Naisten vessassakäynti yhdessä, naisena inhoan sitä.
Onko muita, jotka kammoavat sitä kun pitää käydä julkisessa vessassa kaverin/tutun kanssa samaan aikaan? Ei siinä mitään, jos vessassa on kunnon kopit ei maahan asti ulottuvat seinät ja kunnon ovi, mutta kun yleensä ne ovat sellaisia heiveröisiä kopperoita, että kaikki äänet kuuluvat ulos sieltä. Vihaan sitä kun yritän käydä pissalla ja tuttu tai kaveri menee viereiseen koppiin ja juttelee samalla esim viikonlopustaan, kun pissaa viereisessä kopissa. Onko tämä ihan tavallista? Minä en pysty pissaamaan tällaisessa tilanteessa, haluaisin hoitaa asiani rauhassa.
Onko muita, jotka kammoksuvat yhteistä vessassakäyntiä? Mieluiten kävisin vessassa yksin, mutta kun sanoo menevänsä vessaan niin usein joku porukasta sanoo heti tulevansa kanssa. Huoh.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:38"]
Tämä on tosi hyvä testi.
Ollaan oikeasti läheisiä ystäviä, kun voi käydä pissalla ovi auki ja jutella samalla.
Ymmärrän niitäkin, jotka tahtoo käydä vessassa rauhassa, mutta yleensä ovat muillakin elämän osa-alueilla sitten vähän vähemmän avoimia ja rentoja ihmisiä.
[/quote]
Olen miehenkin kanssa todella läheinen, mutta meillä vallitsee rikkumaton vessarauha, eli vessassa käydään ovi kiinni ja yksin. Mitenkäs teillä?
[/quote]
Pissalla käydään ovi auki ja välillä niinkin, että toinen pesee hampaita vieressä.
Isommalla asialla haluan käydä yksin ja ovi kiinni, mutta en nyt mitään sätkyä saa, jos mies sinne sisään paukkaa.
[/quote]
Siis toi on niin sairasta, mä olen ainakin tehnyt selväksi että jos mä olen vessassa sinne ei miehellä ole asiaa. Eikä ihan tervettä ole noi naisten yhteisvessakäynnitkään. Ehkä mä sitten olen sairaan rajoittunut, mutta mulle kaikkinainen yksityisyys ja yksityisyyden suoja on tärkeää ja haluan keskustella asioista mieluummin vaikka hyvän aterian ääressä kuin vessanpöntöllä.
[/quote]
Eipä nuo sulje toisiaan pois.
Luonnollinen juttu tuo vessassakäynti.
Kyllä meillä mies tuo minulle puhtaat alushousut ihan vessaan asti kun olen ripulitaudissa ja toisin päin.
Viimeistään omaishoitajana pitää sitten totutella toisen eritteisiin, en usko, että muutaman kymmenen vuoden päästä on mitään laitospaikkoja ja kaikille ja tuskin niihin haluaa rakkaitaan viedä kuin viimeisestä pakosta.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:29"]
Pissin ja shoppaan yksin. Olen varmaan jotenkin vajavainen.
[/quote]
Sama. En koe olevani vajavainen.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:38"]
Tämä on tosi hyvä testi.
Ollaan oikeasti läheisiä ystäviä, kun voi käydä pissalla ovi auki ja jutella samalla.
Ymmärrän niitäkin, jotka tahtoo käydä vessassa rauhassa, mutta yleensä ovat muillakin elämän osa-alueilla sitten vähän vähemmän avoimia ja rentoja ihmisiä.
[/quote]
Olen miehenkin kanssa todella läheinen, mutta meillä vallitsee rikkumaton vessarauha, eli vessassa käydään ovi kiinni ja yksin. Mitenkäs teillä?
[/quote]
Pissalla käydään ovi auki ja välillä niinkin, että toinen pesee hampaita vieressä.
Isommalla asialla haluan käydä yksin ja ovi kiinni, mutta en nyt mitään sätkyä saa, jos mies sinne sisään paukkaa.
[/quote]
Siis toi on niin sairasta, mä olen ainakin tehnyt selväksi että jos mä olen vessassa sinne ei miehellä ole asiaa. Eikä ihan tervettä ole noi naisten yhteisvessakäynnitkään. Ehkä mä sitten olen sairaan rajoittunut, mutta mulle kaikkinainen yksityisyys ja yksityisyyden suoja on tärkeää ja haluan keskustella asioista mieluummin vaikka hyvän aterian ääressä kuin vessanpöntöllä.