Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos oon odottanut seksiä avioliittoon

Vierailija
22.01.2014 |

Niin se ei tarkoita ettenkö meikkaisi, käyttäisi muotivaatteita, kävisi baarissa, olisi hyvä seksissä jne.

Ihan vaan tiedoksi niille jotka nyt näin tuntuu luulevan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu.  Menimme naimisiin enne kuin harrastimme seksiä. Molemmat olimme kumminkin onneksi entisten kanssa sekstailleet. Olimme sillon molemmat harrasuskovaisia. Nykyään ei olla. Seksimme on ihanaa kun sitä joskus harvoin on. Viimeisen vuoden aikana ollut 4 krt. Mies on haluton. Itse haluaisin 1-2krt viikossa. Osaako kukaan sanoa mihin voisin ottaa yhteyttä. Mun on pakko puhua jollekin ammattilaiselle että onko mussa jokin ongelma. Yhdessä olemme olleet 5v. Siksi kehoitan ettei KUKAAN mene naimisiin enne seksiä!!! Se on harha!!! Seksi on iso asia sen kanssa ei saa pelleillä tällä tavoin!!!!!!! Itse mietin viikottain eroa. Vaikka raamatussa ei saisi erota kuin tietyistä syistä niin joskus täytyy tehdä kuin järki ja sydän sanoo!! 

Vierailija
2/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:11"]

Kylläpäs ap:ta lytätään. Pointti oli kai se,että uskovaisiin(?)liitetään turhia ennakkoluuloja. Eli vaikka hän odottaa seksiä avioliittoon,elää silti muuten ns.normaalia elämää. Tuota hyvä seksissä kohtaa minäkin ihmettelen. Mielestäni seksi on hyvää,jos kemiat kohtaa ja opetellaan kumppanin kanssa mistä toinen tykkää,ei se ole jokin luonnonlahjakkuussjuttu tai jotain mitä voi opiskella kokeilematta.

[/quote]

Ap on lukenut juttuja netistä ja nyt hän kokee olevansa perillä asioista, sitä varmaan tarkoitti tuolla hyvyydellä. Väite on siitä huolimatta naurettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:27"]

Olen odottanut ja tulen odottamaan ovat eri asia. Ap on odottanut. Mennyt aikamuoto. Ei odota enää.

[/quote]

Palstan luetunymmärtäminen nyt ei ole muutenkaan huippuluokkaa.

Olisin ap:na kyllä muotoillu että "odotin seksiä avioliittoon ja...".Se olisi selkiyttänyt asiaa.

[/quote]

On odottanut tarkoittaa kyllä suomen kielellä sitä, että on odottanut ja yhä odottaa.

Ettekö osaa suomen kieltä?

Vierailija
4/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:27"]

Olen odottanut ja tulen odottamaan ovat eri asia. Ap on odottanut. Mennyt aikamuoto. Ei odota enää.

[/quote]

Palstan luetunymmärtäminen nyt ei ole muutenkaan huippuluokkaa.

Olisin ap:na kyllä muotoillu että "odotin seksiä avioliittoon ja...".Se olisi selkiyttänyt asiaa.

[/quote]

On odottanut tarkoittaa kyllä suomen kielellä sitä, että on odottanut ja yhä odottaa.

Ettekö osaa suomen kieltä?

[/quote]

Nimenomaan noin. Impeefektillä asia olisi tullut selväksi, mutta sen sijaan vaan intetään täällä, että lukijoissa on vikaa.

Siinä on kyllä vinha perä, että hyvän seksin vuoksi muodostetaan suhteita, jotka osoittautuvat ihan kuraksi, joten siinä mielessä kannatan sitä että sekstaamista kannattaa suhteen alussa lykätä, koska huonoksi osoittautunut suhde on tarvittaessa monin verroin helpompi lopettaa, kun siinä ei ole ollut mukana fyysistä läheisyyttä. Naimisiin en silti menisi korkkaamatta.

Vierailija
5/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:53"]No se, että odotat seksiä avioliittoon, ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. Väittäisin, että melkeimpä huonomman. Ihan vaan sillä, että jos on hyvä sängyssä ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, niin on yleensä parempi ihminen kuin sellainen, joka ei ole. Myös avioliitto onnistuu huomattavasti paremmin, jos seksuaaliset halut ja tarpeet kohtaavat. Ja sehän ei selviä kuin kokeilemalla.

et sä kyllä voi sanoa ihmistä huonommaksi, jos hän on päättänyt odottaa avioliittoon? Taidat olla itse aikamoinen koko kylän jakorasia..

Värkki ei panemisesta kulu yhtään sen enempää naisilla kuin miehilläkään. 40-vuotiaalla synnyttäneellä yhdenillan juttuja harrastavalla naisella, saattaa olla paljon tiukempi, kuin nuorella neitsyellä. Pimpsan tiukkuuteen kun vaikuttaa rakenteelliset seikat sekä lantionpohjan lihakset, ei se paljonko sitä on käytetty.

[/quote]

Vierailija
6/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne ovat juuri tekopyhiä jotka menevät kauheella kiirellä naimisiin (vuodessa) kun on pakko päästä harrastaa seksiä. Itse teimme myös näin ja nyt kaduttaa. Yhteisön ja perheen painostuksella "jouduimme" menemään naimisiin ennen yhteenmuuttoa. Olemme eronneet tässä välissä ja palanneet. Emme sovi yhteen ainakaan seksuaalisesti. Mies ei halua kuin muutaman kerran vuodessa. 

Vierailija
7/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:32"]

Mä tiedän niin monta surullista tarinaa niistä, jotka on odottaneet avioliittoon asti. Aikuiset miehet on mulle sydäntäsärkevästi itkeneet sitä pettymystä ja kipua, kun se ihana neitseellinen vaimo olikin sängyssä kylmä lahna, jota ei saanut ees koskea. Sama juttu monella naisella. Odotettiin kauheesti jotain ihanaa ja sit se mies olikin joku vässy, ehkä odottikin vaan sen takia, ettei ollut seksuaalisia haluja yleensäkään tai pahimmassa tapauksessa ei ees seiso, saatiin sit neito "huijattua" naimisiin. Hääyönäkin piti vaan grillille mennä ostamaan makkaraperunoita. Terv 2

[/quote]

Mua kiinnostaa MIKSI niin monet miehet on sulle tulleet itkemään lahnoja vaimojaan? Oletko jonkunlainen uskonnollinen terapeutti? Itse kuulun uskonyhteisöön jossa opetetaan että seksi kuuluu avioliittoon, oletettavasti tunnen siis useammankin parin jotka ovat odottaneet seksiä avioliittoon. Tai mistäs minä tiedän kun ei ole tapana udella sitä naimisiin menneiltä pareilta. Puhumattakaan siitä että ko. parit sitten ympäriinsä huutelisivat millaista se seksi sitten oli. Aika outoa mielestäni tuntea MONTA jotka ovat odottaneet avioliittoon ja pettyneet :O

p.s. Me mentiin nuorina naimisiin, ei maltettu odottaa ihan avioliittoon asti mutta kyllä se seksi on kivaksi muuttunut omalta kohdaltani vasta sitten kun sain ekan lapsen ja järkyttävät yhdyntäkivut loppuivat. Samalla myös tässä vuosien myötä (18v yhdessä) ollaan opeteltu parhaimmiksi mahdollisiksi seksikumppaneiksi toisillemme, ei tee mieli edes kokeilla muita :)

Vierailija
8/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta kerronpa vaan etten suosittele odottamaan avioliittoon. Olen entinen uskovainen, menin naimisiin ensimmäisen poikaystävän kanssa, saatiin lapsia kaksi, kunnes tajusin erota vl piireistä. 8 vuotta oltu yhdessä ja tällä hetkellä olen siinä pisteessä että olen joutunut myöntämään itselleni, että rakastan kyllä miestäni, mutta en niin kuin miestä. Olen harrastanut seksiä yhden random tuttavan kanssa ja ensimmäistä kertaa elämässäni olen tajunnut että seksistä voi sittenkin tykätä. Siihen asti olin luullut olevani joku seksuaalivammainen, joka vaan ei halua seksiä. Ja Se on syönyt suhdettta aika lailla kun toista vaan ei ole tehnyt mieli. Että tällaisen vinkin nyt haluaisin kertoa. Tällä hetkellä minulla ei ole aviomiestä kohtaan oikein mitään sellaisia tunteita joita pitäisi olla rakastamaaansa miestä kohtaan. Kokeilemme olla asumuserossa kavereina, jos vaikka ne tunteet vielä löytyisivät jostain. Saa nähdä miten käy... Minusta tämä on surullista.

Vierailija
9/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut väsyneet Äipät ja Yksinhuoltajat lässyttää paskaa.

Miehenä jaksais tollasia akkoja katella ketkä täällä vaan jauhaa jostain turhista asioista... tähänki vain eksyin kun olin etsimässä imuriin liittyvää niksiä terveisin Yh isä jolla ei tod.ole teidän ämmien ongelmia.. ei yhen illan juttuja,ei baareja eikä alkolia.

Vierailija
10/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:31"]

Täällä toinen, joka odotti avioliittoon saakka seksin harrastamista. Naimisssa oltu kohta 13 vuotta ja edelleen hyvin menee. 

Sitä haluan sanoa aiheesta on se, että oman kokemuksen mukaan ainakin meidän piireissä kun seksiä odotetaan avioliittoon saakka seksin lähtökohtana on se, että se on taito, jota opetellaan eikä jotain, jonka joku joko osaa tai ei. Eli sekä miehillä ja naisilla lähtökohtana on se, että asiasta keskustellaan, kommunikoidaan, otetaan selvää mistä toinen tykkää ja mistä ei ja yhdessä pyritään löytämään ne tavat ja keinot, jotka tuo parhaan tyydytyksen molemmille. Totta on, että sitä ei voi tietää ennen kuin kokeilee, joten ymmärretään se, että seksi on elävä asia, joka muuttuu vuosien varrella, eikä niin, että jämähdetään siihen, että minä tykkään tästä ja jämähdetään siihen.

Musta se on aika terve näkökulma.

[/quote]

Juuri näin! Mun mielestä on tyhmää ajatella että parempi koeajaa, koska entäs jos seksi_ei_toimi? Mitä tämä edes tarkoittaa? Jos kyse on jostain erektiohäiriöistä, niin nekin ovat yleensä hoidettavissa olevia asioita, enkä usko että nekään pariskunnat jotka eivät odota avioliittoon kuitenkaan jättäisivät parisuhteen heti ensimmäisen haasteen edessä, edes seksielämän saralla? Kyllä seksin saa toimimaan sen rakastamansa ihmisen kanssa, kunhan molemmat on valmiita kuuntelemaan ja pyrkimään siihen, että toisella olisi mahdollisimman hyvä olla. Siihen ei koe-ajoja paljoa tarvita, on vain hauskaa ja turvallista opetella kaikki yhdessä.

T. toinen avioliittoon asti odotttanut ja tyytyväinen

Vierailija
11/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä odotin. Jälkiviisaana ois pitänyt koeajaa mies. Seksi oli surkeaa, mis tumpelo ja ihan eri sfääreissä seksuaalisesti. Nykyään on eks mies.

Vierailija
12/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:39"]

Niin se ei tarkoita ettenkö meikkaisi, käyttäisi muotivaatteita, kävisi baarissa, olisi hyvä seksissä jne.

[/quote]

OK, tosin vahvistusta siitä, että olisit hyvä tai huono seksissä ei siis ole olemassa joten se jää sitten nähtäväksi. Muilta osin asiat ovat siis tulleet todistetuksi.

Vierailija
13/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:39"]

Entä jos seksi ei toimi? Voi olla muuten hyvä pari mutta on aina mahdollista että seksi ei vaan toimi vaikka kuinka haluaisi. Kyllä siksi kannattaa kokeilla se ensin ettei tee isoa virhettä josta kärsii molemmat.

[/quote]

Vierailija
14/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, että olet hyvä seksissä jos et ole seksiä harrastanut (pussailua ja käsipeliä ei lasketa)? Taidat olla vähän yksinkertainen tapaus, mutta ei hätää, ottajia riittää teillekin. 

Vierailija
15/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että odotat seksiä avioliittoon, ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. Väittäisin, että melkeimpä huonomman. Ihan vaan sillä, että jos on hyvä sängyssä ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, niin on yleensä parempi ihminen kuin sellainen, joka ei ole. Myös avioliitto onnistuu huomattavasti paremmin, jos seksuaaliset halut ja tarpeet kohtaavat. Ja sehän ei selviä kuin kokeilemalla.

Värkki ei panemisesta kulu yhtään sen enempää naisilla kuin miehilläkään. 40-vuotiaalla synnyttäneellä yhdenillan juttuja harrastavalla naisella, saattaa olla paljon tiukempi, kuin nuorella neitsyellä. Pimpsan tiukkuuteen kun vaikuttaa rakenteelliset seikat sekä lantionpohjan lihakset, ei se paljonko sitä on käytetty.

Vierailija
16/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoivuus ja harkinta seksissä on hyvä, ei kannata kerä kokemuksia joita myöhemmin katuu. Mutta ihme hihhulimeininkiä mennä naimisiin kokeilematta toimiiko seksi.

Vierailija
17/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö! Seksi opetellaan, kukaan ei osaa nussia syntyessään! Eli ei, et ole hyvä seksissä, jos et ole sitä harrastanut. Jotkut ovat vapautuneempia ja oppivat nopeammin, mitta kukaan ei ole seppä syntyessään!

Vierailija
18/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ap:ta lytätään. Pointti oli kai se,että uskovaisiin(?)liitetään turhia ennakkoluuloja. Eli vaikka hän odottaa seksiä avioliittoon,elää silti muuten ns.normaalia elämää. Tuota hyvä seksissä kohtaa minäkin ihmettelen. Mielestäni seksi on hyvää,jos kemiat kohtaa ja opetellaan kumppanin kanssa mistä toinen tykkää,ei se ole jokin luonnonlahjakkuussjuttu tai jotain mitä voi opiskella kokeilematta.

Vierailija
19/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:47"]

Mistä sä tiedät, että olet hyvä seksissä jos et ole seksiä harrastanut (pussailua ja käsipeliä ei lasketa)? Taidat olla vähän yksinkertainen tapaus, mutta ei hätää, ottajia riittää teillekin. 

[/quote]

MÄ tiedän olevani hyvä siinä missä tekin. En tarvitse kymmeniä todistajia taidoilleni, yksi riittää

Vierailija
20/45 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 14:53"]No se, että odotat seksiä avioliittoon, ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. Väittäisin, että melkeimpä huonomman. Ihan vaan sillä, että jos on hyvä sängyssä ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, niin on yleensä parempi ihminen kuin sellainen, joka ei ole. Myös avioliitto onnistuu huomattavasti paremmin, jos seksuaaliset halut ja tarpeet kohtaavat. Ja sehän ei selviä kuin kokeilemalla.

[/quote]

No ap harrastaa seksiä päivittäin ja kemiat mieheni kanssa kohtaa. Joten olen siis parempi ihminen. Ja löysyydestä ei tietoakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi