Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veikkaan kauan on synnytyksestä?

Vierailija
22.01.2014 |

En ole treenannut kovin kuin kuvassa näkyy, ihan perus kävely ja oma aika niin paino tippunut

http://aijaa.com/fnthHL

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ap jo sanonu 3 päivää?

Vierailija
22/25 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ap, sulla on nyt aika paljon tärkeämpää ajateltavaa kun toi sun maha.... Itsellä on ollut synnytysten jälkeen noin kuukauden isohko maha ja sitten n.6kk synnytyksestä olen ollut "kondiksessa". Ihan ilman miettimistä ja valokuvailua. Rauhoitu ja nauti vauvastasi, se on nyt sun prioriteetti nro 1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:37"]Rakas ap, sulla on nyt aika paljon tärkeämpää ajateltavaa kun toi sun maha.... Itsellä on ollut synnytysten jälkeen noin kuukauden isohko maha ja sitten n.6kk synnytyksestä olen ollut "kondiksessa". Ihan ilman miettimistä ja valokuvailua. Rauhoitu ja nauti vauvastasi, se on nyt sun prioriteetti nro 1.

[/quote]

Ap lienee sen verran simppeli että parempi kertoa..

Prioriteetti nro 1 tarkoittaa siis sitä että vauvasi on nyt tärkeysjärjestyksessä ekana

Vierailija
24/25 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!

Vierailija
25/25 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:37"]Rakas ap, sulla on nyt aika paljon tärkeämpää ajateltavaa kun toi sun maha.... Itsellä on ollut synnytysten jälkeen noin kuukauden isohko maha ja sitten n.6kk synnytyksestä olen ollut "kondiksessa". Ihan ilman miettimistä ja valokuvailua. Rauhoitu ja nauti vauvastasi, se on nyt sun prioriteetti nro 1.

[/quote]

Ap lienee sen verran simppeli että parempi kertoa..

Prioriteetti nro 1 tarkoittaa siis sitä että vauvasi on nyt tärkeysjärjestyksessä ekana

[/quote]

No kiitos kovasti kun minulle kerroit näin selvästi että asian ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi