Miksi e miehet itkevät naisettomuuttaan, jotka eivät ole valmiita antamaan naiselle yhtään mitään?
Edes yhteen ei haluta muuttaa saati, että naisen harrastuksiin osallistuttaisiin tai mietittäisiin yhteistä perhettä.
Kommentit (66)
Ensin pitäisi saada nainen edes kiinnostumaan miehestä ennen kuin noita asioita voi alkaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi saada nainen edes kiinnostumaan miehestä ennen kuin noita asioita voi alkaa miettiä.
Tavallisista miehistä kiinnostuu lähinnä mt ongelmaiset/ylipainoiset, joten miksi edes vaivautua. Kannattaa mennä eteenpäin ja lopettaa naisten etsiminen, ei niitä tässä maassa ole.
Sain 140 kiloisen naisen ulkomailta, sanoin että täällä olis omakotitalo ja kesämökki ilman rouvaa, tuli heti.
Minulla on antaa naiselle juuri sitä täytettä mitä hän tarvitsee
T. 18 /15
Vierailija kirjoitti:
Sain 140 kiloisen naisen ulkomailta, sanoin että täällä olis omakotitalo ja kesämökki ilman rouvaa, tuli heti.
Hienoa, onneksi olkoon! Rouvaa koko rahan edestä!
Olen ihan suoraan kysynytkin yhdeltä kaverilta, että mitä hänellä on tarjota naiselle. Meni ihan hiljaiseksi. Ei ollut yhtään ajatellut, että naisenkin pitäisi saada siinä diilissä jotain.
Miehet ovat lähteneet joukolla itään ja moni on jo Pattayalla. Älkää itkekö!
Iso osa suomalaisista miehistä on sisäänpäin kääntyneitä vätyksiä, eli puiden pilkkominen, kottikärryjen kuskaaminen, kärpäslätkällä huitominen ja vessassa paskantaminen on suurimmat saavutukset ja niitä pitäisi vielä naisen kehuskella, niin ei ole ihme, ettei tänne enää lapsia synny. Jos kirjoitan ihan mitä mieltä olen, niin SUOMALAINEN MIES ON LÄHINNÄ VITSI ja vieläpä HUONO VITSI. Perkele että ne voivatkin olla vastenmielisiä hyypiöitä !
Vierailija kirjoitti:
Iso osa suomalaisista miehistä on sisäänpäin kääntyneitä vätyksiä, eli puiden pilkkominen, kottikärryjen kuskaaminen, kärpäslätkällä huitominen ja vessassa paskantaminen on suurimmat saavutukset ja niitä pitäisi vielä naisen kehuskella, niin ei ole ihme, ettei tänne enää lapsia synny. Jos kirjoitan ihan mitä mieltä olen, niin SUOMALAINEN MIES ON LÄHINNÄ VITSI ja vieläpä HUONO VITSI. Perkele että ne voivatkin olla vastenmielisiä hyypiöitä !
Miksi nainen ei ole itse aktiivinen?
Useimmat miehet haluavat naisen vain reiäksi, ei heitä muu kiinnosta. Ne naiset jotka haluavat vain reiäksi, valitsevat vain komeimmat miehet. Miksi sitä huonon kanssa panisi. Naiset jotka etsivät kumppania eivät tuijota ulkonäköä samalla tavalla, mutta he tunnistavat nämä reiän hakijat jo kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa ei ole välttämättä mitään muuta vikaa kuin tuo feminismisaasteen vaikutus
Vierailija kirjoitti:
Siis pidätkö suomalaisesta miehestä vai et?
Sillä e miehellä voi olla jokin leikkaus tai vamma, jonka vuoksi se on sen määräaikaisen vapautuksen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, onneksi olkoon! Rouvaa koko rahan edestä!
Tekee myös reippaasti töitä, myös kotitöitä. Ei juo, ei polta eikä oo tatuointeja. Aika löytö siis.
Jaa mun kokemuksen mukaan miehet on heti muuttamassa yhteen.
suominaisen kukka on lakastunut t. m27
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ketjussa on sankari, jolta edes tuo vessajuttukaan ei onnistu:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2582656/olen_juonut_niin_paljon_etten_k…
Öö aika vaikea osallistua, kun ei ole sitä naistakaan eikä löydy.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet haluavat naisen vain reiäksi, ei heitä muu kiinnosta. Ne naiset jotka haluavat vain reiäksi, valitsevat vain komeimmat miehet. Miksi sitä huonon kanssa panisi. Naiset jotka etsivät kumppania eivät tuijota ulkonäköä samalla tavalla, mutta he tunnistavat nämä reiän hakijat jo kaukaa.
Kyllä ainakin minua kiinnostaa myös naisen taitavat kädet ja notkea kieli.
Suurin osa miehistä ei itke, he ovat menneet eteenpäin. Heistä ette kuule mitään, jäljelle jää joku marginaalijoukko joka vinkuu somessa ja muualla. Nykyiseen parisuhdemarkkinaan Suomessa on turha kenenkään tuhlata aikaansa, tyhjän saa pyytämättäkin.