Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pattaya.

Vierailija
02.02.2014 |

Millainen lomakohteena?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rantalomaa etsit, rannat eivät ole mitkään parhaimmat mahdolliset. Suuri kaupunki, paljon hyviä ruokapaikkoja, isoja ostoskeskuksia, paljon harrastemahdollisuuksia ja halvempaa, mitä pienimmissä paikoissa (esim. Phuket). Liikkuminen paljon halvempaa, mitä muissa Thaimaan turistikohteissa. Seksiturismia on tietenkin, mutta sitä nyt on joka paikassa Thaimaassa. Jos ole Phuketissa käynyt, niin aika samanlainen paikka, mutta vähän isommassa mittakaavassa.

Vierailija
2/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanille saarille ja rannoille pääsee helposti veneellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa huoriin tai pikkupoikia niin oikein oiva lomapaikka. Tuonne en lapsiani veisi enkä miestäni yksin päästäisi

Vierailija
4/5 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:30"]

Jos haluaa huoriin tai pikkupoikia niin oikein oiva lomapaikka. Tuonne en lapsiani veisi enkä miestäni yksin päästäisi

[/quote]

Samaa minäkin olen ajatellut, mutta eroaako kohde oleellisesti jostain Phuketista?  Ei oikein millään tavalla, paitsi kooltaan. Thaimaassa on tullut yhteensä 8 viikkoa vietettyä lomalla (eri paikoissa) ja olen todennut, ettei Thaimaa ole minulle. Niitä maksullisia naisia, miehiä ja lapsia on siellä joka paikassa.

Vierailija
5/5 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ruoka on siellä eivan parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi