Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herpes se olikin..

Vierailija
20.10.2020 |

Kerroin sit pari päivää täällä sitten et epäilin et oon saanu herpes tartunnan yhden illan jutulta vaikka käytin kondomia. Pakko taas avautua kun en uskalla kellekkää puhua ettei kukaan ala hyljeksimään mua tai kammoksumaan.

Kävin siis lääkärillä näyttämässä noita patteja jotka vuoti mätää alapäässä ja lääkäri sano melkee heti et joo herpes tää on. Mä olin niin shokissa etten pystyny ees itkemään. Vaikka käytin suojaa silti sain sen. Lääkäri sano että sillä miehellä on voinu olla jossain se patti/patteja piilossa ja oon saanu sen ja että kondomi ei suojaa 100% mä koko ajan toivon että tää ois joku ihottumaa tai joku allerginen reaktio jostai ja pyysin ottamaan testin. Lääkäri pumpulipuikolla rikko pari pattia ja otti näytteen ja sano et saan perjantaihi mennessä tuloksen.

Sain nuo zovirax lääkkeet ja musta tuntuu että ne heti autto kipuun ainaki? Vuodan silti mätää tosi paljon, niin että alushousut on ihan keltasessa nesteessä kun aamulla herään. Heti ku pääsin lääkäristä kotiin romahdin itkin vaan ja oon vaa maanu sohvalla enkä oo jaksanu käydä missää.. Enoo jaksanu siivota tai tiskata, koti on iha paskanen. Masentaa vaa ja oon miettiny itsemurhaa. Inhottaa miten ihmiset altistaa toiset tämmösille taudeille, eikö ihmiset käy testeissä? Eikö kukaan välitä et toisen ihmisen elämä menee pilalle.

Mä en haluu et kukaan kokee samanlaista kipua ku mä kun nuo patit tuli.. En pystyny kävelemään, istumaan tai käymään vessassa 😔 enkä mä halua ketään altistaa tälle taudille joten oon päättänyt olla yksin ja se sattuu tosi paljon koska oon vielä nuori 25 v ja haluisin kuitenkin joskus löytää parisuhteen ja ihmisen jota rakastaa. Mun elämä on pilalla tän yhden miehen takia nyt.. Nytkin itken vaan kun kirjoitan tätä..

Jos vähän lohduttaa, rokote/parannuskeino saattaa tulla 2023 mitä luin netistä mut se on pitkä aika olla yksin mutta se antaa ees vähän toivoa kuitenkin että ehkä jaksan oottaa siihen asti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi murunen. Ei se elämä herpekseen lopu. Se mies ei välttämättä edes tiedä sairastavansa sitä, tai olet voinut saada sen jo aiemminkin, se voi olla, että se puhkesi vasta nyt. Kaikilla se ei aiheuta mitään oireita. Aiks monrlla ihmisellä on herpes jossain. Älä huoli.

Tsemppiä!

Vierailija
2/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tosiaan...mutta mun kaverillakin oli,ja hän ollut jo naimisissa kauan senjälkeen ja saanut 2 lastakin, kaikki ok. Suuseksiä suojatusti ja kaikki muukin. Älä nyt masennu, kyllä se siitä. Ja ota siihen kundiin tai mieskö se oli, yhteys ja kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi murunen. Ei se elämä herpekseen lopu. Se mies ei välttämättä edes tiedä sairastavansa sitä, tai olet voinut saada sen jo aiemminkin, se voi olla, että se puhkesi vasta nyt. Kaikilla se ei aiheuta mitään oireita. Aiks monrlla ihmisellä on herpes jossain. Älä huoli.

Tsemppiä!

Ei lopu ei.. Mutta en pysty enää ikinä harrastamaan seksiä, ja en halua tartuttaa tätä myöskään kenenkään muuhun. En voi ikinä ryhtyä parisuhteeseen tai hankkimaan perhettä ellei tuo rokote tule pian.. Jos tää mies tiesi ja ois kertonut mulle nii en välttämättä ois harrastanut seksiä hänen kanssaan. Ei auta ku kestää vaan

T ap

Vierailija
4/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tosiaan...mutta mun kaverillakin oli,ja hän ollut jo naimisissa kauan senjälkeen ja saanut 2 lastakin, kaikki ok. Suuseksiä suojatusti ja kaikki muukin. Älä nyt masennu, kyllä se siitä. Ja ota siihen kundiin tai mieskö se oli, yhteys ja kerro.

Toivottavasti mullekki kävisi noin hyvin ja löytäisin jonkun vielä mutta nyt tuntuu vaa kaikki mahdottomalta. Jep oon ajatellu kirjottaa hänelle mutta en vielä tiedä miten ja mitä kirjoitan mutta yritän tänään sen tehdä.

Vierailija
5/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on estolääkitys, jonka ansiosta rakkulat ei puhkea enää, etkä tartuta muihin.

Vierailija
6/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on estolääkitys, jonka ansiosta rakkulat ei puhkea enää, etkä tartuta muihin.

Mut ei sekään kulma oo 100% mutta kysyn tätä lääkäriltä kun soitan perjantaina tuloksista. Lääkäri väitti että tosiaan en tartuta jos ei oo rakkuloita tai muita oireita mutta netissä taas lukee kaikkee muuta.

T ap

Vierailija
7/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ei sekään kulma oo 100% mutta kysyn tätä lääkäriltä kun soitan perjantaina tuloksista. Lääkäri väitti että tosiaan en tartuta jos ei oo rakkuloita tai muita oireita mutta netissä taas lukee kaikkee muuta.

T ap

Usko lääkäriä, älä nettiä. Netissä puhuu kuka vaan, lääkäri on sentään saanut pitkän koulutuksen yliopistossa.

Kumman sillan ylittäisit autolla: koulutetun insinöörin suunnitteleman ja lujuuslaskeman sekä rakennusmestarin rakennuttaman vai nettiasiantuntija tekemän sillan?

Vierailija
8/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies tiesi tartunnastaan. Sukupuoliherpes on tarttuessaan todella ärhäkkä ja kipeä. Useilla nousee jopa kuume.

Terv. sukupuolitautipolin sh

Vierailija
9/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies tiesi tartunnastaan. Sukupuoliherpes on tarttuessaan todella ärhäkkä ja kipeä. Useilla nousee jopa kuume.

Kyllä kulma oireettomanakin voi levittää mutta jos tiesi niin aika paska jätkä

Vierailija
10/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs helvetistä aloittajanainen sen voi tietää, ettei juuri hänellä ole ollut se herpes jo ennen ja nyt onkin tartuttanut sen tahtomattaan tähän mieheen ? Niinpä, ei mistään ! Eli turha ainakaan heittäytyä marttyyriksi ja itkeä kohtaloaan. Noi voi olla joskus kauankin oireettomia eikä suinkaan aina se ensimmäinen kerta ole se kivuliain vaikka yleensä onkin. 

Vierailija
11/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kulta pieni sure. Mulla on ollut herpes ja ärhäkkä aluksi jo noin 35 vuotta. Olen naimisissa ja 2 ihanaa lasta. Nykyään olen akuuttina ehkä 1-2 kertaa vuodessa, muuten naidaan vaimon kanssa kuin kanit joka päivä. Ei se elämä yhteen herpekseen lopu. Tutkimusten mukaan yli puolella väestöstä on herpes veressään.

Aluksi se toki oli kivulias ja rakkulat ilmaantui kerran kuukaudessa, välillä useamminkin, mutta minulla oli luokkaa erittäin ärhäkkä. Aikaa myöten hellitti ja nykyään sitä ei enää edes muista. M55v.

Vierailija
12/31 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kulta pieni sure. Mulla on ollut herpes ja ärhäkkä aluksi jo noin 35 vuotta. Olen naimisissa ja 2 ihanaa lasta. Nykyään olen akuuttina ehkä 1-2 kertaa vuodessa, muuten naidaan vaimon kanssa kuin kanit joka päivä. Ei se elämä yhteen herpekseen lopu. Tutkimusten mukaan yli puolella väestöstä on herpes veressään.

Aluksi se toki oli kivulias ja rakkulat ilmaantui kerran kuukaudessa, välillä useamminkin, mutta minulla oli luokkaa erittäin ärhäkkä. Aikaa myöten hellitti ja nykyään sitä ei enää edes muista. M55v.

Niin ja nauti siitä kutinavaiheesta. Aina kun rakkulat alkavat paranemaan, niin tulee kutinavaihe, sillin vetelen pitkin hitain vedoin pitkää kyrpäni vartta ja voi kiesus niitä orgasmeja, mitä silloin saan. Sellaisia orgasmeja ei saa kuin herpesihminen.

Vierailija
13/31 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte vauhdittaa rokotetta, niin meitä parin tuhannen hengen ryhmä redditissä. Siellä keskustellaan englanniksi tulevista hoidoista ja sieltä kuulee uusimmat uutiset lääkerintamalta.

Pari tyyppiä on suoraan yhteydessä näihin tutkimuslaitoksen. Joulukuussa saamme alustavat tulokset marsukokeista. Hiiristä HSV on pystytty poistamaan jo 95% latentista herpeksestä. Tämä tarkoittaa sitä ettei herpes enään vaivaa vaan kuolee pois.

Itse olen jo lahjoittanut ja lahjoitan jatkossakin tänne. Tutkimuslaitos saa kyllä rahoitusta valtiolta, mutta se tulee aina vuoden kahden viiveellä. Näin tutkimuksen alkuvaiheessa yksityiset lahjoitukset vauhdittavat tutkimuksia ainakin vuodella tai jopa kahdella vuodella. Jos kaikki menee hyvin, niin parantava rokote on ihmisillä ehkä viiden vuoden kuluttua.

Tässä suora linkki lahjoitukseen:

http://engage.fredhutch.org/site/TR/PersonalFundraisingPages/General?px…

Ja tässä tutkimukseen:

https://www.fredhutch.org/en/news/center-news/2020/08/herpes-simplex-ge…

Reddit -ryhmä on sellainen kuin HerpesCureResearch.

Vierailija
14/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos faktatiedoista! Jos liittyy HerpesCureResearch-ryhmään, näkyykö jäsenyys Facebookissa tai muualla?

Vierailija
15/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalontovereita löytyy tästä ryhmästä

https://www.facebook.com/groups/1067054010015941/

Vierailija
16/31 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikobherpes tarttua saunan lauteilta tai runkatessa?

Vierailija
17/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseiseen tapaukseen en ota kantaa, mutta voin sulle _asiantuntijalle_ (?) kertoa, että ensitartuntaa ei välttämättä aina itse huomaa/sitä ei ole. Itsellä epäiltiin lääkäriä myöten 2 vuotta hiivasienitulehduksia, ennenkuin verikokeilla varmistui hsv2-virukseksi.

Terv. Herpeksestä kärsivä

18/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaaliherpesrakkulat saattavat tulla vaikka kerran parissa vuodessa, ei se elämä siihe. Kaadu. Itse kullakin tässä on genitaaliherpes.

Vierailija
19/31 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut varmaan 25 vuotta. Parilla ekalla kerralla oli rakkuloita jotka kipeitä. Vähitellen laantui, nykyisin ei ole edes kerran vuodessa. Herpes ei tartu kuin akuuttina, ja sen kyllä huomaa milloin se alkaa. Ei ole maailmanloppu. Ei vaikuta synnytykseen. Etkä ole maailman ainoa tämän asian kanssa.

Vierailija
20/31 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Ei lopu ei.. Mutta en pysty enää ikinä harrastamaan seksiä, ja en halua tartuttaa tätä myöskään kenenkään muuhun. En voi ikinä ryhtyä parisuhteeseen tai hankkimaan perhettä ellei tuo rokote tule pian.. Jos tää mies tiesi ja ois kertonut mulle nii en välttämättä ois harrastanut seksiä hänen kanssaan. Ei auta ku kestää vaan

T ap

Noinkin voi käydä jos ylenkatsoo ja hylkää Raamatun osoittaman Elämän tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän