Asuntolainaa jäljellä 70 000e.
Mulla ja miehellä siis yhteensä. Kerroin tämän siksi, ettäs tiedätte.
Mielestäni määrä on melko vähäinen.
Kommentit (39)
Itse asiassa aika paljon. Toisaalta juurikin wt-piireissä ehkä tuntuu vähältä kun on saatu keploteltua kulutusluottoja melkein sama määrä. Realiteetit hämärtyy.
Itse asiassa aika paljon. Toisaalta juurikin wt-piireissä ehkä tuntuu vähältä kun on saatu keploteltua kulutusluottoja melkein sama määrä. Realiteetit hämärtyy.
Mulla 900e. Varaa olisi koska tahansa maksaa kaikki kerralla pois mutta taidan hyödyntää korkojen verovähennysoikeuden viimeiseen senttiin asti :)
Juu niin, mullakin yksin puolet tuosta. Olen eläkkeellä, minimi, joten mulla taitaa mennä loppuikä sen maksamiseen, jos ehdinkään. Ei se mustakaan kamala ois, jos olis töitä.
Huh, mulla ei onneksi ole velkaa ollenkaan, omaisuutta vain uudehkon pikkuauton ja laadukkaiden design-huonekalujen verran.
No meillä yhteensä hieman yli 160 000€, et repikää siitä. Ollaan nelikymppinen pariskunta kera kahden lapsen. Maksuaikaa jäljellä vielä yli 10 vuotta et ei kyl pääse prassailee.
Minkälaisilla tuloilla ja minkälaisesta asunnosta ap? Vaikuttaa hieman siihen onko tuo jäljellä oleva 70k paljon lainaa vai vähän lainaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:12"]
Huh, mulla ei onneksi ole velkaa ollenkaan, omaisuutta vain uudehkon pikkuauton ja laadukkaiden design-huonekalujen verran.
[/quote]
Joitten kumpienkin arvo puolittuu joka vuosi.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:17"]
Minkälaisilla tuloilla ja minkälaisesta asunnosta ap? Vaikuttaa hieman siihen onko tuo jäljellä oleva 70k paljon lainaa vai vähän lainaa.
[/quote]
Kätöseen jää taloudessamme n. 4000e/kk (vain mä olen palkkatyössä), peruskorjattu puutalo kaupungin keskustassa, arvo n. 400 000e.
Alkuketjun innokkaalle kommentoijalle tiedoksi, että mitään muita lainoja ei ole koskaan otettu, eikä oteta.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:18"]
Mulla ei oo yhtään, lälällälää!
[/quote]
Mut onks sulla silti oma talo/asunto?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:12"]
[/quote]
Joitten kumpienkin arvo puolittuu joka vuosi.
[/quote]
Niin no, huonekaluja uusin toki säännöllisesti, sitä mukaa kuin mitä kivaa löydän ja mistä vanhasta viitsin luopua, samoin auton päivitän uuteen aina kolmen-neljän vuoden välein.
On se jo ihan hyvin, tietysti riippuu siitä minkä ikäisiä olette, jos olette kuusikymppisiä, niin ei se sit niin hyvä olekaan.
Meidän asuntokaan ei maksanut noin paljoa :D
Mäkin kerron, että meillä on asuntolainaa 4978,24 euroa jäljellä! Vuosi 2015 alkaa velattomana!
Kymmenen vuotta sitä kesti ja alle neljäkymmentä vuotiaana velattomana isossa rivarissa stadissa! Jeees!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:18"]
Mulla ei oo yhtään, lälällälää!
[/quote]
Mut onks sulla silti oma talo/asunto?
[/quote]
On! :)