Mitä antaisit neuvoksi? Toivon jotain, joka ei voi tapahtua.
En ole muuta toivonut kuin tätä yhtä asiaa yhtä kiihkeästi viimeiset 10 vuotta. Enkä pääse elämässäni eteenpäin, koska tämän toiveen toteutuminen on täysin mahdotonta tässä todellisuudessa- toive on luokkaa "olisinpa noita ja osaisinpa taikoa" (ei kirjaimellisesti, mutta siis täysin mahdoton juttu), eli en voi itse tehdä sen eteen mitään.
Mikään määrä harrastamista kys. asian parissa ei riitä, voin ympäröidä itseäni sillä eikä kaipuuni vähene ollenkaan. Olen ns. pää pilvissä asian suhteen jatkuvasti, päivittäin useamman kerran. Oma elämä tuntuu merkityksettömältä, mutta tuntui se jo nuorempana, kun tämän haaveen tajusin.
Kommentit (2)
Niin kauan kun itse pidät haaveen toteutumista - edes jollain tasolla - mahdollisena, tulet jatkamaan unelmointia. Sitten kun toteat lopullisesti, ettei unelma tule toteutumaan, niin voit surra ja siirtyä eteenpäin. Sen jälkeen elämään tulee muita unelmia ja kiinnostuksia. Onko ne sitten nykyistä parempia on sitten eri asia.
Hmm... Et nyt kertonut tarkemmin,että mistä asiasta on kysymys,mutta miksipä ei voisi tapahtua. Niin kauan kuin on elämää on toivoa :-) Itsekin haaveillut jo pidempään yhdestä asiasta/henkilöstä mikä olisi voinut ehkä joskus toteutua mutta nyt hieman hankalaa ja epätodennäköistä mutta Never Say Never ;-)