Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta ja Superdieetit 22.1

Vierailija
22.01.2014 |

Nyt alkoi! Mitä mieltä? Onnistuuko 45 kilon pudottaminen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa rohkeutta uskaltautua kaiken kansan arvosteltavaksi tuolla aloituspainolla. Asenne oli ainakin kohdallaan. Ihmetytti suorastaan, että noin myönteisellä elämänasenteella paino oli ylipäätään päässyt nousemaan tuollaisiin lukemIin. Myöskin pariskunnan keskinäiset välit näyttivät olevan erinomaiset. Eli parisuhdeonnikaan ei ole aina ulkonaisista seikoista kiinni (vertauksena vaikkapa monet Satuhäät-parit, jotka ulkoisesti hyvässä kunnossa, mutta keskinäiset välit kaikkea muuta).

Vierailija
2/37 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti laihdutti, aika hassu oli kehonmuoto, kun melkein kaikki massa oli yläkropassa. Saisi Juttaakin muuten kuvata enemmän tiukoissa paidoissa ja housuissa, hyvä peppu ja rinnat vaikka kumia ovatkin ;) Erittäin hyvännäköinen nelikymppinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko missään ilmi paljonko se mies sai painoa pudotettua? Ei ainakaan kauheesti näyttänyt kaventuneen salitreenistä huolimatta...

Mutta ihanan positiivinen ihminen tämä Katja, moni vois ottaa mallia tuollaisesta asenteesta ja samaa ihmettelin kuin 18 että tuollaisella positiivisella asenteella oli paino noussut noin korkealle. Mutta hienosti pudotti ja toivottavasti saa sen vauvankin jossain vaiheessa :) 

Ja voi hyvänen aika kun nauroin siinä loppupunnituksessa kun itsekin ihmetteli oman päänsä kokoa :D :D 

Ja se pt oli KUUUUUMA, ihan näin heteronaisenkin näkökulmasta ;)

Vierailija
4/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän se paino lähti putoamaan, musta olisi hauska nähdä miltä tämä nainen näyttää esim. nyt (jos on vielä laihtunut), kun laihtui ja kasvonpiirteet alkoivat tulla paremmin esiin, niin näytti mun mielestä kasvoista kauniilta, jos laihtuu lisää niin voi olla jopa aikamoinen hottis!?

Mutta taas tää personal trainer jonka kroppaa ihastelitte.. joo, kyllä näki että töitä on tehty ja hatunnosto sille, mutta mun mielestä kyllä jo aivan liian miesmäinen kroppa, siis yläkroppa.. ai kamala... ihmettelen miten jonkun naisen mielestä kyseinen kroppa voi olla upea? Miehistä puhumattakaan... No mutta siis makuja on monia, kaunis nainenhan hänkin oli mahtavista muskeleista huolimatta :)

Vierailija
5/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oli tosi positiivinen jakso, koska Kaisan asenne oli niin hieno ja osasi myös nauraa itselleen ja oli rehellinen kertoessaan, että syömällä on läski tullut. Tavoite oli kirkkaana mielessä ja motivoi häntä. Mun mielestä Jutta oli myös tosi tsemppaava, samoin pt, joka ei räyhännyt, kuten se edelliskauden Satu. Ja oli ihana nähdä, miten pariskunnalla oli lämpimät välit! Kaikkea hyvää jatkoon hänelle, toivottavasti jatkaa vielä projektia.  

Vierailija
6/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt alusta, kerrottiinko mikä hänet oli ajanut tuohon painoon.

Mua kummeksuttaaa näissä, että jos tahtoa ja intoa löytyy ja tuloksiakin tulee, miksi ei ole itsekseen pystynyt mihinkään?

Vierailija
7/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos kaikki pystyisivät painonpudotukseen yhtä helposti ja vaivattomasti yksikseen ilman personal traineria ja ruokaohjelmaa, niin eipä ylipainoisia kait olis olemassakaan.

Hienoa Katja! Muutoksesi jo puolessa vuodessa oli upea ja toivottavasti painonpudotus on jatkunut mallikkaasti. Olet todella positiivinen ja kaunis ihminen.

Vierailija
8/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 09:55"]

Mua kummeksuttaaa näissä, että jos tahtoa ja intoa löytyy ja tuloksiakin tulee, miksi ei ole itsekseen pystynyt mihinkään?

[/quote]

Söi liikaa ja myönsi sen ihan itse. Ei uskotellut syövänsä vain salaattia ja olevansa säästöliekillä, vaan oli täysin totuudenmukainen ongelmastaan. Hieno tulos. Kaikkea hyvää hänelle.

Vierailija
9/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se pt oli ihan hirvee :-D kauniit kasvot mutta se yläkroppa... yöks...

Vierailija
10/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan näissä mitoissa ihan jäätävät erot! (lähde: ohjelman nettisivut)

Puoli vuotta numeroina:              

Paino ennen 150,5kg, nyt 110,2kg

Vaatekoko ennen 54-56, nyt 48

Rinnanympärys ennen 170cm, nyt 124cm

Lantio ennen 136cm, nyt 115cm

Vatsa ennen 150cm, nyt 111cm

Vierailija
11/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt liity suoraan aiheeseen, mutta pakko jättää kommentti, kun oli niin ihana ketju! Paino on aihe, jota 99-prosenttisesti ei osata käsitellä asiallisesti tai toista ihmistä kunnioittavasti tällä palstalla, mutta nämä kannustavat ja positiiviset kommentit olivat ihan mahtavaa luettavaa! Av.laiset kykenevät muuhunkin kuin parjaamiseen, jei! T. Ohis

Vierailija
12/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:12"]

[/quote]

Söi liikaa ja myönsi sen ihan itse. Ei uskotellut syövänsä vain salaattia ja olevansa säästöliekillä, vaan oli täysin totuudenmukainen ongelmastaan. Hieno tulos. Kaikkea hyvää hänelle.

[/quote]

Tuossa on varmaan osittain koko painonpudotuksen (ja terveellisen painon ylläpitämisen) juju. Tunnustaa, mitä todellisuudessa syö ja ymmärtää, ettei normaalipainossakaan voi ottaa joka päivä jotain extraa tai kilot on kohta tulleet takaisin. Rehellisyys itselle ja realistinen kehonkuva on varmaan aika tärkeitä, jos haluaa laihtua ja pysyä tavoitepainossaan. (Eikö kilojen palaaminen takaisin johdukin monesti sitä, että ajattelee normaalipainoisena voivansa syödä taas "mitä vain" ja helposti luiskahtaa kohtuudesta takaisin liiallisuuden puoelle.)

Vierailija
13/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:46"]

Hienosti laihdutti, aika hassu oli kehonmuoto, kun melkein kaikki massa oli yläkropassa. Saisi Juttaakin muuten kuvata enemmän tiukoissa paidoissa ja housuissa, hyvä peppu ja rinnat vaikka kumia ovatkin ;) Erittäin hyvännäköinen nelikymppinen nainen.

[/quote]

Minulla on samanlaiset muodot. Alhaalla sorjat jalat ja niiden yläpuolella jokainen ylimääräinen gramma näkyy ja kauas.

Vierailija
14/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:40"]

Ei nyt liity suoraan aiheeseen, mutta pakko jättää kommentti, kun oli niin ihana ketju! Paino on aihe, jota 99-prosenttisesti ei osata käsitellä asiallisesti tai toista ihmistä kunnioittavasti tällä palstalla, mutta nämä kannustavat ja positiiviset kommentit olivat ihan mahtavaa luettavaa! Av.laiset kykenevät muuhunkin kuin parjaamiseen, jei! T. Ohis

[/quote]

Itse asiassa täällä oli huomattavasti asiattomampi ketjukin, jossa Katjaa arvioitiin vähemmän kauniilla termeillä. Se ketju poistettiin. Pidetään tässä ketjussa kielenkäyttö aisoissa, niin ketju säilyy.

Vierailija
15/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin on poistettu. Rupesin ihmetteleen kun juokseva nro 31 mahtuu ensimmäiselle sivulle.

Vierailija
16/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Katja! Olet todella rohkea nainen ja toivon kaikkea hyvää elämääsi! Mahtava esimerkki olet monille kilojen kanssa tuskaileville. 

Vierailija
17/37 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pt:stä ja Jutasta...tai heidän tyylistään. Ihmettelen miksi noin hyvä (?) Vartaloiset pukeutuu tosi tyylittömästi? Tavallaan yltiö naisellisesti; Tekokynnet. , ripset ja erikoinen hiusväri jne , mutta silti hirmu "rajusti"? Ei mitenkään sopinut Jutan tiukka paita, tiukat trikootyyliset (vai mitkä nyt olivatkaan) ja KORKOKENGÄT! Se pt:in olis ksuniimpi vähän pehmeämmässä tyylissä.

Vierailija
18/37 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:59"]

Jutta oli törkeän piilovittuileva varsinkin alussa. Voisi oppia kunnioittamaan ihmisiä painosta riippumatta. 

[/quote]

Millä tavalla Jutta piilovittuili? Itse olin yllättynyt, että Jutta olikin niin kiltti ja kannustava, koska odotukset oli toisenlaisia.

Vierailija
19/37 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

... ei ole pystynyt, koska ei ole ollut motivoitunut. Diabetes ja menkkojen poisjääminen tilanteessa, jossa haluaa raskaaksi on ihan eri tavoin motivoiva tilanne kuin pelkkä "terveys terveyden vuoksi": Esim. raskausdiabeteksen aikana oikean ruokavalion noudattaminen onkin yllättävän helppoa verrattuna tilanteeseen, jossa syömisen seuraukset näkyvät vain läskinä omassa kropassa eivätkä vaikuta enää lapsen terveyteen.

Katja oli kyllä suosikkini kaikista painonpudottajista. Samoin treenari oli mukava verrattuna siihen, että joku sivistymätön akka huutaa Tampereen murteella: Nyt ylös siitä, älä esitä, mitä tää tämmönenny on olevinaa!

Vierailija
20/37 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:29"]

Paljon vetoa että tolla Katjalla on Cushingin syndrooma.

[/quote]

No eipä siltä vaikuttanut. Oireyhtymään liittyy esim. lihasheikkous, mutta Katjahan paineli mäkeä ylös ihan kiitettävästi, Juttakin sanoi, että kyllä sieltä voimaakin löytyy pohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä