Halvimmat keksimänne ateriat?
Minä aloitan.
Makarooneja 100g hinta noin 6 senttiä (kaloreita noin 300)
Raejuustoa 200g hinta noin 1,5€ (kaloreita noin 200)
Monivitamiinipilleri noin 0,20€
+ ketsuppia
Ravintoarvot 40g proteiinia ja 70g hiilareita
500 kalorin ateria!
Kommentit (29)
Tein joskus keittoa johon tuli makaronia, soijarouhetta ja keittojuureksia.
En tee enää :D
Kasvissosekeitto. Perunaa, porkkanaa, sipulia, lanttua, linssejä.
Mielummin kunnon pastaa esim. itse tehtyä, tuoretta, hyvää, maukasta ja tonnikalaa. Hyvät itse kasvatetut mausteet. Pastaan voi lisätä pinaattia yms.
Hyvää ja halpaa !
Zinc
(eikä mitään hlvetin ravintoköyhiä rajejuustoja makarooneilla Hyhhyh ! )
Mun kunnon ateria hyvällä tomaattipyreellä on samanhintainen tai halvempi ja 100x terveellisempi ;)
-Sinkkiş
Linssi-tomaattikeitto. Muutama purkki tomaattimurskaa ja kuivia linssejä, purkki kermaa ja mausteet, annoshinta ei paljon mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kunnon pastaa esim. itse tehtyä, tuoretta, hyvää, maukasta ja tonnikalaa. Hyvät itse kasvatetut mausteet. Pastaan voi lisätä pinaattia yms.
Hyvää ja halpaa !
Zinc
Tonnikala ei ole halpaa.
Kai se jotain puuroa on. Eihän se maksa juuri mitään kun tekee veteen vielä. Margariinia silmäksi. Ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja halpaa !
Zinc
Tonnikala ei ole halpaa.
Sitä saa tarjouksesta silti alle euron purkki. Siihen laadukas tomaattipyre, esim. puolipurkkia á 50cent.
Laadukkaita jauhoja, vähän menee öljyä ja saa laadukkaan aterian samaan hintaan, kuin ap roska-"ateria".
-Sinkkiş
Parsakaalisekoitus pakaste 450g 0.9e
Tuorejuusto 200g 1.9e tai ruokakermaa 0.5e
Ripaus suolaa
Keitto riittää pariksi päiväksi
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja halpaa !
Zinc
Mieluummin vain monivitamiinipilleri, niin ei tarvitse tuhlata aikaa tuollaiseen.
Ruskeat pavut suolaliemessä 0,89e
Kidney pavut suolaliemessä 0,89e
Tomaattimurska 0,30e
Sipuli ja valkosipuli 0,2e
Herkkusieniviipaleet 0,95e
Pennepasta puolikas pakkaus 500g:sta 0,75e
Mozzarellapalloja 2 2e yhteensä
Tästä syö kuusi henkilöä itsensä ähkyyn joten per henkilö hinta noin 1e. Tarpeeksi halpaa minulle ja todella hyvää vaikken mikään kasvissyöjä olekaan. Chiliä (tuore tai jauhe), suolaa ja pippuria pitää kyllä olla kaapissa jo valmiiksi, niitä en ole laskenut hintaan.
Halvimmista jauhoista ja hiutaleista tekee.
Ei ole keksiä mun ateriassa.
-Sinkkiş
Hernekeitto (itse tehty), sipuli-pekoni pasta, lohikeitto, spagetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja halpaa !
Zinc
Mieluummin vain monivitamiinipilleri, niin ei tarvitse tuhlata aikaa tuollaiseen.
Sinulla on pummi kaiket päivät aikaa.
-Sinkkiş
Mun herkkua on pannulla tehty kaalilaatikko. Keitetään ohrasuurimot, paistetaan jauheliha ja ohuet kaalisuikaleet. Yhdistetään lopuksi ja paistetaan runsaassa öljyssä. Nautitaan puolukan kanssa. Halpaa ja hyvää!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja halpaa !
Zinc
Tonnikala ei ole halpaa.
Sitä saa tarjouksesta silti alle euron purkki. Siihen laadukas tomaattipyre, esim. puolipurkkia á 50cent.
Laadukkaita jauhoja, vähän menee öljyä ja saa laadukkaan aterian samaan hintaan, kuin ap roska-"ateria".
-Sinkkiş
Halvin tonnikala 11,33e/kg, silakka 7,50e/kg, sika-nautajauheliha 5,07/kg.
Makaroonit, tuo kansanterveydellisten ongelmiemme kulmakivi...