Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ekaluokkalaisenne iltapäiväkerhon jälkeen kotona vai kavereilla?

Vierailija
23.01.2014 |

Ja sopivatko lapsenne itse kaverien kanssa kaverikyläilyistä yms.? Vai sovitteko muiden vanhempien kanssa lapsenne menemisistä?

Meidän ekaluokkalaisella on yksi harrastus viikossa ja muuten ollaan aika paljon kotona, etenkin näin talvella. Nyt olen miettinyt, että onko tämä outoa, ovatko muiden lapset enemmän kavereillaan? Tai onko enemmän harrastuksia?

Olen ajatellut, että ip-kerhossa on kuitenkin kavereiden kanssa ja illat voisi rauhoittaa, kun läksytkin pitää jossain vaiheessa tehdä.

MIten muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika haetaan ip kerhosta 16.30,sen jälkeen läksyt ja saa tietty mennä kavereiden kanssa ulos,mutta kaverit tuppaa tulemaan meille.kenenkään muun kotiin ei pääse leikkimään

Vierailija
2/4 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Me olemme kotona vasta vähän ennen viittä. Viime aikoina poika on alkanut tehdä läksyt jo ip-kerhossa, joten kotona ei tarvitse kuin tarkistaa läksyt. Aikaa jää sitten enemmän kavereille tai vaan oleiluun. Poika saa mennä kaverilla jos haluaa ja meille saa aina tulla kavereita, jos ei ole muuta. Pojalla ei ole kuin yksi harrastus arki-iltana, joten arkena ei ole liikaa pakollisia menoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Meillä lapsi ei osaa itse vielä sopia kaverille menoista,ja itse en aina jaksa.

Onko muita

Vierailija
4/4 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, usein on kotona. Aina ei tee läksyjä ip kerhossa, joten illalla on vielä ne tehtävä. Parina iltana harrastus. Ja lapsi itse haluaa pitää iltoja, jolloin ei ole ohjelmaa vaan voi olal kotona ja lukea tai katsoa tv:tä tai touhuilla omiaan. Vierailuja saattaa sopia itse ja vanhempienkin kautta sovitaan. Osa kavereista asuu sen verran kaukana, että vierailu vaatii vanhempien kuskausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi