Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En TAJUA miksi syötte jotain pizzaa, hamppareita...

Vierailija
21.01.2014 |

Mitä järkeä syödä jotain sellaista josta tulee maha täyteen jo parista haukkaisusta? Minä olen sen verran herkkusuu että haluan syödä kunnolla hyvää ruokaa, ison lautasellisen salaattia, keittoja, pihviä yms. Eihän ne pitsat ja roskaruoka edes maistu kunnolla muuta kuin elahtaneelta rasvalta. Mitä järkeä lihoa sellaisella ruoalla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:27"]

OT, mä olen aikas iso, ylipainoinen, mutta en mä jaksa vetää yhtä pitsaa... Miten te hoikat pystytte siihen?

[/quote]

Läski vie tilaa sisäelimiltä. Myös vatsalaukulta. Siksi tosiläskin mahaan mahtuu normaalin mahaa vähemmän.

Vierailija
22/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa syödä välillä pizzaa ja nauttia hampurilaisista myös! Syön muutaman kerran viikossa, tehnyt niin vuosia eikä läskiä ole tullut vaikka syön muutenkin hyvin, paistamiseen käytän voita, ruokiin kemaa ja paljon rasvaisia juustoja. Terveenä aina, pari flunssaa kymmenen vuoden ajalla. Ihmisen täytyy saada nauttia eikä laskea suupaloja, rakastan myös suklaata, käytän päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booooooring...

Vierailija
24/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:27"]

OT, mä olen aikas iso, ylipainoinen, mutta en mä jaksa vetää yhtä pitsaa... Miten te hoikat pystytte siihen?

[/quote]

Läski vie tilaa sisäelimiltä. Myös vatsalaukulta. Siksi tosiläskin mahaan mahtuu normaalin mahaa vähemmän.

[/quote]

Pitääkö ihan oikeasti paikkansa tämä, että tosi läskeillä mahtuu mahaan vähemmän? Äitini on aika bonanza-kunnossa, mutta väittää ettei jaksa syödä enempää kuin sormustillisen suurinpiirtein. Olen ajatellut, että esittää vaan.

Vierailija
25/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormustimellisen siis. 24

Vierailija
26/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua pizza ainakaan lihota, eikä hampparitkaan. Syön ehkä pari kertaa kuussa, joskus enemmänkin. Ihanaa perjantai- tai viikonloppuherkkua, arkena en söisi, silloin tykkään syödä terveellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi