Mitä veikkaan kauan on synnytyksestä?
En ole treenannut kovin kuin kuvassa näkyy, ihan perus kävely ja oma aika niin paino tippunut
Kommentit (25)
Rakas ap, sulla on nyt aika paljon tärkeämpää ajateltavaa kun toi sun maha.... Itsellä on ollut synnytysten jälkeen noin kuukauden isohko maha ja sitten n.6kk synnytyksestä olen ollut "kondiksessa". Ihan ilman miettimistä ja valokuvailua. Rauhoitu ja nauti vauvastasi, se on nyt sun prioriteetti nro 1.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:37"]Rakas ap, sulla on nyt aika paljon tärkeämpää ajateltavaa kun toi sun maha.... Itsellä on ollut synnytysten jälkeen noin kuukauden isohko maha ja sitten n.6kk synnytyksestä olen ollut "kondiksessa". Ihan ilman miettimistä ja valokuvailua. Rauhoitu ja nauti vauvastasi, se on nyt sun prioriteetti nro 1.
[/quote]
Ap lienee sen verran simppeli että parempi kertoa..
Prioriteetti nro 1 tarkoittaa siis sitä että vauvasi on nyt tärkeysjärjestyksessä ekana
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:37"]Rakas ap, sulla on nyt aika paljon tärkeämpää ajateltavaa kun toi sun maha.... Itsellä on ollut synnytysten jälkeen noin kuukauden isohko maha ja sitten n.6kk synnytyksestä olen ollut "kondiksessa". Ihan ilman miettimistä ja valokuvailua. Rauhoitu ja nauti vauvastasi, se on nyt sun prioriteetti nro 1.
[/quote]
Ap lienee sen verran simppeli että parempi kertoa..
Prioriteetti nro 1 tarkoittaa siis sitä että vauvasi on nyt tärkeysjärjestyksessä ekana
[/quote]
No kiitos kovasti kun minulle kerroit näin selvästi että asian ymmärrän.
Eiks ap jo sanonu 3 päivää?