoa et saa ilman lääketieteellistä syytä. Kohdunpoisto ei aikaista vaihdevuosia, kun toimivia munasarjoja ei poisteta.

Vierailija
16/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio auttoi ainakin itselläni raskaudenpelkoon.

Vierailija
17/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tämä ei ole ongelma ja miehestä se on, suhteenne ei tule kestämään.

Vierailija
18/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehdottanut mitään terapiaa, vaan ajattelin että ehkä auttaisi jos keskustelisit ehkäisyasioista ammatti-ihmisen kanssa. Mutta jos tosiaan tilanne on se, ettet vaan yksinkertaisesti enää halua seksiä miehesi kanssa, niin sitten lienee parempi kertoa asia hänelle suoraan ja hän voi tehdä omat ratkaisunsa.

En halua seksiä kenenkään kanssa. En halua seksiä ylipäätään. Ja olen vuosien varrella keskustellut paljonkin ehkäisyasioista ammattilaisten kanssa, eli tiedän kyllä eri ehkäisymuotojen luotettavuudesta. Mikään ehkäisy ei ole 100% varma, toki moni on noin 98 % varma. Ap

Vierailija
19/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisit tyydyttää miehen, esim ”vetämällä käteen”.

Vierailija
20/111 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatkin olla aseksuaali, jos et halua minkäänlaista seksiä kenenkään kanssa. Siis et myöskään sellaista, missä ei ole raskaudenpelkoa, esim. Suuseksi. Sano miehellesi ja anna hänen päättää haluaako jatkaa kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän