Mitä mieltä olette nimestä Mari?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:45"]
Hirveän yleinen, tylsyyteen asti. Ei kuulosta edes kauniilta musta.
[/quote]
Ei Mari nyt niin hirveän yleinen ole. Paljon yleisempiä nimiä ovat Emilia, Johanna, Katariina, Kaisa, Susanna, Sofia, Leena, Maija, Maria, Elisabet, Eeva, Anna, Anne, Anni, Hanna.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:59"]JuoMari, TuoMari, SänkykaMari
[/quote]
Huo(ra)Mari
[/quote]
Terkkuja naisenpieksäjä-exälle! t.Mari
Mieluummin olisin Liisa-Mari Elina Möttönen, kuin Cia-Jennicca Olivia Huttunen
Aiheuttaa mulle niin suuren vihantunteen pelkkä nimen kuuleminen. Ja kaikki vain sen takia, että suunnattomasti inhoan erästä kyseisen nimen omaavaa...
Aivan paska nimi. Jos itse olisin Mari... No, en olisi tässä enää kirjoittamassa. Ranteet olisi viillelty auki vuosia sitten. Ja niin saisi kaikki Marit tehdä. Vittupäitä koko lössi.
Minä rakastan Maria, sanoi hippi sätkää kääriessään.
Mun nimi on Mari ja mun mielestä se on kiva nimi ja se kuka sano et se olis viittä ny jo vuosia sitten ranteet auki nii haistakoo se pitkät paskat se on yks vitun kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Nimeni on Mari ja olen hengissä
Go sisko Go, jeah!
Mun nimi on Mari. En etenkään nuorempana hirveästi tykännyt, kun on todella yleinen nimi ikäluokassani ja sukunimikin oli yleinen niin todellinen tusinanimi. No, nykyään olen ihan sinut nimeni kanssa, etenkin kun mulla nyt on miehen sukunimi jonka kanssa se kuulostaa paljon paremmalta.
Inhoan, tyypillinen huoran nimi. Tykkää kaluista kaikenlaisista, petti avomiestään naapurin perheen isän kanssa + panetti itseään myös hunajapupun eli avomiehen kavereilla.
Siis kavereilla monikossa kun ei siellä kulmilla monellekaan yksi vehje riittänyt
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiin tylsä.