Uskotko että ihmimen on käynyt kuussa?
YouTubessa on monia dokumenttielokuvia joissa paljastuu kuulentojen mahdollisuus. Itse kuussa muka käyneet astronautit kieltäytyvät ohjelmassa vannomasta käsi Raamatulla käyneensä kuussa, yksi astronauteista lyö asiasta kysynyttä tv-toimittajaa, mutta ei suostu todistamaan. Lukemattomat todisteet puhuvat asiaa vastaan. Katso ja mieti itse.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:28"]
En usko kuussa käydyn.
[/quote]
Vaan mä uskon.
Kannattaako sitä samaa typerää salaliittoteoriaa tännekin tunkea kun asiaa on käsitelty jo kymmenien tuhansien viestien verran Tiede - lehden puolella? Täällähän voi toki yrittää kierrättää uudelleen ne samat väitteet, jotka toisissa keskusteluissa jo ammuttiin alas eli sikäli ymmärrän salkkareiden siirtymistä tähän suuntaan,
Jos haluatte jauhaa 9/11 - salaliitosta niin siitäkin löytyy oma mielettömän pitkä keskustelunsa samasta lehdestä. Tässä linkki jälkimmäiseen osaan keskustelusta, alkupäähän löytyy linkki tuon uuden keskustelun ensimmäisestä viestistä.
http://www.tiede.fi/keskustelu/57549/ketju/9_11_keskustelu_osa_kaksi
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:28"]
En usko kuussa käydyn.
[/quote]
Vaan mä uskon.
[/quote]
Ja mäkin uskon.
Uskotko sinä että me ollaan kaksi eri kirjoittajaa? Jos uskot niin mulla olisi myynnissä iso tontti Kuun pinnalta.
En mä ainakaan käsittänyt sitä niin, että hlö joka linkkasi tonne tiede-sivujen keskustelupuolelle tarkoittanut, että juttu pitää sinne muuttaa, vaan että sieltä löytyy (jos kiinnostaa) monia eri näkökantoja aiheeseen. Toki täällä saa jäädä juupas-eipäs linjalle, sitähän se yleensä keskusteluisa on, toisilla on vain enempi perusteluja miksi ovat kyseisellä kannalla olkoon sitten perustelut totta tai valhetta.
Vastaan vain aloittajan kysymykseen: en usko, että ihminen on käynyt kuussa.
Kyllä ihmisiä on käynyt kuussa. Myytinmurtajatkin on sen todistaneet. Todistusaineistoa on tonneittain, kuusta tuoduista kiviaineksesta lähtien.
Kyllä ihmisiä on käynyt kuussa. Myytinmurtajatkin on sen todistaneet. Todistusaineistoa on tonneittain, kuusta tuoduista kiviaineksesta lähtien.
Lempi otukseni on tästä lähin KUU MÖNKIÄ.
Keskustelun anti alkaa lähestyä riisinkeittoketjun tasoa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 02:11"]
Vastaan vain aloittajan kysymykseen: en usko, että ihminen on käynyt kuussa.
[/quote] Luuletko etta Neuvostoliitossa olisi ihan hiljaa nielaistu amerikkalaisten huijaus? Heilla oli pelit ja vehkeet sellaisen paljastamiseen eika koskaan ole kuultu sanaakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:24"]
Ookko sää vähän kipeä vai trollailetko sääkin vaan?
[/quote]
Molempi parempi. Fiksut eivät näihin vaivaudu vastailemaan eli pakko on päässä olla vikaa. Musta on kiva katsoa kun tosikkouskikset ja salkkarit kiemurtelevat koukuissaan mutta en itse jaksa heidän kanssaan keskustella. Joku muu vastailkoon eli kilautan kavereille jos hauskanpito jatkuu.
Tämän palstan tuntien ei jatku pitkään.
[/quote]
=D Luetko tyhmien joukkoon myös itsesi? Minäkin siis olen. =D
En enää. Nuorena uskoin kun kerran koulun oppikirjoissa niin sanottiin.
Neuvostoliiton luotaimetkin hakivat kuusta kiviä eikä ollut siellä ihmistä mukana!
Ei siellä kyllä ole käyty. Valitan. Eikä kerrostalo sorru, jos viereiseen osuu lentokone. Valitan.
En usko, jo pelkästään säteily olisi tappanut astronautit. Samat ihmiset, jotka uskovat kuussa käymiseen uskovat varmasti siihenkin että 9/11 ei ollut salaliitto.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:17"]YouTubessa on monia dokumenttielokuvia joissa paljastuu kuulentojen mahdollisuus. Itse kuussa muka käyneet astronautit kieltäytyvät ohjelmassa vannomasta käsi Raamatulla käyneensä kuussa, yksi astronauteista lyö asiasta kysynyttä tv-toimittajaa, mutta ei suostu todistamaan. Lukemattomat todisteet puhuvat asiaa vastaan. Katso ja mieti itse.[/quote]
Jou,
Mä en usko että ihminen on käyny kuussa,
Mut hiffaan että mamujen mulkut käy sun suussa!
Kuuauto ja sen tekemät jäljetkin näkyvät...
Oletteko te hölmöt samoja jotka uskovat kummituksiin?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:16"]
Kuuauto ja sen tekemät jäljetkin näkyvät...
Oletteko te hölmöt samoja jotka uskovat kummituksiin?
[/quote]
Näjkyvät... missä? NASA:n kuvissako? Kuuautohan siellä on käynyt, mutta ihminen ei.
Itse en ole perehtynyt tarkemmin asiaan, mutta miettinyt kyllä että miksi kukaan ei uudestaan ole sinne mennyt.
En, koska muuten kaikki tietäisivät että kuu on juustoa. Sen uskon että Wallace ja Gromit kävivät siellä oikeasti, kun nehän söivätkin sitä juustoa.
En usko kuussa käydyn.