Jutta ja Superdieetit 22.1
Nyt alkoi! Mitä mieltä? Onnistuuko 45 kilon pudottaminen?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:46"]Hienosti laihdutti, aika hassu oli kehonmuoto, kun melkein kaikki massa oli yläkropassa. Saisi Juttaakin muuten kuvata enemmän tiukoissa paidoissa ja housuissa, hyvä peppu ja rinnat vaikka kumia ovatkin ;) Erittäin hyvännäköinen nelikymppinen nainen.
[/quote]
Nelikymppinen nainen? Katjahan on 32 vee.
Mutta siis hyvännäköinen kyllä on.
Paljon vetoa että tolla Katjalla on Cushingin syndrooma.
Olin Jutta on the road -luennolla tässä kuussa Espoossa. Katja oli siellä myös, ja Jutta pyysi sitä nousta esiin yleisön joukosta. Katja istui lähellä mua, joten näin hänet hyvin. Ja hän oli kyllä mielestäni vielä hoikempi kuin tuon ohjelman lopussa.
Mahtava huumorintaju Katjalla. Ihanan oloinen ihminen.
Jutta oli törkeän piilovittuileva varsinkin alussa. Voisi oppia kunnioittamaan ihmisiä painosta riippumatta.
Aika hyvin näyttäis läski lähtevän
Aivan mahtava kroppa tuolla punatukkaisella personal trainerilla Kaisalla!
Aika iso vaara on kyllä ratketa, voi olla että osa kiloista tulee palaamaan ohjelman jälkeen. Mutta tuskinpa tuohon alkuperäiseen kokoon.
Hyvää läppää kyllä tuolta lentää.
Upea, urhea tyttö! Nostan hattua korkealle ja toivon kaikkea parasta ja hyvää.
Mahtavasti laihdutti 40kg. Varmasti jatkuu vielä, tuntui motivaatiota olevan. Kateeksi käy (pitäisi itse laihduttaa 30kg eli lähtötaso 92kg).
Harmillista, että Katjan ja miehensä uuden hääkuvan ottaja oli joku sekunda-ammattilainen. Niin paljon nähtiin vaivaa pukujen, meikin ja hiusten kanssa ja lopputuloksena on joku salamalla-päin-naamaa räpsäisy.