Mitä mieltä olette nimestä Mari?
Kommentit (34)
Aivan ihana! Olisin omalle tytölle antanut, mutta sisko ehti ensin. Hyvin on kestänyt aikaa, aina yhtä trendikäs.
Hirveän yleinen, tylsyyteen asti. Ei kuulosta edes kauniilta musta.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:44"]Aivan ihana! Olisin omalle tytölle antanut, mutta sisko ehti ensin. Hyvin on kestänyt aikaa, aina yhtä trendikäs.
[/quote]
Tirsk! Oletko tosissasi?!? :D
Kiva nimi. Meidän tytön nimen alkuosa on Mari.
Mari - savun kuningatar, totesi jo 70-luvulla eräs edesmennyt muusikko-runoilija.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:42"]
Aivan paska nimi. Jos itse olisin Mari... No, en olisi tässä enää kirjoittamassa. Ranteet olisi viillelty auki vuosia sitten. Ja niin saisi kaikki Marit tehdä. Vittupäitä koko lössi.
[/quote]
Voi ei, nyt meni viimeinenkin elämänhalun ripe. Mun kaksiosaisen nimen jälkimmäinen osa on Mari, se on pitänyt mut pinnalla kun se etuosa on Sanna. Sanna, voi jumaliste, millanen vanhempi antaa nimeksi Sanna...
Mutta nyt, ei ole vaihtoehtoja.. ranteet auki ja ammeeseen..
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:45"]Kiva nimi. Meidän tytön nimen alkuosa on Mari.
[/quote]
Mari-Sätkä?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:42"]
Aivan paska nimi. Jos itse olisin Mari... No, en olisi tässä enää kirjoittamassa. Ranteet olisi viillelty auki vuosia sitten. Ja niin saisi kaikki Marit tehdä. Vittupäitä koko lössi.
[/quote]
Voi ei, nyt meni viimeinenkin elämänhalun ripe. Mun kaksiosaisen nimen jälkimmäinen osa on Mari, se on pitänyt mut pinnalla kun se etuosa on Sanna. Sanna, voi jumaliste, millanen vanhempi antaa nimeksi Sanna...
Mutta nyt, ei ole vaihtoehtoja.. ranteet auki ja ammeeseen..
[/quote]
Mikö sinua oikein vaivaa?
Heh. Selvästikin tyhmästä nimestä kärsii koko aivotoiminta.
Minusta se on ihan kiva ja normaali nimi. Lapsilla ei ole kauhean yleinen nykyisin. Sen sijaan Annamari on minusta tosi tylsä. Voisin kyllä antaa omalle tytölle nimeksi Mari, se on nätti ja iloinen nimi.
Sekaisin Marista.
(Tosin ei kukaan "alaan perehtynyt" kutsu marihuanaa tai kannabista mariksi, vaan käyttää termejä kukka, budi, buddha, kuqu, poltto, nyppy, weedi, lätkä (hasista), peltsi(hasista), kökkö (hasista)).
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:59"]JuoMari, TuoMari, SänkykaMari
[/quote]
Huo(ra)Mari
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:44"]Aivan ihana! Olisin omalle tytölle antanut, mutta sisko ehti ensin. Hyvin on kestänyt aikaa, aina yhtä trendikäs.
[/quote]
Tirsk! Oletko tosissasi?!? :D
[/quote]
Tirsk, olen aivan tosissani. Omapa on asiani.
Hyvä nimi. Sopii myös yhdysnimiin.
Mari-Aliisa
Mari-Ann
Mari-Anna
Mari-Anne
Mari-Anneli
Mari-Eeva
Mari-Elina
Mari-Elisa
Mari-Elisabet
Mari-Ella
Mari-Ellen
Mari-Emilia
Mari-Eveliina
Mari-Hanna
Mari-Hannele
Mari-Jaana
Mari-Johanna
Mari-Julia
Mari-Kaarina
Mari-Kaisa
Mari-Karoliina
Mari-Katariina
Mari-Katriina
Mari-Kirsikka
Mari-Kukka
Mari-Liisa
Mari-Lotta
Mari-Loviisa
Mari-Lumia
Mari-Mia
Mari-Miia
Mari-Milla
Mari-Minna
Mari-Minttu
Mari-Nea
Mari-Nella
Mari-Pauliina
Mari-Sanna
Mari-Satu
Mari-Sofi
Mari-Sofia
Mari-Sofie
Mari-Sohvi
Mari-Susan
Mari-Susann
Mari-Susanna
Mari-Susanne
Nämä nimet löytyvät väestörekisterikeskuksen tilastosta.
Nimi pitäisi kieltää koska se on huumepropagandaa.
Ja kaksinaismoralistit käyvät kuitenkin marimekossa ostoksilla? ;D
Minun nimeni on Mari! Kiva nimi minusta! Välillä jotkut huutelee, mutten välitä niistä. Jumalan ansiosta olen täällä, ja Jumalan ansiosta jaksan päivittäisen elämäni, vaikka kaikki tekevät pilkkaa nimestäni. Mutta se ei minua haittaa, pilkanteon ansiosta löysin Jumalan, aina ja iankaikkisesti.