Eronneet, lihavat ja huonosti koulutetut ei menesty Tinderissä
Jotensakin huono tarjonta siellä. Ei viitsi ottaa mitään toisen hylkäämää kesäkollia, vaikka oliskin isän mökki ja musta saksalaisauto.
Kommentit (15)
Joo, sellainen 40+ ikisinkku on sulle hyvä valinta. Sille ei tietenkään ole mitään syytä että on ollut ikänsä ilman parisuhteita.
Miksi ap:sta pitäisi olla kiinnostunut?
Toi ihmisten lokeroihin laittaminen.Jokainen on oma persoona,arvostetaan sitä.
Ihminen ei ole kone,eikä rastitettava vaihtoehto joka menee jatkoon tai hylätään.
Kannattaa syödä vähemmän kuin 200g suklaata päivässä niin pääsee ainakin keskimmäisestä eroon.
Ei siellä menesty hoikka ja koulutettukaan. Sain 10 matchia ja vain yksi näistä jaksoi laiskasti vastailla mun viesteihin.
N43
Eronneet? Kyllä mulle kelpaa ennemmin eronnut 50v kuin peräkammarinpoika
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla koulutusta siellä lue.
= amis, ei jatkoon
vain noin 8% käyttää enää tinderiä säännöllisesti...kannattaa vaihtaa alustaa.
Mä olen tavannut Tinderin kautta 46 miestä reilussa 2,5 vuodessa ja heistä n. 2/3 osaa antoi minulle pakit viimeistään lyhyen tapailun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla koulutusta siellä lue.
= amis, ei jatkoon
Eipä lue aina niilläkään jotka paljastuvat keskustellessa korkeakoulutetuiksi. Jotkut katsos ovat sisältä muutakin kuin joku paperi.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut mies, joka on Tinderissä, on pääsääntöisesti jätetty. Siihen on yleensä aina syynsä, miksi on jätetyksi tullut.
Toinen vaihtoehto on, että mies on tuplaeronnut: jätti vaimon, kun sai jonkun nuoren kissan. Hetkeksi. Tästäkin miestyypistä kannattaa pysyä hiton kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronnut mies, joka on Tinderissä, on pääsääntöisesti jätetty. Siihen on yleensä aina syynsä, miksi on jätetyksi tullut.
Toinen vaihtoehto on, että mies on tuplaeronnut: jätti vaimon, kun sai jonkun nuoren kissan. Hetkeksi. Tästäkin miestyypistä kannattaa pysyä hiton kaukana.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3625585/jatin-sitten-tallaisen-miehen-j…
Ei mulla muuta kuin että aina silloin tällöin tälläkin palstalla naiset avautuvat siitä kuinka tuli jätettyä hyvä mies. Tuossa nyt yksi ketju jonka löysin haulla, siellä useita tarinoita.
Naiset eivät ole aina ihania. Sinä varmasti olet, täydellinen, mutta muut naiset ovat vain ihmisiä. Hyväkin mies voi tulla jätetyksi.
Onko tämä jollekin yllätys?