En TAJUA miksi syötte jotain pizzaa, hamppareita...
Mitä järkeä syödä jotain sellaista josta tulee maha täyteen jo parista haukkaisusta? Minä olen sen verran herkkusuu että haluan syödä kunnolla hyvää ruokaa, ison lautasellisen salaattia, keittoja, pihviä yms. Eihän ne pitsat ja roskaruoka edes maistu kunnolla muuta kuin elahtaneelta rasvalta. Mitä järkeä lihoa sellaisella ruoalla?
Kommentit (26)
No määkin rakastan sua ihan hilveeesti!
Pitsa on niiiiiiiin hyvää, vaikka en ole moneen kuukauteen pitsaa syönytkään. Puputan salaatteja, koska haluan olla lihomatta.
En liho kun syön kohtuudella. Ja "laadukastakin" pizzaa saa, ei siinä aina tarvita tonneittain rasvaa :)
Täällä jaksaa ihmiset taivastella toisten elämää ja lihomisia. Hankkikaa nyt herra mun jee itsellenne
elämä!!!!!
Jos niistä tykkää? Hyvin jaksan yhden pizzan vetää, ei siis tule maha täyteen parista "haukkaisusta", ja lihonut en vielä elämässäni ole - varsin litteä vatsa on.
Mä tykkään jopa Hesburgerin juustohampparista ja se kamala rasvadippi ranuille on tajuttoman hyvää.
Mistään ruuasta ei meillä ole vielä ikinä tullut vatsa täyteen yhtään mistään ruuasta. Jos ruokansa tekee itse ja sen syö, on hyvä.
ot, lopulta, mieluummin pieni vatsalaukku kuin iso, johon ap viittaa
Mitat 170/53 ja pizza ja hampparit maistuu :P
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:17"]
No ei mulla vaan tuu vatsa täyteen mitenkään parilla haukkaisulla. Minä olen sen verran herkkusuu että pitsa ja hampparit maistuu.
[/quote]
Juu, ei tule minullakaan. Hesessä otan aina mega-aterian ja se täyttää vatsan mukavasti. Yksi pizza menee tuosta vain alas.
Niin ja olen ihan normaalipainoinen (BMI 21) enkä ole painoa saanut lisää sitten teinivuosien. Tykkään syödä ja kun en näemmä edes liho niin mikäs siinä.
Ihme maha sulla, jos hampurilaista tai pitsaa ei mahdu kuin pari haukkaisua, mutta salaattia menee isompikin lautanen.
Minä syön ruokaa siksi, että siitä lähtee nälkä. En jaksa pipertää ruuanlaitossa monta tuntia ja sitten ihastella, että "onpa hyvää" ja syödä sitä ruokaa sitten ainakin tunnin. Ruokaa pitää saada äkkiä ja pääasia on, että sillä lähtee nälkä, eikä mikään ihmeen nautiskelu.
OT, mä olen aikas iso, ylipainoinen, mutta en mä jaksa vetää yhtä pitsaa... Miten te hoikat pystytte siihen?
Ap on tainnut hiljan käydä laihdutusleikkauksessa, kun mahalaukku on noin vaatimattomissa mitoissa. Nyt sitten, uuden elämän myötä, on intoutunut saarnaamaan kaikille muillekin terveellisistä ruokailutottumuksista.
Ainakaan hesen/mäkkärin/tms hampsuista ei tule täyteen - eihän niissä ole syömistäkään kuin parin haukkaisun verran. söin muuten äsken pizzan ja hyvää oli, ja helposti jaksaisin syödä toisenkin.
Ai miksi? Tyhmyys, köyhyys, laiskuus, näköalattomuus, itsesäälisyöpöttely, you name it...
Hei, niitä pizzoja, hamppareita ja ranskiksia voi tehdä kotonakin. Ranskikset vaikeita, mutta kuitenkin.
Voit tehdä pizzan itse uunissa/pizzagrillissä, ja hampparit on hyviä kun kokojyväsämpylä, pihvi väliin, salaattia ja muita mielitäytteitä. Kun itse tekee tietää kuinka paljon rasvaa, ja hyvää on!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:19"]Mitat 170/53 ja pizza ja hampparit maistuu :P
[/quote]
Identtinen minä!
Ei yksi hampurilainen riitä vatsaa täyttämään. Mieluummin syön ison aurajuustokebabrullan. Jokin aika sitten söin pari Hesen Megaa, ja kyllähän ne kohtuullisen hyviä olivat vaikka eivät tietenkään pärjää kebabeille tai pitsoille.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:15"]
Mitä järkeä syödä jotain sellaista josta tulee maha täyteen jo parista haukkaisusta? Minä olen sen verran herkkusuu että haluan syödä kunnolla hyvää ruokaa, ison lautasellisen salaattia, keittoja, pihviä yms. Eihän ne pitsat ja roskaruoka edes maistu kunnolla muuta kuin elahtaneelta rasvalta. Mitä järkeä lihoa sellaisella ruoalla?
[/quote]
HAMPPARI on sana, joka tulee ruotsin kielen sanasta "HAMBUS" eli hampuusi. Se merkitsee SATAMAJÄTKÄÄ. Satamissa majailevaa pummia.
No ei mulla vaan tuu vatsa täyteen mitenkään parilla haukkaisulla. Minä olen sen verran herkkusuu että pitsa ja hampparit maistuu.