Uskotko että ihmimen on käynyt kuussa?
YouTubessa on monia dokumenttielokuvia joissa paljastuu kuulentojen mahdollisuus. Itse kuussa muka käyneet astronautit kieltäytyvät ohjelmassa vannomasta käsi Raamatulla käyneensä kuussa, yksi astronauteista lyö asiasta kysynyttä tv-toimittajaa, mutta ei suostu todistamaan. Lukemattomat todisteet puhuvat asiaa vastaan. Katso ja mieti itse.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:16"]
Kuuauto ja sen tekemät jäljetkin näkyvät...
Oletteko te hölmöt samoja jotka uskovat kummituksiin?
[/quote]
Näjkyvät... missä? NASA:n kuvissako? Kuuautohan siellä on käynyt, mutta ihminen ei.
[/quote]
Huoh...
En todellakaan usko. Ihminen ei ole käynyt kuussa. se on varma tieto mistä vaan ei uskalleta puhua, se politiikkaa. Luulisi että se on kaikille selvä asia
Kyllä minä ihmettelen, että miten se kaikki tekniikka saattoi olla jos silloin mahdollista, kun nyt ei radio meinaa kuulua kunnolla tavallisessa vastaanottimessa, autot toimivat miten sattuvat ja muutenkin tuntuu siltä, että ei ole kehitys kehittynyt kuulentovuosista.
Sputnikien olen kyllä omin silmin nähnyt lentävän tuolla jossakin - eikä tämä ole mitään politiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:20"]
En osaa sanoa uskonko, mutta haluaisin kyllä saada tietää minkä takia se lippu liehuu virallisessa NASAn kuvassa kuukävelyltä, vaikka kuussa ei tuule.
[/quote] Siis ihan todellako et tiedä? Voi helvetti miten tietämättömiä ihmisiä on olemassa. Sano nyt vielä että Kiinan muuri näkyy avaruuteen?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:24"]
Itse en ole perehtynyt tarkemmin asiaan, mutta miettinyt kyllä että miksi kukaan ei uudestaan ole sinne mennyt.
[/quote]
Avaruuden valloitus oli lähinnä sellaista kylmän sodan ajan kilpailua, innostus on laantunut. Ei ole oikeasti tarpeellista lähettää ihmistä kuuhun, kun sinne voi lähettää robotteja.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:28"]
En todellakaan usko. Ihminen ei ole käynyt kuussa. se on varma tieto mistä vaan ei uskalleta puhua, se politiikkaa. Luulisi että se on kaikille selvä asia
[/quote]
Vedäpä sinä se foliohattusi syvemmälle päähäs ja mutise itseksesi.
Epäilen suuresti että kuussa olisi käyty. 60-luvulla oli vielä aika onnetonta tekniikkaa...
Epäilen suuresti että kuussa olisi käyty. 60-luvulla oli vielä aika onnetonta tekniikkaa...
Uskon. Uskon myös luotaimiin ja avaruusasemiin ja niihin miehiin siellä ja että he välillä poistuvat siitä kuupasta ulos tekemään korjauksia. Miksi siis ei olisi voitu Kuussa käväistä? Ei välttämättä ihan silloin kun USA näin väitti, mutta kyllä tähän mennessä siellä jo joku ihminen on käynyt.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:40"]
[/quote]
Olihan 60-luvun Bond-lehvoissakin ties mitä edistyksellisiä vempaimia.
Kyllä uskon että Kuussa käytiin. Ja vieläpä useamman kerran. Mitä sinne enää menemään, kun se on jo nähty.
Tämähän ei edes ole mikään uskon asia: ihminen on käynyt kuussa.
En usko. Kun raketti ammuttiin, se putosi sinne reunan taakse, missä ei ole ihmisiä. Maahan on litteä kuin lätty. Ne kuvas siellä muka jotain kuuta ja palasi sitten reunan yli takaisin. Itse asiassa nyt tiedämme, miltä maalätty näyttää sieltä toiselta puolelta. Ei se matka siis turha ollut kuitenkaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Space_accidents_and_incidents
Olen hieman epäilevällä kannalla, että sen aikaisella tekniikalla oltaisiin päästy kuuhun ja sieltä vielä takaisinkin ottaen huomioon ettei 40 vuotta kuulennon jälkeen oltu käyty asteroideilla edes robotilla, Hubble avaruusteleskoopille jouduttiin laittamaan silmälasit avaruudessa kun joku oli mokannut, aurinkoluotaimen laskuvarjo ei avautunut, Marsiin on lähetetty kymmenittäin epäonnisia luotaimia, kaksi avaruussukkulaa on tuhoutunut täysin jne.
Joko kuussakäynnit olivat propagandaa (ja mikseivät olisi, niin minä olisin tehnyt) tai sitten ihmiskunnasta on tullut aivan uskomattomia rähmäkäsiä viime vuosikymmeninä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:26"]
Jos oikein tarkkaan selkällä säällä katsoo Kuuta, siellä voi ihmissilmällä havaita 5 kpl Amerikan tähtilippuja.
Niistä sen eka asennettiin ensikäynnillä, muut seuraavilla.
[/quote]
Mistä voit olla varma, että näkemäsi lippu on eka?
Varokaa kun matkustatte. Jossain vaiheessa maapallon reunat tulevat vastaan. Jo Homerus tiesi maapallon olevan litteä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:05"]
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Space_accidents_and_incidents
Olen hieman epäilevällä kannalla, että sen aikaisella tekniikalla oltaisiin päästy kuuhun ja sieltä vielä takaisinkin ottaen huomioon ettei 40 vuotta kuulennon jälkeen oltu käyty asteroideilla edes robotilla, Hubble avaruusteleskoopille jouduttiin laittamaan silmälasit avaruudessa kun joku oli mokannut, aurinkoluotaimen laskuvarjo ei avautunut, Marsiin on lähetetty kymmenittäin epäonnisia luotaimia, kaksi avaruussukkulaa on tuhoutunut täysin jne.
Joko kuussakäynnit olivat propagandaa (ja mikseivät olisi, niin minä olisin tehnyt) tai sitten ihmiskunnasta on tullut aivan uskomattomia rähmäkäsiä viime vuosikymmeninä.
[/quote]
2 avaruussukkulan tuhoutuminen nyt ei ole mitään, nekin olivat lentäneet jo useita onnistuneita lentoja ennen tuhoutumistaan. Tuhoutuminenkin johtui lähinnä olosuhteista. On niitä muunlaisiakin raketteja tuhoutunut vaikka kuinka, mutta sellaista sattuu. Tekniikkaa on kyllä, mutta yksi pieni laskuvirhekin voi aiheuttaa ongelmia, esim. kerran insinööri oli käyttänyt väärää yksikköjärjestelmää, senttien sijaan tuumia, mikä aiheutti onnettomuuden. Näissä jutuissa on vain niin paljon eri muuttujia, että riskit kasvavat sen takia.
En usko. Senaikainen tekniikka ei siihen riittänyt. Jos olisivat, jenkit olisivat menneet sinne jo monesti liehuvia lippujaan pystyttämään.
Jostain luin, että asiantuntija piti täysin mahdottomalta säilyä hengissä niillä heppoisilla avaruuspuvuillakin. Saati sitten sinne pysäköidyn aluksen uudelleen käynnistys ja ajeleminen kotiopäin. Täysi mahdottomuus siihen aikaan. Onnistuisi tuskin edes nyt.
What a joke.
Jos oikein tarkkaan selkällä säällä katsoo Kuuta, siellä voi ihmissilmällä havaita 5 kpl Amerikan tähtilippuja.
Niistä sen eka asennettiin ensikäynnillä, muut seuraavilla.